eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkNADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGOBudowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kusocińskiego w Lęborku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Lębork: NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO: Budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kusocińskiego w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 493204 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215247 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO: Budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kusocińskiego w Lęborku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego: Budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kusocińskiego w Lęborku, zlokalizowanego na dz. nr 153/35, 153/36 i 153/7 obręb 11. 2. Charakterystyka przedsięwzięcia inwestycyjnego, realizowanego w ramach umowy na roboty budowlane, nad którym sprawowany będzie nadzór inwestorski: 2.1. Podstawowe dane budynku: a) Ilość kondygnacji - 5 ( 4 nadziemne + piwnice); b) Ilość mieszkań - 33; c) Powierzchnia zabudowy - 647,0 m2; d) Powierzchnia użytkowa - 1.581,76 m2; e) Kubatura - 8.042 m3. 2.2. Podstawowe dane dot. zagospodarowania terenu przy budynku (projektowane utwardzenia terenu): a) Nawierzchnie z kostki brukowej 6 cm - 410,0 m2; b) Nawierzchnie z kostki brukowej 8 cm - 807,0 m2. 2.3. Nadzór inwestorski obejmuje następujące branże: - konstrukcyjno - budowlaną, - sanitarną, - elektryczną, - drogową. 3. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zwanego dalej Inspektorem, obejmuje: 3.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanych inwestycji budowlanych z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej, przepisami techniczno - budowlanymi i sztuką budowlaną. 3.2. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności. 3.3. Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 3.4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania. 3.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót. 3.6. Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego dostarczonego przez wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego. 4. Ponadto Inspektor przyjmuje do wykonania następujące czynności: 4.1. Obowiązkowa obecność na placu budowy - min. 2 wizyty w tygodniu (w przypadku przestoju robót budowlanych - do uzgodnienia z Zamawiającym) - potwierdzona przez pracownika Wydziału Gospodarki Miejskiej i Inwestycji, Urzędu Miejskiego w Lęborku. W przypadku nieprzewidzianych i alarmowych sytuacji - obowiązkowa obecność doraźnie na terenie budowy - na wezwanie kierownika robót lub Zamawiającego. 4.2. Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy. 4.3. Udział w procesie przygotowania, kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych obiektów. 4.4. Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych i przekazanych do użytkowania obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 4.5. W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej, Inspektor zobowiązany jest do uzgodnienia zamiennych rozwiązań z autorem projektu. 4.6. Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. 4.7. Analizę i opiniowanie dokumentacji projektowej na żądanie i w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Zakres praw i obowiązków Inspektora - zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 6. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 7. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się i przeanalizować materiały związane z zamówieniem tj. 7.1. DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ (stanowiącą Załącznik Nr 10 do SIWZ), 7.2. PRZEDMIARAMI ROBÓT (stanowiącymi Załącznik Nr 11 do SIWZ), 7.3. SPECYFIKACJAMI TECHNICZNYMI WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (stanowiącymi Załącznik Nr 12 do SIWZ ), 7.4. Decyzją nr 99/12 z dnia 12.03.2012r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego (stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ), 7.5. Uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych w Protokole Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej dla Powiatu Lęborskiego, Opinia ZD-035/2012 (stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ), 7.6. Projektem stałej organizacji ruchu (stanowiącym Załącznik Nr 13 do SIWZ). 8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany i modyfikacji SIWZ w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Modyfikacja może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ lub wypełnili formularz na stronie internetowej. Modyfikacja treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OBSŁUGA BUDOWNICTWA Nadzór. Kosztorys. Projekt. Grzegorz Miśnik, ul. Legionów Polskich 6A/1, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142815,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199260,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.