Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Czarna Dąbrówka: Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówkaz podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce
Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie
Zadanie nr 3 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Rokitach
Numer ogłoszenia: 493290 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny , ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 59 8112 528, faks 59 8212 528.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówkaz podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie Zadanie nr 3 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Rokitach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych. dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce Zadanie nr 2 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie Zadanie nr 3 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Rokitach 3.1 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 1 Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce Załącznik nr 2 Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Nożynie Załącznik nr 3 Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Rokitach 3.2 Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych będą się odbywały na podstawie zamówienia złożonego Wykonawcy przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce, Nożynie, Rokitach przesłanego faxem lub e-mailem minimum dwa dni kalendarzowe przed dostawą. Pieczywo natomiast będzie dostarczane codziennie. 3.3 W zamówieniu będzie podana ilość oraz rodzaj zamawianych produktów, a zgodność dostawy z zamówieniem i umową będzie potwierdzana każdorazowo przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce, Nożynie, Rokitach na dokumencie typu WZ lub protokołem odbioru. 3.4 Zamówiony towar będzie dostarczany do Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce, Czarna Dąbrówka 17, 77-116 Czarna Dąbrówka oraz do Zespołu Szkół w Nożynie, Nożyno 40, 77-115 Nożyno i do Zespołu Szkół w Rokitach, Rokity 34, 77-123 Rokity w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Rozładowanie towaru należy do obowiązku wykonawcy (dostawcy). 3.5 Wykonawca dostarczać powinien produkty pierwszej klasy jakości, bez wad, świeże, o aktualnych terminach ważności przydatności do spożycia, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, godnie z obowiązującym prawem. 3.6 W przypadku dostawy produktów żywnościowych złej jakości lub produktów żywnościowych przeterminowanych lub w przypadku stwierdzenia wad dostarczonych produktów spożywczych, Zamawiający może według swojego wyboru odmówić odbioru wszystkich dostarczonych produktów albo odebrać tylko produkty wolne od wad i nadające się do spożycia. 3.7 Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności żywność o niewłaściwej jakości zdrowotnej, handlowej, jakąkolwiek niezgodność produktu z opisem zawartym w załączniku kalkulacja cenowa, nieaktualny termin przydatności do spożycia. 3.8 W przypadku odmowy dokonania odbioru całości lub części dostarczonych produktów żywnościowych z powodu ich wad, przedstawiciel Zamawiającego przekaże Wykonawcy podpisane przez siebie oświadczenie ze wskazaniem zastrzeżeń co do wadliwych produktów żywnościowych. 3.9 Wszelkie koszty związane z wymianą towaru ponosi Wykonawca. 3.10. Zamawiający wymaga od dostawcy wymiany wadliwych produktów w terminie do dwóch dni roboczych. 3.11 Dostawy muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, a osoby które zajmować się będą dostawą towaru posiadać będą aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych. 3.12 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia 3.13 W załącznikach nr 1, 2 i 3 została podana szacunkowa ilość produktów żywnościowych. 3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanej ilości produktu, przy założeniu iż wielkość niewykorzystania nie może przekroczyć 20% ilości określonej dla danego produktu. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3.15 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia dostaw według potrzeb Zamawiającego do 20% ilości określonej dla danego produktu, zgodnie z pkt 3.1.3 SIWZ. Z tego tytułu wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z jego ofertą cenową. 3.16 Ceny jednostkowe za dany produkt żywnościowy obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy. 3.17 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1,2,3 np. Przyprawa typu Warzywko, Ser żółty typu Gouda i inne zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 15.33.14.00-1, 15.41.11.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 03.20.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.41.21.00-0, 15.24.17.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 1 000,00 zł. zadania nr 2 - 500,00 zł. zadanie nr 3 - 1 100,00 zł., co jest zgodne z art. 45 PZP.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 5.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie prac stanowiących przedmiot zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 5.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia- na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 5.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 5
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 5.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzi taka konieczność. 2. Wypełniony zał. nr 1 lub 2 lub 3 - kalkulacja cenowa (w zależności od ilości składanych ofert częściowych). 3.Kserokopia dowodu wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia dla realizacji zamówienia publicznego zostały określone we wzorze umowy- załącznik nr 7, który jest integralną częścią niniejszej specyfikacji, określa warunki i zobowiązania Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia. 2. Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych istotnych postanowień w stosunku do treści umowy, z wyjątkiem przypadku: - urzędowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy PZP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce przetargi-zamówienia publiczne-Zespół Ekonomiczno Administracyj
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77 - 116 Czarna Dąbrówka pokój nr 12 Sekretariat - przy przesyłce pocztowej, kurierskiej liczy się data wpływu, a nie data stempla pocztowego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka Zadanie nr 1 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce. 3.1 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 1 Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce. 3.2 Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych będą się odbywały na podstawie zamówienia złożonego Wykonawcy przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce, przesłanego faxem lub e-mailem minimum dwa dni kalendarzowe przed dostawą. Pieczywo natomiast będzie dostarczane codziennie. 3.3 W zamówieniu będzie podana ilość oraz rodzaj zamawianych produktów, a zgodność dostawy z zamówieniem i umową będzie potwierdzana każdorazowo przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce na dokumencie typu WZ lub protokołem odbioru. 3.4 Zamówiony towar będzie dostarczany do Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Rozładowanie towaru należy do obowiązku wykonawcy (dostawcy). 3.5 Wykonawca dostarczać powinien produkty pierwszej klasy jakości, bez wad, świeże, o aktualnych terminach ważności przydatności do spożycia, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, zgodnie z obowiązującym prawem. 3.6 W przypadku dostawy produktów żywnościowych złej jakości lub produktów żywnościowych przeterminowanych lub w przypadku stwierdzenia wad dostarczonych produktów spożywczych, Zamawiający może według swojego wyboru odmówić odbioru wszystkich dostarczonych produktów albo odebrać tylko produkty wolne od wad i nadające się do spożycia. 3.7 Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności żywność o niewłaściwej jakości zdrowotnej, handlowej, jakąkolwiek niezgodność produktu z opisem zawartym w załączniku kalkulacja cenowa, nieaktualny termin przydatności do spożycia. 3.8 W przypadku odmowy dokonania odbioru całości lub części dostarczonych produktów żywnościowych z powodu ich wad, przedstawiciel Zamawiającego przekaże Wykonawcy podpisane przez siebie oświadczenie ze wskazaniem zastrzeżeń co do wadliwych produktów żywnościowych. 3.9 Wszelkie koszty związane z wymianą towaru ponosi Wykonawca. 3.10. Zamawiający wymaga od dostawcy wymiany wadliwych produktów w terminie do dwóch dni roboczych. 3.11 Dostawy muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, a osoby które zajmować się będą dostawą towaru posiadać będą aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych. 3.12 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.13 W załącznikach nr 1 została podana szacunkowa ilość produktów żywnościowych. 3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanej ilości produktu, przy założeniu iż wielkość niewykorzystania nie może przekroczyć 20% ilości określonej dla danego produktu. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3.15 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia dostaw według potrzeb Zamawiającego do 20% ilości określonej dla danego produktu, zgodnie z pkt 3.1.3 SIWZ. Z tego tytułu wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z jego ofertą cenową. 3.16 Ceny jednostkowe za dany produkt żywnościowy obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy. 3.17 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załączniku nr 1 np. Przyprawa typu Warzywko, Ser żółty typu Gouda i inne zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 15.33.14.00-1, 15.41.11.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 03.20.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.41.21.00-0, 15.24.17.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowychdla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania:Zadanie nr 2 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 2 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie. 3.1 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 2 Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Nożynie. 3.2 Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych będą się odbywały na podstawie zamówienia złożonego Wykonawcy przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Nożynie przesłanego faxem lub e-mailem minimum dwa dni kalendarzowe przed dostawą. Pieczywo natomiast będzie dostarczane codziennie. 3.3 W zamówieniu będzie podana ilość oraz rodzaj zamawianych produktów, a zgodność dostawy z zamówieniem i umową będzie potwierdzana każdorazowo przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Nożynie na dokumencie typu WZ lub protokołem odbioru. 3.4 Zamówiony towar będzie dostarczany do Zespołu Szkół w Nożynie, Nożyno 40, 77-115 Nożyno w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Rozładowanie towaru należy do obowiązku wykonawcy (dostawcy). 3.5 Wykonawca dostarczać powinien produkty pierwszej klasy jakości, bez wad, świeże, o aktualnych terminach ważności przydatności do spożycia, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów zgodnie z obowiązującym prawem. 3.6 W przypadku dostawy produktów żywnościowych złej jakości lub produktów żywnościowych przeterminowanych lub w przypadku stwierdzenia wad dostarczonych produktów spożywczych, Zamawiający może według swojego wyboru odmówić odbioru wszystkich dostarczonych produktów albo odebrać tylko produkty wolne od wad i nadające się do spożycia. 3.7 Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności żywność o niewłaściwej jakości zdrowotnej, handlowej, jakąkolwiek niezgodność produktu z opisem zawartym w załączniku kalkulacja cenowa, nieaktualny termin przydatności do spożycia. 3.8 W przypadku odmowy dokonania odbioru całości lub części dostarczonych produktów żywnościowych z powodu ich wad, przedstawiciel Zamawiającego przekaże Wykonawcy podpisane przez siebie oświadczenie ze wskazaniem zastrzeżeń co do wadliwych produktów żywnościowych. 3.9 Wszelkie koszty związane z wymianą towaru ponosi Wykonawca. 3.10. Zamawiający wymaga od dostawcy wymiany wadliwych produktów w terminie do dwóch dni roboczych. 3.11 Dostawy muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, a osoby które zajmować się będą dostawą towaru posiadać będą aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych. 3.12 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.13 W załącznikach nr 2 została podana szacunkowa ilość produktów żywnościowych. 3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanej ilości produktu, przy założeniu iż wielkość niewykorzystania nie może przekroczyć 20% ilości określonej dla danego produktu. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3.15 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia dostaw według potrzeb Zamawiającego do 20% ilości określonej dla danego produktu, zgodnie z pkt 3.1.3 SIWZ. Z tego tytułu wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z jego ofertą cenową. 3.16 Ceny jednostkowe za dany produkt żywnościowy obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy. 3.17 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załączniku nr 2 np. przyprawa typu Warzywko, Ser żółty typu Gouda i inne zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 15.33.14.00-1, 15.41.11.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 03.20.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.41.21.00-0, 15.24.17.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 3 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Rokitach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 3 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Rokitach. 3.1 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 3 zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Rokitach. 3.2 Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych będą się odbywały na podstawie zamówienia złożonego Wykonawcy przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Rokitach przesłanego faxem lub e-mailem minimum dwa dni kalendarzowe przed dostawą. Pieczywo natomiast będzie dostarczane codziennie. 3.3 W zamówieniu będzie podana ilość oraz rodzaj zamawianych produktów, a zgodność dostawy z zamówieniem i umową będzie potwierdzana każdorazowo przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Rokitach na dokumencie typu WZ lub protokołem odbioru. 3.4 Zamówiony towar będzie dostarczany do Zespołu Szkół w Rokitach, Rokity 34, 77-123 Rokity w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Rozładowanie towaru należy do obowiązku wykonawcy (dostawcy). 3.5 Wykonawca dostarczać powinien produkty pierwszej klasy jakości, bez wad, świeże, o aktualnych terminach ważności przydatności do spożycia, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów zgodnie z obowiązującym prawem. 3.6 W przypadku dostawy produktów żywnościowych złej jakości lub produktów żywnościowych przeterminowanych lub w przypadku stwierdzenia wad dostarczonych produktów spożywczych, Zamawiający może według swojego wyboru odmówić odbioru wszystkich dostarczonych produktów albo odebrać tylko produkty wolne od wad i nadające się do spożycia. 3.7 Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności żywność o niewłaściwej jakości zdrowotnej, handlowej, jakąkolwiek niezgodność produktu z opisem zawartym w załączniku kalkulacja cenowa, nieaktualny termin przydatności do spożycia. 3.8 W przypadku odmowy dokonania odbioru całości lub części dostarczonych produktów żywnościowych z powodu ich wad, przedstawiciel Zamawiającego przekaże Wykonawcy podpisane przez siebie oświadczenie ze wskazaniem zastrzeżeń co do wadliwych produktów żywnościowych. 3.9 Wszelkie koszty związane z wymianą towaru ponosi Wykonawca. 3.10. Zamawiający wymaga od dostawcy wymiany wadliwych produktów w terminie do dwóch dni roboczych. 3.11 Dostawy muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, a osoby które zajmować się będą dostawą towaru posiadać będą aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych. 3.12 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.13 W załącznikach nr 3 została podana szacunkowa ilość produktów żywnościowych. 3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanej ilości produktu, przy założeniu iż wielkość niewykorzystania nie może przekroczyć 20% ilości określonej dla danego produktu. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3.15 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia dostaw według potrzeb Zamawiającego do 20% ilościokreślonej dla danego produktu, zgodnie z pkt 3.1.3 SIWZ. Z tego tytułu wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z jego ofertą cenową. 3.16 Ceny jednostkowe za dany produkt żywnościowy obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy. 3.17 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załączniku 3 np. Przyprawa typu Warzywko, Ser żółty typu Gouda i inne zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 15.33.14.00-1, 15.41.11.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 03.20.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.41.21.00-0, 15.24.17.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.