Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Ełk: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14
Numer ogłoszenia: 493292 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Ełku , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5 A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6211071, faks 87 6211071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim. Zamówienie dotyczy wspomagania 19 szkół i 4 przedszkoli. W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. W roku szkolnym 2013/14 w każdej szkole uczestniczącej w projekcie odbędzie się po 15 h dydaktycznych (45 min) warsztatów, 12 h dydaktycznych (45 min) konsultacji grupowych z wykładami (w okresie od grudnia 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 10 h zegarowych (60 min) konsultacji indywidualnych i po 5 h zegarowych (60 min) konsultacji grupowych na szkołę lub przedszkole wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty i konsultacje grupowe realizowane będą w grupach do 25 osób. Projekt realizowany jest od września 2013 r. do sierpnia 2015 r. 2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 11 części. CZĘŚĆ I - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Miejskie Przedszkole Mali Odkrywcy w Ełku. 2. Szkoła Podstawowa nr 7 w Ełku. 3. Szkoła Podstawowa w Prostkach. CZĘŚĆ II - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Gimnazjum w Zespole Szkół w Prostkach. 2. Gimnazjum nr 4 w Ełku. 3. II Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół nr 2 w Ełku. 4. Gimnazjum nr 3 w Ełku. CZĘŚĆ III - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Ełku CZĘŚĆ IV - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?. CZĘŚĆ V - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa nr 4 w Ełku. CZĘŚĆ VI - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Samorządowych w Ełku. CZĘŚĆ VII - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Technikum w Zespole Szkół nr 3 w Ełku. CZĘŚĆ VIII - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Szkoła promuje wartość edukacji. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Pisanicy. 2. Gimnazjum w Kalinowie. 3. I Liceum Ogólnokształcące w Ełku. CZĘŚĆ IX - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Sypitkach. 2. Szkoła Podstawowa w Kalinowie. 3. Szkoła Podstawowa nr 5 w Ełku. 4. Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Pawła II w Ełku. CZĘŚĆ X - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem zdolnym. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach. CZĘŚĆ XI - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Miejskie Przedszkole Perełka im. J. Brzechwy w Ełku. 2. Miejskie Przedszkole Bajka w Ełku. 3. Przedszkole Samorządowe w Prostkach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu warsztatów, wykładu, konsultacji grupowych i indywidualnych dla grupy nauczycieli
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, z których każda spełni łącznie następujące warunki: a) Wykształcenie: studia wyższe II stopnia b) Doświadczenie w edukacji: ukończone kursy/ szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera lub edukatora lub moderatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych lub certyfikat trenerski lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego lub nauczyciela konsultanta itp.) c) Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo). d) Ponadto Zamawiający doprecyzowuje wymagania w zakresie doświadczenia osób w edukacji oraz doświadczenia w pracy z grupą osób dorosłych w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia oraz określa minimalną liczbę osób zdolnych do wykonania zamówienia w danej części: Dla części I - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki - 3 osoby, które posiadają: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci do nauki lub budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich H.Gardnera, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym, roli oceniania kształtującego w motywowaniu uczniów do nauki, projektowania i wdrażania innowacji pedagogicznych (1 osoba). - co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących technik interaktywnych w pracy z uczniem na przykładzie np. praca w chmurze, technik pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera i autyzmem oraz z zakresu wykorzystania techniki glottodydaktyki w pracy z uczniem oraz technik uczenia się i metod motywujących do nauki (1 osoba). - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu dramy lub technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki lub budowania poczucia własnej wartości lub aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, uczniami lub technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój lub stylów uczenia się lub treningu interpersonalnego, technik szybkiego czytania, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem (1 osoba). Dla części II - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki - 4 osoby, które posiadają: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu dramy lub technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki lub budowania poczucia własnej wartości lub aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, uczniami lub technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój lub stylów uczenia się lub treningu interpersonalnego, technik szybkiego czytania, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem (4 osoby). -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących technik poprawiania pamięci i zapamiętywania, szybkiego czytania, technik uczenia się, metod motywowania uczniów do nauki oraz doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu programu efektywnego uczenia się (np. w ramach godzin wychowawczych) (1 osoba). Dla części III - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się - 1 osoba, która posiada. - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) z zakresu nowoczesnych metod i technik uczenia się, nowoczesnych środków dydaktycznych, psychologii percepcji, oceniania i motywowania uczniów oraz coachingu. Dla części IV- Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? - 1 osoba, z która posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących budowania autorytetu nauczyciela, diagnozy wychowawczej, kształtowania umiejętności komunikacyjnych nauczyciel - uczeń: z zakresu reagowania na zachowania prowokacyjne uczniów, z zakresu psychologii tłumu, motywów zachowania uczniów, z zakresu radzenia sobie z odmową wykonania zadania przez ucznia i przeszkadzaniem na lekcji. Ponadto z zakresu pracy zespołowej nauczycieli(lek) i nowych technik pracy oraz doświadczenie w kształtowaniu dobrych wzorców zachowań uczniów, rozwiazywania problemów. Dla części V- Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? - 1 osoba, z która posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących pozytywnych wzmocnień kształtujących postawy uczniowskie oraz zastosowanie ich w praktyce szkoleń z zakresu stosowania metody ekonomii żetonowej oraz opracowanie systemu komunikacji oraz wzmocnień kształtujących pozytywne postawy uczniów w szkole. Dla części VI - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - 1 osoba, która posiada: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: z niedowidzeniem, niewidomych, z niedosłuchem, z zespołem Aspargera oraz doświadczenie w opracowywaniu IPET, w prowadzeniu zajęć z młodzieżą szkolną z zastosowaniem metod motywacyjnych i metod świadomego oraz efektywnego uczenia się, doświadczenie w konstruowaniu narzędzi do mierzenia wewnętrznego procesu motywacji, doskonaleniu umiejętności zespołowego planowania pracy z uczniem. Dla części VII - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet - 1 osoba, która posiada: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami z zakresu wykorzystania środków i narzędzi TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych, wykorzystania zasobów Internetu (z uwzględnieniem praw autorskich, elementów komunikacji interpersonalnej w obrębie mediów elektronicznych), programów edukacyjnych oraz materiałów multimedialnych w procesie dydaktycznym. Dla części VIII- Szkoła promuje wartość edukacji - 3 osoby, które posiadają: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami z zakresu efektywnej komunikacji w szkole podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych (2 osoby) -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami z zakresu efektywnej komunikacji w szkole podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych, z zakresu budowania dobrego wizerunku szkoły w środowisku lokalnym, budowania narzędzi do badania i promowania edukacji we współpracy z rodzicami oraz lokalnymi instytucjami. (1 osoba) Dla części IX - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? - 4 osoby, z których każda posiada: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z dorosłymi/nauczycielami dotyczących ewaluacji wewnętrznej, jako sposobu badania pracy szkoły, metodologii badań oraz we wspieraniu zespołów do spraw ewaluacji (m. in. w zakresie opracowania narzędzi badawczych, opracowania i zebranych danych, opracowania raportu, sformułowania wniosków i rekomendacji) oraz zakresu analizowania wymagań zawartych w dokumentach MEN w kontekście rozwoju szkoły (3 osoby). -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z dorosłymi/nauczycielami dotyczących ewaluacji wewnętrznej, jako sposobu badania pracy szkoły, metodologii badań oraz we wspieraniu zespołów do spraw ewaluacji (m. in. w zakresie opracowania narzędzi badawczych, opracowania i zebranych danych, opracowania raportu, sformułowania wniosków i rekomendacji), motywowania nauczycieli do działania i włączania się w procesy ewaluacyjne oraz zakresu analizowania wymagań zawartych w dokumentach MEN w kontekście rozwoju szkoły (1 osoba). Dla części X - Praca z uczniem zdolnym - 1 osoba, która posiada: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z dorosłymi/nauczycielami dotyczących rozwijania twórczego myślenia i wykorzystywania pasji uczniów w szkole, animacji kulturowej, rozpoznawanie uzdolnień uczniów, wykorzystywania modelu pracy z uczniem zdolnym na lekcjach, wspierania i podtrzymywania motywacji ucznia zdolnego, w zakresie współpracy z rodzicami w aspekcie podtrzymywania, motywacji i rozwijania pasji ucznia zdolnego. Dla części XI - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? - 3 osoby, z których każda posiada: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z dorosłymi/nauczycielami dotyczących ewaluacji wewnętrznej, jako sposobu badania pracy szkoły, metodologii badań oraz we wspieraniu zespołów do spraw ewaluacji (m. in. w zakresie opracowania narzędzi badawczych, opracowania i zebranych danych, opracowania raportu, sformułowania wniosków i rekomendacji), ewaluacji programów i projektów własnych, motywowania nauczycieli do działania i włączania się w procesy ewaluacyjne oraz zakresu analizowania wymagań zawartych w dokumentach MEN w kontekście rozwoju szkoły.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy Wykaz doświadczenia osób, które pełnić będą funkcję ekspertów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: modn@modn.elk.pl lub bip@powiat.elk.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Ełku, 19-300 Ełk ul. Sikorskiego 5A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Bieżąca naprawa - działania utrzymaniowe i naprawcze mające na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Ełckiej Kolei Wąskotorowej - postępowanie II
- Zakup paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku
- Utworzenie i wsparcie Branżowego Centrum Umiejętności przemysłu jachtowego w Powiecie Ełckim
- Budowa wolnostojącego budynku biurowego kancelarii leśnictwa Czerwonka masztem flagowym na działce nr 621 w miejscowości Stare Juchy
- Budowa wolnostojącego budynku biurowego kancelarii leśnictwa Bajtkowo z masztem flagowym oraz bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miączyn
- Usługa przeprowadzenia szkolenia dla kadry kierowniczej PCI
- Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - korepetycji z języka polskiego, języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii dla 52 dzieci
- Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"
- Usługa przeprowadzenia kursów/szkoleń w ramach projektu "SKILLS SCHOOL"
- Realizacja wsparcia psychologicznego w placówkach wsparcia dziennego (świetlice środowiskowe) prowadzonych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzieradach z/s w Kwiatkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.