Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Luzino: BUDOWA NAWIERZCHNI CIĄGÓW PIESZYCH I ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO
Numer ogłoszenia: 493354 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino , ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA NAWIERZCHNI CIĄGÓW PIESZYCH I ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3 Przedmiotem zamówienia jest: budowa nawierzchni ciągów pieszych i rowerowych na terenie gminy Luzino. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 383/31, 353, 271, 383/32, 383/20, 383/6 i 383/44 położonych w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości ok. 1140 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej. W ramach zadania należy: rozebrać istniejącą nawierzchnie z płyt betonowych o grubości 15 cm ( odzyskany materiał nadający się do użytku należy przewieść na odległość do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego), wyciąć drzewa przydrożne ( pozyskane drewno należy przewieść na odległość do 5km w miejsce wskazane przez Zamawiającego). Zadanie nr 2 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 353, 357/7, 354/5, położonych przy ulicy Chłopskiej w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 170m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Chłopskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wiejską do ulicy Perłowej. Zadanie nr 3 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 382, 462/1 i 468 położonych w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 345m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, pobocza gruntowego o szerokości 1,0m oraz zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Wiejskiej. W ramach zadania należy wyciąć drzewa przydrożne ( pozyskane drewno należy przewieść na odległość do 5km w miejsce wskazane przez Zamawiającego). Zadanie nr 4 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie działek nr 728/1, 576/2, 353, 340/21, 340/79, 728/5 położonych w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 886m i szerokości 2,5 m wraz z opornikami betonowymi oraz pobocza gruntowego o szerokości 1,0m wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Chłopskiej oraz zjazdów indywidualnych . Zadanie nr 5 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 29, 30, 112, 131/3, 33 położonych w miejscowości Milwino, gmina Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 130m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Wejherowskiej na odcinku od ulicy Długiej do działki nr 29. Zadanie nr 6 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 44/4, 48/13, 48/33, 111, 131/1, 131/3 położonych w miejscowości Milwino, gmina Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 390 m i szerokości od 1,5 m do 2,00 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Wejherowskiej na odcinku od ulicy Granicznej do ulicy Wrzosowej. Zadanie nr 7 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdem na posesję w pasie drogi powiatowej nr 1451G, na terenie działki nr 91, położonej w miejscowości Wyszecino, gmina Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 198 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Ofiar Stutthofu. Zadanie nr 8 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdami na posesję na terenie działek nr 87 i 90, położonych w miejscowości Wyszecino, gmina Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 380 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Kasztanowej na odcinku od ulicy Ofiar Stutthofu do ulicy Łowieckiej. Zadanie nr 9 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdami na posesję oraz dwiema zatokami autobusowymi, na terenie działek nr 223, 210/3, 215/1, 214/1, 210/2, 210/41, 210/4 położonych w miejscowości Sychowo, gmina Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 247 m i szerokości 2,0 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zatok autobusowych, zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Jana Pawła II na odcinku od hm 0+00,0 do hm 2+75,0. Zadanie nr 10 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdami na posesję oraz dwiema zatokami autobusowymi w istniejącym pasie drogi powiatowej, na terenie działek nr 292, 309, położonych w miejscowości Kochanowo, gmina Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 179 m i szerokości 2,00 m wraz z obrzeżami betonowymi, zatok autobusowych, zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki brukowej betonowej, łączący istniejące odcinki chodników, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy ks. Borysewicza. Administratorem dróg gminnych i powiatowych, będących w zarządzie Gminy, jest Gmina Luzino ( odpowiednio zadanie nr 1, 2, 3, 4, 8). Administratorem dróg powiatowych, nie będących w zarządzie Gminy, jest Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku ( odpowiednio zadanie nr 5, 6, 7, 9,10). Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. W sytuacji, gdy wymagania w SIWZ przekraczają wymagania zawarte w normach, zastosowanie mają postanowienia zawarte w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 (dwóch) robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu i/lub wymiany nawierzchni z kostki betonowej, o powierzchni min. 300 m2 każda, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami, z których minimum 1 (jedna) osoba posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. UWAGA! Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniona notarialnie kopia) osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Kosztorys ofertowy ( odrębny dla każdej części/zadania) z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotował kosztorys ofertowy w oparciu o załączone przedmiary robót wraz z bazą cenowo-kosztorysową. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 9.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95.00
- 2 - Okres gwarancji - 5.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: 1) Aktualizacji harmonogramu w miarę potrzeb, z zachowaniem terminu końcowego. 2) Zmiany terminu końcowego w przypadku: a) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, b) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w przetargu, a polegających na podniesieniu warunków użytkowych obiektu, zmianie funkcji, podniesienia jakości wykończenia lub wyposażenia, wprowadzeniu zmian polegających na obniżeniu kosztu obiektu budowlanego, c) w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikającymi z prowadzonej przez inwestora działalności, d) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty przed zawarciem umowy, gdy termin zakończenia robót określony został datą, e) napotkania warunków fizycznych nieprzewidywalnych, mających wpływ na wydłużenie procesu inwestycyjnego, zmian robót budowlanych wprowadzonych decyzjami administracyjnymi wydanymi, lub które uzyskały walor ostateczności po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych robót budowlanych lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy, f) zmiany zakresu robót przez inwestora lub konieczności wykonania innych robót dodatkowych (zamiennych), g) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, h) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, ale istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, i) odmiennych (ale istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia) od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub niezinwentaryzowanych albo błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne, itp.), - pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu. 3) Zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom. 4) Zmiany kierownika budowy lub robót w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane i na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że osoba (osoby) wskazana do przejęcia obowiązków kierownika, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Zmiany inspektora nadzoru w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane, w wyniku zmian organizacyjnych Zamawiającego. 6) Zamiany lub wprowadzenia nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy. 7) Zmiany danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy). 8) Zmiany formy zabezpieczenia na wniosek Wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Luzino
Pokój nr 12
ul. 10 Marca 11
84-242 Luzino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Luzino Kancelaria ul. Ofiar Stutthofu 11 84-242 Luzino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 383/31, 353, 271, 383/32, 383/20, 383/6 i 383/44 położonych w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości ok. 1140 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej. W ramach zadania należy: rozebrać istniejącą nawierzchnie z płyt betonowych o grubości 15 cm ( odzyskany materiał nadający się do użytku należy przewieść na odległość do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego), wyciąć drzewa przydrożne ( pozyskane drewno należy przewieść na odległość do 5km w miejsce wskazane przez Zamawiającego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 353, 357/7, 354/5, położonych przy ulicy Chłopskiej w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 170m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Chłopskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wiejską do ulicy Perłowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 382, 462/1 i 468 położonych w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 345m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, pobocza gruntowego o szerokości 1,0m oraz zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Wiejskiej. W ramach zadania należy wyciąć drzewa przydrożne ( pozyskane drewno należy przewieść na odległość do 5km w miejsce wskazane przez Zamawiającego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie działek nr 728/1, 576/2, 353, 340/21, 340/79, 728/5 położonych w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 886m i szerokości 2,5 m wraz z opornikami betonowymi oraz pobocza gruntowego o szerokości 1,0m wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Chłopskiej oraz zjazdów indywidualnych ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 29, 30, 112, 131/3, 33 położonych w miejscowości Milwino, gmina Luzino..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 130m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Wejherowskiej na odcinku od ulicy Długiej do działki nr 29..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 44/4, 48/13, 48/33, 111, 131/1, 131/3 położonych w miejscowości Milwino, gmina Luzino..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 390 m i szerokości od 1,5 m do 2,00 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Wejherowskiej na odcinku od ulicy Granicznej do ulicy Wrzosowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdem na posesję w pasie drogi powiatowej nr 1451G, na terenie działki nr 91, położonej w miejscowości Wyszecino, gmina Luzino..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 198 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Ofiar Stutthofu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdami na posesję na terenie działek nr 87 i 90, położonych w miejscowości Wyszecino, gmina Luzino..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 380 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Kasztanowej na odcinku od ulicy Ofiar Stutthofu do ulicy Łowieckiej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdami na posesję oraz dwiema zatokami autobusowymi, na terenie działek nr 223, 210/3, 215/1, 214/1, 210/2, 210/41, 210/4 położonych w miejscowości Sychowo, gmina Luzino..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 247 m i szerokości 2,0 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zatok autobusowych, zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Jana Pawła II na odcinku od hm 0+00,0 do hm 2+75,0..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Okres gwarancji - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdami na posesję oraz dwiema zatokami autobusowymi w istniejącym pasie drogi powiatowej, na terenie działek nr 292, 309, położonych w miejscowości Kochanowo, gmina Luzino..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 179 m i szerokości 2,00 m wraz z obrzeżami betonowymi, zatok autobusowych, zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki brukowej betonowej, łączący istniejące odcinki chodników, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy ks. Borysewicza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Okres gwarancji - 5.00
INNE PRZETARGI LUZINO
- PRZEBUDOWA ULICY MICKIEWICZA W LUZINIE CZĘŚĆ NR 2 POSTĘPOWANIA - BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY MICKIEWICZA W LUZINIE
- UTWARDZENIE NAWIERZCHNI ULIC NA TERENIE GMINY LUZINO, W MIEJSCOWOŚCIACH: LUZINO I WYSZECINO
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ROBOTNICZEJ, UL. POPRZECZNEJ I UL. 10 MARCA W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I BUDOWĘ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
więcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.