Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-04
Milicz: Budowa drogi gminnej łączącej drogę krajową Nr 15 z drogą wojewódzką nr 439 wraz z drogą dojazdową oraz infrastrukturą techniczną (I etap realizacji)
Numer ogłoszenia: 49341 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3804317, faks 71 3841119.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej łączącej drogę krajową Nr 15 z drogą wojewódzką nr 439 wraz z drogą dojazdową oraz infrastrukturą techniczną (I etap realizacji).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej łączącej drogę krajową Nr 15 z drogą wojewódzką nr 439 wraz z drogą dojazdową oraz infrastrukturą techniczną (I etap realizacji). Inwestycja będzie realizowana w oparciu o dokumentację projektową Uzbrojenie obszaru w rejonie ulic Trzebnickiej, Dojazdowej i Akacjowej w Miliczu oraz na podstawie: Decyzji pozwolenia na budowę nr 271/08 z dnia 14.10.2008r. dotyczy drogi nr D39Z Decyzji 137/2011 z dnia 10.05.2011r. dotyczy drogi C34D Węzeł miedzy drogą D 39Z z drogą C34D rozwiązać wg decyzji 137/2011 z dnia 10.05.2011r. Zakres robót zaznaczony w załączeniu (na rysunku nr 1 zamieszczonym w odrębnym pliku składającym się na Załącznik Nr 9 do Specyfikacji) (Uwaga : załącznik sporządzono w oparciu o dokumentację projektową 271/08 z dn. 14.10.2008r gdzie droga C34D oznaczona była nr L16) Zakres : Opis przedmiotu zamówienia Zadanie polega na budowie gminnej drogi łączącej drogę krajową nr 15 z drogą wojewódzką nr 439) wraz z drogą dojazdową oraz infrastrukturą techniczną. Zadanie obejmuje: Odcinek drogi D39Z od km 0+000 do km 0+540, Od włączenia drogi C34D do włączenia z drogą krajową D15 wraz z 2 skrzyżowaniami (rondo i proste). Rondo - od włączenia ulicy Dojazdowej do drogi D7L do nawierzchni z kostki. Skrzyżowanie proste od włączenia drogi Dojazdowej do nawierzchni z kostki w drodze D25D. Branża drogowa szerokość drogi 7 m o nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, obustronny chodnik o szerokości 2m z kostki betonowej obustronna ścieżka rowerowa o szerokości 2,5 m z asfaltu betonowego gr. 4 cm (zamiana w stosunku do projektu) tereny zielone zgodnie z projektem 1 zjazd indywidualny na posesję - z kostki betonowej Branża sanitarna Kanalizacja deszczowa DN 315 PCV na odcinku od studni D54 do studni D58 wraz z przykanalikami pod wpusty uliczne i wpustami ulicznymi, DN 200 PCV na odcinku studni D58 do studni D61 wraz przykanalikami pod wpusty uliczne i wpustami ulicznymi, DN 200 PCV na odcinku studni D58 do studni D62 wraz przykanalikami pod wpusty uliczne i wpustami ulicznymi, na odcinku od studni D28 do studni D54 (istniejący kanał ) i na odcinku od studni D52 do studni D63 (istniejący kanał) do wykonania przykanaliki i wpusty uliczne. Sieć wodociągowa DN 160PEHD - odcinek od węzła W6 do węzła WB wraz z hydrantami. Branża elektryczna - oświetlenie uliczne, lampy po obu stronach ulicy naprzemianlegle w odległości 50m/25m/. Słupy stalowe cynkowane ogniowo, stożkowe o grubości blachy 4 mm, wysokość 9 m, mocowane do fundamentów prefabrykowanych betonowych - 24 szt. -oprawy w technologii LED, oprawa dwukomorowa/otwarcie komory osprzętu nie powoduje rozszczelnienia komory optycznej/ klasa ochronności elektrycznej: I lub II ochrona przed przepięciami 4,5kV-10kV szczelność komory optycznej IP 66 szczelność komory elektrycznej IP 66 montowane na wysięgniku l=1,5m, moc oprawy oświetleniowej 71W, zapewniająca klasę oświetleniową ME4b, dla ronda CE2, dla chodników i ścieżki rowerowej S2, wykonane z aluminium, malowane proszkowo, materiał klosza szkło hartowane płaskie odporne na uderzenia IK08, znamionowe napięcie pracy 230V/50Hz,AC, wyposażona w uchwyt pozwalający na montaż bezpośrednio na słupie, wysięgniku i pozwalająca na zmianę kąta nachylenia oprawy. Barwa światła- neutralny biały. Wielosoczewkowy układ optyczny o rozsyle powyżej 140 stopni. Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie po 100 000 godz. 80%. Dane fotometryczne źródłowe oprawy pozwalające wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych. Oprawa wyposażona w radiator zewnętrzny. - kable na skrzyżowaniach układać do końca realizowanej nawierzchni z zapasem do najbliższej projektowanej lampy poza zakresem opracowania. Odcinek drogi C34D od km 0+000 do km 0+377 Branża drogowa szerokość drogi 5 m o nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej gr 8 cm, chodnik jednostronny o szerokości 1,5 m z kostki betonowej gr.8 cm 1 zatoka postojowa tereny zielone zgodnie z projektem wykonanie skrzyżowania z drogą D39Z wykonanie skrzyżowania z drogą D32D i D14 D Zjazdy na posesję w ilości 9 szt. szerokości 3,5 m do granicy działki drogowej. Na skrzyżowaniu drogi D39Z z drogą C34D należy wykonać nawierzchnię z betonu asfaltowego o konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu KR3. Branża sanitarna Odwodnienie drogi przez wykonanie wpustów ulicznych WP1 do WP19 i wpięcie do istniejącej kanalizacji deszczowej Przebudowa 2 węzłów wodociągowych (przesunięcie zasuw W1, W2,W3, W4,W5,W6,W7) Branża elektryczna - szafka oświetleniowa 1szt wykonana zgodnie ze standardami TAURON Dystrybucja, z zegarem astronomicznym CPA. - zasilanie kablem ziemnym nN 0,6/1,0 kV, Przepusty osłonowe zestawione z rur osłonowych SRS i DVK (ścieżka, chodniki) o odpowiednich średnicach np. firmy AROT. Roboty ziemne przy skrzyżowaniach z istniejącą ścieżką wykonywane bez uszkadzania nawierzchni. oświetlenie uliczne -słupy stalowe cynkowane ogniowo, stożkowe o grubości blachy 3 mm, wysokość 5 m, mocowane do fundamentów prefabrykowanych betonowych - 30 szt. -oprawy w technologii LED, oprawa dwukomorowa /otwarcie komory osprzętu nie powoduje rozszczelnienia komory optycznej/ klasa ochronności elektrycznej: I lub II ochrona przed przepięciami 4,5kV-10kV szczelność komory optycznej IP 66 szczelność komory elektrycznej IP 66 montowane bezpośrednio na słupie, moc oprawy oświetleniowej 55W/38W, zapewniająca klasę oświetleniową dla jezdni ME3c, dla chodników i ścieżki rowerowej S1, wykonane z aluminium malowane proszkowo, materiał klosza szkło hartowane płaskie odporne na uderzenia IK08, znamionowe napięcie pracy 230V/50Hz,AC, wyposażona w uchwyt pozwalający na montaż bezpośrednio na słupie, i pozwalająca na zmianę kąta nachylenia oprawy. Barwa światła- neutralny biały. Wielosoczewkowy układ optyczny o rozsyle powyżej 140 stopni. Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie po 100 000 godz. 80%. Dane fotometryczne źródłowe oprawy pozwalające wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych. Oprawa wyposażona w radiator zewnętrzny. - kable na skrzyżowaniach układać do końca realizowanej nawierzchni z zapasem do najbliższej projektowanej lampy poza zakresem opracowania. Oznakowanie docelowe wykonać zgodnie z projektem organizacji ruchu. Przedmiot zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: Uzbrojenie obszaru w rejonie ulic Trzebnickiej, Dojazdowej i Akacjowej w Miliczu opracowaną przez Macieja Wdowiaka prowadzącego działalność pod nazwą: Biuro Projektów EUROMOSTY, ul. Bolesława Prusa 9, 50-319 Wrocław oraz właściwymi decyzjami o pozwolenie na budowę i innymi dokumentami zezwalającymi na realizację inwestycji stanowiącymi Załącznik nr 9 do Specyfikacji. Uwaga: załączona dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania: Uzbrojenie obszaru w rejonie ulic Trzebnickiej, Dojazdowej i Akacjowej w Miliczu. Załączony przedmiar, stanowi część dokumentacji projektowej i jest materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). Z uwagi na przyjętą w istotnych postanowieniach umowy zasadę wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotowego zadania, dokumentacja projektowa będąca integralną częścią Specyfikacji, nie obejmuje przedmiaru robót zgodnie z § 4 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Przedmiar robót, wchodzący w skład Załącznika nr 9 do Specyfikacji, określa wyłącznie zakres i wielkość zadania. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ KOSZTORYSU OFERTOWEGO Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KOSZTORYS TEN NIE BĘDZIE STANOWIŁ PRZEDMIOTU OCENY, STANOWIĆ BĘDZIE WYŁĄCZNIE DOKUMENT POMOCNICZY SŁUŻĄCY DO WYCENY OKREŚLONYCH GRUP ROBÓT. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót uzupełniających. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można należycie wykonać przedmiotowego zamówienia. Wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną i warunkami technicznymi realizacji zamówienia.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 40.000,00 zł, wadium słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) roboty budowlane, w tym: - co najmniej dwie odrębne roboty budowlane (zadania) związane z budową lub rozbudową lub przebudową drogi wraz z infrastrukturą techniczną (w tym co najmniej roboty budowlane związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego) o wartości nie niższej niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) brutto każda z robót.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, iż dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami, w tym przynajmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń (kierownik budowy); - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (kierownik robót); - jedną osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej (kierownik robót).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I.Wraz z ofertą składane są następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z Załącznika nr 1 do Specyfikacji i harmonogram robót - załącznik 1A do Specyfikacji (do wypełnienia przez Wykonawcę), 1A) w przypadku, gdy podmiot należy do grupy kapitałowej składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru z Załącznika nr 11 do Specyfikacji; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji. II. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów: 1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; dokument pełnomocnictwa sporządzony zgodnie z przepisami prawa, winien być dołączony do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego uczestnika konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika; 3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie III.4.2) niniejszego ogłoszenia, dla każdego uczestnika konsorcjum z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Długość okresu gwarancji jakości - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a.wystąpienia siły wyższej rozumianej jako okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego, a których Strony przy dołożeniu należytej staranności nie mogły w dniu podpisywania Umowy przewidzieć ani im (również po tym dniu) zapobiec, a w tym: -katastrofy naturalne, -nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne utrzymujące się nie krócej niż 5 dni, -zamieszki społeczne, -konieczność wykonania prac archeologicznych, -sprzeczne z przepisami działania osób trzecich; w razie wystąpienia siły wyższej strony będą mogły zmienić termin realizacji zamówienia poprzez jego wydłużenie o czas, w jakim trwała siła wyższa; b.w razie zaprzestania produkcji wskazanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia materiałów, w przypadku określonym w § 11 pkt 2 Umowy (Załącznik Nr 10 do Specyfikacji) - poprzez zastąpienie ich innymi o analogicznych lub lepszych parametrach technicznych i użytkowych; c.możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego - tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy; d.zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do stawki wynikającej ze zmienionych przepisów prawa, a tym samym dokonanie zmiany wynagrodzenia umownego brutto; e.zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osób nadzorujących prowadzenie prac - poprzez wskazanie nowych osób będących kluczowym personelem Wykonawcy i Zamawiającego; f.zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia podwykonawcy, jeżeli będzie to wskazane dla zapewnienia prawidłowości realizacji zamówienia i nie spowoduje dla Zamawiającego szkody. 2.Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmiany do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 61, w cenie: 15,00 zł, na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Mieszkańców), otwarcie ofert: 19.05.2016, o godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Miliczu w roku 2025
- Przebudowa drogi w miejscowości Wziąchowo Wielkie
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.