eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecnasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją na terenie miasta Sosnowca



Ogłoszenie z dnia 2006-09-21

POZYCJA 49359

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: nasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją na terenie miasta Sosnowca Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: Jolanta Niedbał Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pokój 305B, II piętro, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, Magdalena Wyględacz, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax 032 2960605, e-mail: wgk.zampub@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, Magdalena Wyględacz, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax 032 2960605, e-mail: wgk.zampub@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją na terenie miasta Sosnowca. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Sosnowiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje zakup i posadzenie na wskazanych terenach zieleni miasta Sosnowca: -krzewów liściastych - 20.000 szt., -drzew liściastych - 500 szt., -drzew i krzewów iglastych - 600 szt., -pnączy - 800 szt., -krzewów róż - 2.000 szt. wraz z roczną pielęgnacją wykonanych nasadzeń. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie www.bip.um.sosnowiec.pl od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości powyżej 60.000 euro, lecz mniejszej od ustalonej na podstawie przepisów wydanych zgodnie z art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19, poz.177, z późniejszymi zmianami), kwoty 211.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 11.10.2006; lub data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.320,38 zł, słownie: dziewięć tysięcy trzysta dwadzieścia złotych i trzydzieści osiem groszy w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177, z późniejszymi zmianami). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki stawiane wykonawcom:- spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177, z późniejszymi zmianami) dalej: ustawa,- wniosą wadium w wysokości i formach określonych w Sekcji III, pkt III.1) niniejszego ogłoszenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty - według formuły \spełnia\ / \nie spełnia\. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych na podstawie ( art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy) lub których oferty nie zostaną odrzucone na podstawie art. 24 ust. 4 i 89 ust. 1 ustawy.Oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie wymagania zamawiającego otrzyma maksymalną liczbę punktów 100 i zostanie wybrana przez zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych oświadczeń: wykonawca (- cy) składa ( -ą) oświadczenia, że : - spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy, - zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszą do niej zastrzeżeń oraz zdobyli konieczne informacje do sporządzenia oferty, - uważają się za związanych ofertą w terminie od: 02.10.2006r. do 31.10.2006r., - wnieśli wadium w wysokości 9.320,38 zł w formie ......... , - w przypadku wyboru ich oferty, wniosą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w formie ...., - przyjęli wszelkie warunki zapisane we wzorze umowy i przystąpią do podpisania umowy w czasie wskazanym przez zamawiającego, jednak nie krótszym niż siedem dni licząc od daty otrzymania powiadomienia o wyborze swojej oferty, - zastrzegli cześć oferty, która stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa(*) lub ustanowili ją jawną w całości(*), - dokonali wyliczenia ceny ofertowej zgodnie z wymaganiami zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które załączą do oferty. Wykaz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie art. 26 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( Dz. U z 2006r., Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. - Aktualny odpis z właściwego rejestru (*) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej(*), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. ( Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628, z późniejszymi zmianami). - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (*) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (*) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne(*) lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie (*), odroczenie(*) lub rozłożenie na raty zaległych płatności (*) lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(*) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (*) lub (i) art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (*) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. - Polisa (*) inny dokument potwierdzający (*) , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 9.320,38 zł. (*)- wybrać właściwe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl. Opłata: 22,86 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w kasie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, al. Zwycięstwa 20, pokój 106, parter lub za zaliczeniem pocztowym ( koszt wysyłki zostanie doliczony do ceny specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 31.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 09:30, Urząd Miejski w Sosnowcu, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, sala 307, II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.