eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchowolaPrzebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suchowola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 49360 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Suchowola: Przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suchowola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 377165 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9413 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchowola, krajowy numer identyfikacyjny 59950300000, ul. pl. Kościuszki  5, 16150   Suchowola, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. (085) 7229400, faks (085) 7229419, e-mail um@suchowola.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.suchowola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suchowola

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.17.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych i powiatowych w systemie zaprojektuj - wybuduj. 2. Zadanie zostało podzielone na dwie części: Część I - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pokośno, Część II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1349B Ostrówek - Podostrówek - Rutkowszczyzna - Ciemne, Część I 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa drogi w miejscowości Pokośno. 2) W zakres dokumentacji projektowej wchodzi: a) opracowanie mapy do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, c) przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego i uzyskanie tej decyzji. d) opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań, badań i analiz, e) sporządzenie projektu budowlanego, f) sporządzenie projektu wykonawczego, g) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, h) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, i) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, j) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i zmian organizacji ruchu na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień, k) uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, 3) W zakres budowy drogi wchodzi: a) przygotowanie planu BIOZ, b) przygotowanie Programu Zapewnienia Jakości, c) realizacja robót w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany i wykonawczy - po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy, d) występować pisemnie w formie wniosków o akceptację materiałów, recept na beton asfaltowy przewidzianych do wbudowania, e) prowadzenie badań kontrolnych i pomiarów zgodnie z wymogami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, f) Wykonawca zapewnieni kierownika budowy i ewentualnych kierowników robót branżowych, g) sprawowanie nadzoru autorskiego nad prowadzonymi robotami, h) prowadzenie dziennika budowy i książki obmiarów, i) przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, j) Wykonawca winien w razie konieczności zapewnić zabezpieczenie lub przeniesienie zabytków małej architektury, przeprowadzenie badań archeologicznych, zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów, k) przygotowanie materiałów do wniosków o pozwolenie na użytkowanie oraz złożenie jego do właściwego organu (w przypadku gdy będzie wymagane) lub przygotowanie materiałów do zgłoszenia zakończenia robót, l) w przypadku zajęcia terenu prywatnego przy prowadzeniu inwestycji Wykonawca ponosi wszelkie koszty i odpowiedzialność związaną z zajętym terenem. Realizacja powyższego zadania winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Zamawiający zapewni nadzór inwestorski nad wykonanie wszystkich robót objętych zadaniem. 4) Dane ogólne drogi kategoria drogi: gminna klasa drogi: L kilometraż roboczy: 0+000 ÷ 1+150 kategoria ruchu: KR1 prędkość projektowa: 40km/h obciążenie: 80kN/oś 5) Przekroje normalne drogi km: 0+000 ÷ 0+150, - w terenie zabudowanym szerokość jezdni - 5,50m szerokość chodnika wzmocnionego z kostki betonowej gr. 8cm - 1,50m (z krawężnikiem najazdowym) - obustronnie spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 2,0% spadek poprzeczny chodnika z kostki betonowej - 2% do jezdni km: 0+200 ÷ 1+150, - w terenie zabudowanym i poza terenem zabudowanym szerokość jezdni - 5,50m szerokość poboczy gruntowych - 0,75m spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 2,0% od jezdni spadek poprzeczny poboczy gruntowych - 6% 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Urzytkowy (PFU) oraz załączniki do SIWZ. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można zawrzeć w dokumentacji projektowej dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W przypadku, gdy Wykonawca zawrze w dokumentacji projektowej odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. Część II 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa drogi powiatowej Nr 1349B Ostrówek - Podostrówek - Rutkowszczyzna - Ciemne 2) W zakres przygotowania dokumentacji projektowej wchodzi: a) opracowanie mapy do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, c) uzyskanie decyzji środowiskowych, d) opracowanie danych i uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego, e) opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań, badań i analiz, f) sporządzenie projektu budowlanego, g) sporządzenie projektu wykonawczego, h) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, i) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego, j) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, k) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień, l) przygotowanie operatów podziałowych gruntów, m) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, n) określenie nieruchomości lub ich części, które planowane są do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego, o) określenie nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone, p) określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, q) uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), 3) W zakres budowy drogi wchodzi: a) przygotowanie planu BIOZ, b) przygotowanie Programu Zapewnienia Jakości, c) realizacja robót w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany i wykonawczy - po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy, d) występować pisemnie w formie wniosków o akceptację materiałów, recept na beton asfaltowy przewidzianych do wbudowania, e) prowadzenie badań kontrolnych i pomiarów zgodnie z wymogami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, f) Wykonawca zapewnieni kierownika budowy i ewentualnych kierowników robót branżowych, g) sprawowanie nadzoru autorskiego nad prowadzonymi robotami, h) prowadzenie dziennika budowy i książki obmiarów, i) przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, j) Wykonawca winien w razie konieczności zapewnić zabezpieczenie lub przeniesienie zabytków małej architektury, przeprowadzenie badań archeologicznych, zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów, k) przygotowanie materiałów do wniosków o pozwolenie na użytkowanie oraz złożenie jego do właściwego organu (w przypadku gdy będzie wymagane) lub przygotowanie materiałów do zgłoszenia zakończenia robót, l) w przypadku zajęcia terenu prywatnego przy prowadzeniu inwestycji Wykonawca ponosi wszelkie koszty i odpowiedzialność związaną z zajętym terenem. Realizacja powyższego zadania winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Zamawiający zapewni nadzór inwestorski nad wykonanie wszystkich robót objętych zadaniem. 4) Dane ogólne drogi kategoria drogi: powiatowa klasa drogi: L kilometraż ewidencyjny: 0+000 ÷ 4+000 kategoria ruchu: KR1 prędkość projektowa: 50km/h obciążenie: 100kN/oś 5) Przekroje normalne drogi km: 0+000 ÷ 0+880, 1+640 ÷ 3+280, 3+930 ÷ 4+000 - poza terenem zabudowanym szerokość jezdni - 5,50m szerokość poboczy gruntowych - 1,25m spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 2,0% spadek poprzeczny poboczy gruntowych - 6% nachylenie skarp - 1:1,5 km: 0+880 ÷ 1+640, 3+280 ÷ 3+930 - w terenie zabudowanym szerokość jezdni - 5,50m szerokość pobocza z kostki betonowej gr. 8cm - 1,0m (1,25 z krawężnikami) spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 2,0% spadek poprzeczny poboczy z kostki betonowej - 2% od jezdni 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Urzytkowy (PFU) oraz załączniki do SIWZ. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można zawrzeć w dokumentacji projektowej dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W przypadku, gdy Wykonawca zawrze w dokumentacji projektowej odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 3. Zastosowane przez Zamawiającego w PFU wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.): - wykonywanie nawierzchni bitumicznych (rozłożenie i zagęszczenie mieszanki bitumicznej) Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. 6. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 7. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zatrudnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nie przedstawienie w terminie informacji, o których mowa w pkt powyżej - w wysokości 0,05 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71355000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pokośno
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT401008.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk,  kampolszymczyk@onet.eu,  ul. Małyszówka Kolonia 33 ,  16-200,  Dąbrowa Białostocka,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 502012.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 502012.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1320477.05
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1349B Ostrówek - Podostrówek - Rutkowszczyzna - Ciemne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1383643.09
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk,  kampolszymczyk@onet.eu,  ul. Małyszówka Kolonia 33,  16-200,  Dąbrowa Białostocka,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2706000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2706000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4796818.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.