eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaZakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów bazaltowych frakcji 2/5 (2/6,3) - 450 ton , 5/8 (5/10) - 450 ton o barwie czarnej lub szarej o łącznej ilości 900 ton

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Biała Podlaska: Zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów bazaltowych frakcji : 2/5 (2/6,3) - 450 ton , 5/8 (5/10) - 450 ton o barwie czarnej lub szarej o łącznej ilości 900 ton
Numer ogłoszenia: 49368 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12292 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów bazaltowych frakcji : 2/5 (2/6,3) - 450 ton , 5/8 (5/10) - 450 ton o barwie czarnej lub szarej o łącznej ilości 900 ton.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów bazaltowych frakcji : 2/5 (2/6,3) - 450 ton , 5/8 (5/10) - 450 ton o barwie czarnej lub szarej o łącznej ilości 900 ton - wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym załącznik Nr 1 do 2. Oferowana cena będzie uwzględniać cenę zakupu grysów wraz z ich załadunkiem na samochód i kosztem transportu na poszczególne Obwody Drogowe. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia wielkości dostaw na poszczególne Obwody Drogowe. 4. Okres realizacji dostaw ustalony jest od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2013 r. wg poniższego podziału na frakcje i terminy dostaw do Obwodów Drogowych: do dnia 30.03.2013 r. - 400 ton - 200 t - frakcja 2/5 - 200 t - frakcja 5/8 Do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach po 50 ton. do dnia 15.04.2013 r. - 150 ton - 75 t - frakcja 2/5 -75 t - frakcja 5/8 Do Obwodów Drogowych Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach po 25 ton. do dnia 30.10.2013 r. - 350 ton - 175 t - frakcja 2/5 - 175 t - frakcja 5/8 Na Obwody Drogowe wg potrzeb Zamawiającego. 5.Wynagrodzenie z tytułu realizowania umowy będzie regulowane po każdorazowym odbiorze grysów , zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego w formie zamówienia telefonicznego . 6. Należność za poszczególne dostawy grysów , będzie realizowana przez zamawiającego w formie przelewu, nie później niż 15 dni od daty otrzymania faktury VAT. Kruszywo to będzie wykorzystane na remont nawierzchni bitumicznych. Wymagany kolor materiału szary lub czarny. Rozpoczęcie dostarczania grysów bazaltowych odbywać się będzie w ciągu 3 dni od otrzymania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia od Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu aktualny dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13043:2004 kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LAJON Tadeusz Zając Spółka Jawna, ul. Szobiszowicka 5/5, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138105,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135607,50

  • Oferta z najniższą ceną: 135607,50 / Oferta z najwyższą ceną: 149445,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.