Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Krosno: Poprawa jakości świadczonych usług w placówkach pomocy społecznej w Krośnie - zakup wyposażenia budynku (sprzęt komputerowy, meble) - DPS Nr 2
Numer ogłoszenia: 49371 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394518 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości świadczonych usług w placówkach pomocy społecznej w Krośnie - zakup wyposażenia budynku (sprzęt komputerowy, meble) - DPS Nr 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem realizacji zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 mieszczącego się przy ul. Kletówki 7 w Krośnie. I. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakres prac do wykonania: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Krośnie. Zakres zamówienia obejmuje również transport i montaż oraz uruchomienie sprzętu komputerowego. Zamówienie dotyczy: a) mebli: - krzesła - 50 szt., - łóżka - 13 szt., - zestaw wypoczynkowy - 1 szt., - szafki noce - 13 szt., - szafy - 15 szt., - biurka - 4 szt., - stoły - 15 szt., b) sprzęt komputerowy: komputer + monitor + drukarka - 2 szt.; Szczegóły i zakres określa specyfikacja wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Nr 2 - Załącznik nr 4 do SIWZ i Załączniki graficzne. II. Pozostałe prace. - dostawa i montaż dostarczonych mebli zgodnie z instrukcją producenta i obowiązującymi normami, - dostawa i montaż zestawów komputerowych wraz z uruchomieniem i zainstalowaniem odpowiedniego oprogramowania, - sprawdzenie jakości montowanych elementów podczas montażu. Jeśli jakikolwiek element jest uszkodzony lub uległ uszkodzeniu podczas montażu musi zostać przez Wykonawcę wymieniony na nowy. - jakiekolwiek odpady powstałe podczas realizacji zamówienia - do zagospodarowania przez wykonawcę, - wykonawca przedstawi harmonogram prac z podaniem terminów montażu mebli oraz zestawu komputerowego tj. podaniem daty i godziny, w których będą prowadzone prace; Wykonawca jest zobowiązany przedstawić harmonogram w dniu podpisania umowy. Jakiekolwiek zmiany w harmonogramie muszą być konsultowane z Zamawiającym i Użytkownikiem obiektu. Meble muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać atesty, tj.: - atest na wytrzymałość i bezpieczne rozwiązania konstrukcyjne (stateczność mebli) zgodne z Polskimi Normami na gotowy produkt, - atest higieniczny o dopuszczeniu gotowego produktu do użytkowania pod względem higienicznym zgodny z Polskimi Normami, - atest trudnopalności na tkaniny zmywalne (np. w krzesłach tapicerowanych), - atest jakości zdrowotnej (dotyczy materiałów wykorzystanych do wykonania mebli); Wyżej wymienione atesty i certyfikaty z badań o dopuszczeniu mebli do użytkowania, muszą być dostarczone razem z ofertą cenową w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości i 36 miesięcy rękojmi za wady na przedmiot zamówienia. Zestaw komputerowy musi posiadać odpowiednie certyfikaty (CE), zestaw komputerowy powinien być wyprodukowany w systemie jakości ISO 14001, oświadczenie producenta jednostki centralnej, że głośność jednostki centralnej mierzonej z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora nie przekracza 26dB. Wszystkie użyte przez wykonawcę materiały muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów itp., które to wykonawca przekaże Zamawiającemu przed dokonaniem wyposażenia i montażem, jednak nie później niż w dniu odbioru wykonanych robót. Wykonawca po dostarczeniu mebli i sprzętu komputerowego oraz zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania miejsca montażu. Ze względu na specyfikę obiektu może zaistnieć konieczność wykonywania prac w ściśle określonych dniach ustalonych wcześniej z Użytkownikiem obiektu. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonych mebli i zestawów komputerowych do czasu pisemnego odbioru ze strony Zamawiającego i Użytkownika. Wszystkie zniszczenia powstałe podczas montażu z winy wykonawcy będą usuwane przez niego bezpłatnie. Wszystkie prace montażowe należy wykonać zgodnie z instrukcjami dołączonymi przez producentów mebli i sprzętu komputerowego. Uwaga ! Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ lub załącznikach do SIWZ itp. służą określeniu pożądanego standardu wyposażenia i określeniu właściwości i wymogów założonych przez Zamawiającego. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych lub technologicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego meble i sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) załączając je do składanej oferty. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.13.00 - Szafy 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne AKMA, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46180,66
Oferta z najniższą ceną: 46180,66 / Oferta z najwyższą ceną: 60602,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Malowanie i remont dachów w budynkach o nr inw. 142/1 oraz 142/7 Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
- Zakup regałów
- Dostosowanie zbioru danych EGiB w bazie danych PZGiK Miasta Krosna, w celu doprowadzenia do zgodności z aktualnie obowiązującym pojęciowym modelem danych
- Rozwój infrastruktury Lotniska Krosno - opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. ks. S. Decowskiego w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu "Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie"
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanych w Przeworsku
- "Modernizacja i rozbudowa budynku na potrzeby tworzonego Gminnego Ośrodka Kultury w Gawłuszowicach" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.