To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Wąbrzeźno: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1722C Wąbrzeźno - Kowalewo Pomorskie
Numer ogłoszenia: 493730 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436214 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wąbrzeski, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6882745, 6882450 do 57, faks 056 6882759.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1722C Wąbrzeźno - Kowalewo Pomorskie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczącego przebudowy drogi powiatowej Nr 1722 C - Wąbrzeźno - Kowalewo - Pomorskie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1722 C Wąbrzeźno - Kowalewo Pomorskie 2) Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem ewentualnych robót dodatkowych nie ujętych w zadaniu podstawowym powyższego zadania inwestycyjnego. 2. W ramach przyjętych obowiązków nadzór inwestorski zobowiązany będzie w szczególności do: 1)zaopiniowania złożonych ofert w przetargu na Wykonawcę przedmiotowych robót. 2) wprowadzenia Wykonawcy na budowę przy udziale Zamawiającego, 3) sprawowania nadzoru inwestorskiego i technicznego zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego wraz z koordynacją wszystkich robót, 4) kontroli jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory w tym weryfikacja faktur wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych. 5) kontroli jakości zastosowanych materiałów i ich zgodność z dokumentacją projektową, 6) udziału w naradach i spotkaniach koordynacyjnych, 7) przygotowania inwestycji do odbiorów: a)zanikających, b)odbiorów robót częściowych, c)odbioru końcowego w terminie 5 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę prac 8) udziału w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad, 9) bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji zadania, 10) udziału w przeglądach w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę 3. Nadzór Inwestorski działa we własnym imieniu na rzecz Zamawiającego. Nadzór Inwestorski przy wykonywaniu swoich obowiązków odpowiada za własne winy i zaniedbania. 4. Okres rękojmi za nadzór inwestorski wynosi jeden rok od odbioru końcowego robót. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod CPV: 71520000-9 usługi nadzoru budowlanego, 71700000-5 usługi nadzoru i kontroli. 6. Oferty częściowe i wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 7. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 8. Zamawiający wymaga wskazania przez Nadzór Inwestorski, którą część przedmiotu zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (wypełnić formularz oferty na str. 2). 9. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego z Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Kujawsko - Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Działanie 1.1 Infrastruktura Drogowa. 10.Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 11. Projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne dotyczące przebudowywanej drogi zamieszczone są na stronie internetowej www.wabrzezno.pl...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.70.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego z Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Kujawsko - Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Działanie 1.1 Infrastruktura Drogowa...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Inżynierskie, Roboty Drogowe JAN BUDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Inżynierskie, Roboty Drogowe JAN BUDZIŃSKI
- Usługi Inżynierskie, Roboty Drogowe, ul. 22 Lipca 39, 11-015 Olsztynek, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 505983,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32500,00
Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 192950,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie na siedzibę Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wąbrzeźnie i Centrum Wsparcia Rodziny
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na działce ewidencyjnej 372/1 w miejscowości Lisewo"
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na działce ewidencyjnej 372/1 w miejscowości Lisewo"
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej o system magazynowania energii w SP ZOZ w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. nadbudowa oficyny B budynku A wraz z przebudową budynku A Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją p.n. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.