Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Gdańsk: Dostawa elektronicznych kart bezstykowych, taśm oraz zestawów czyszczących do drukarek, do kart elektronicznych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 49374 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax 058 3091323 w. 402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szczebel regionalny/lokalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektronicznych kart bezstykowych, taśm oraz zestawów czyszczących do drukarek, do kart elektronicznych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektronicznych kart bezstykowych, taśm oraz zestawów czyszczących do drukarek do kart elektronicznych - dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49 w Gdańsku zgodnie z punktem 3.2. niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1 Zadanie nr 1 - dostawa elektronicznych kart bezstykowych - 20 000 szt. 2. Zadanie nr 2 - dostawa taśm oraz zestawów czyszczących do drukarek, do kart elektronicznych - 60 szt. taśm, 15 szt zestawów czyszczących
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.16.20.00 - Karty zawierające obwody scalone Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.13 - Karty zawierające obwody scalone Oryginalny kod CPV: 22.50.00.00 - Klisze lub cylindry lub inne nośniki do użytku w drukarstwie Kod CPV wg słownika 2008: 22.50.00.00 - Klisze lub cylindry, lub inne nośniki do użytku w drukarstwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Złożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte o dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 8 niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył wraz z OFERTĄ następujące oświadczenia i dokumenty (załączniki do oferty) - dla Zadania nr 1 i 2: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 wg załączonego wzoru. 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykaz dodatkowych dokumentów jakie winni złożyć Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 1: 1) Certyfikat Mifare wystawiony przez Mifare Certification Institute - Arsenal Research, Faradaygasse 3, 1030 Wiedeń, Austria). 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie: a) dostaw kart w ilości minimum 20 000 szt. każda dostawa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 3. 3) Wypełniony druk Zestawienia Graniczne Parametrów Techniczno - Użytkowych oferowanych kart bezstykowych - wg załącznik nr 4. 4) Oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że elektroniczne karty bezkontaktowe będące przedmiotem dostawy odpowiadają normie ISO/IEC 14443 typ A, w standardzie MIFARE wraz z kserokopią Certyfikatu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Na Stoku 49, Gdańsk, IV piętro, pokój 410.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Na Stoku 49 , Gdańsk, IV piętro pokój 412 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa elektronicznych kart bezstykowych - 20 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.16.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa taśm - 60 szt. oraz zestawów czyszczących do drukarek - 15szt. do kart elektronicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa chromatografu gazowego ze spektrometrem ruchliwości jonów
- Obsługa widza podczas wydarzeń artystycznych oraz imprez okolicznościowych i wynajmów w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
- Dostawa serwera dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "POLANKI" w Gdańsku
- Modernizacja systemu do naliczania punktów
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.