eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i drobnych materiałów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Zambrów: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i drobnych materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 49379 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Zambrowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Papieża Jana Pawła II 14, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2763608, faks 086 2712132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.szpital.zambrow.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i drobnych materiałów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i drobnych materiałów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Zambrowie według opisu przedmiotu zamówienia, w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo na Formularzu ofertowym - załącznik nr 3 SIWZ w podziale na 5 części (pakietów). 2.Termin ważności dostarczanych materiałów nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: pakiet/część nr 1 - 400,00 zł. (słownie: czterysta zł.) pakiet/część nr 2 - 400,00 zł. (słownie: czterysta zł.) pakiet/część nr 3 - 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt zł.) pakiet/część nr 4 - 1400,00 zł. (słownie: jeden tysiąc czterysta zł.) pakiet/część nr 5 - 800,00 ( słownie: osiemset zł.) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów: a) przedłożenie aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) przedłożenie oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu: a) przedłożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia i próbek, że produkt spełnia wymagania określone w ustawie o Wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 93 poz.896). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu: a) Przedłożenie oświadczenia wykonawcy, że wszystkie oferowane materiały, wymienione w załączniku nr 3 SIWZ, spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93 poz. 896). b) Próbki materiałów (po 1 szt.) na wyszczególnione pozycje w określonym pakiecie/pakietach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4.Oświadczenie wykonawcy, że wszystkie oferowane materiały, wymienione w załączniku nr 3 SIWZ, spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93 poz. 896). 5.Próbki materiałów (po 1 szt.) na wyszczególnione pozycje w określonym pakiecie/pakietach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.szpital.zambrow.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zambrowie Sp. z o.o. 18-300 Zambrów, ul. Papieża Jana Pawła II 14. Pok. nr 13, Opłata wynosi 10 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zambrowie Sp. z o.o. 18-300 Zambrów, ul. Papieża Jana Pawła II 14. Pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, dreny,kanki odbytnicze,pojemniki, worki do moczu - 37 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne, rękawice operacyjne, osłonki na głowicę endovaginalną - 6 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki z fizeliny,fartuchy j.uż.,prześcieradła j.uż, maski jedn. uż. - 11 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły,kaniule,przyrządy,przedłużacze, strzykawki- 42 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody j.uż.,papiery EKG,szkiełka,wzierniki ginekologiczne - 38 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.