To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Strzelce Krajeńskie: Wybór wykonawcy bankowej obsługi budżetu gminy Strzelce Krajeńskie na okres od 2013.01.01 do 2016.12.31
Numer ogłoszenia: 493828 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437174 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy bankowej obsługi budżetu gminy Strzelce Krajeńskie na okres od 2013.01.01 do 2016.12.31.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Strzelce Krajeńskie w okresie czterech lat, polegającej na: 1) otwarciu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, 2) prowadzeniu tych rachunków, 3) przelewaniu kwot w ramach banku obsługującego gminę, 4) przelewaniu kwot do innych banków, 5) przyjmowaniu wpłat gotówki (w tym wpłat gotówkowych z tytułu opłat i podatków lokal?nych), 6) wypłacaniu gotówki, 7) instalacji w urzędzie gminy i w pozostałych jednostkach organizacyjnych gminy systemu bankowości elektronicznej home-banking i przeszkolenie wskazanego pracownika (ów), 8) świadczenie usług bankowości elektronicznej home-banking, 9) udostępnieniu instrumentu pieniądza elektronicznego (elektronicznej portmonetki - karty elektroniczne jako nośnika pieniądza elektronicznego ) umożliwiającego wypłatę świad?czeń na rzecz osób uprawnionych do ich otrzymywania np. MGOPS, 10) udostępnieniu systemu rozliczeń płatności masowych pozwalający na automatyczną rejestra?cję oraz uzgadnianie stanu należności, 11) innych czynności związanych bezpośrednio z obsługą rachunków bankowych, 12) udostępnienie możliwości otrzymania na żądanie bankowego wtórnika dokonanej operacji bankowej na rachunku zamawiającego, 13) udostępnienie możliwości lokowania wolnych środków - depozyt automatyczny, poza warunkami wyszczególnionymi w siwz i złożonej przez Wykonawcę oferty, na warunkach korzystniejszych niż w złożonej ofercie wykonawcy (kwota progu zostanie określona w umowie rachunku bieżącego). 14) Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi niestandardowe takie jak: wypłaty gotówkowe wszelkiego rodzaju zasiłków, stypendiów, zapomóg i dodatków rodzinnych, itp. 2. Oferent musi tak skalkulować prowizje i opłaty, aby: - nie ulegały one zmianom w trakcie trwania umowy - zawierały wszystkie czynności zawarte w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia i wyli?czone zostały z uwzględnieniem ilości poszczególnych czynności wymienionych w pkt. 4 ( tabela) opisu przedmiotu zamówienia. 3. Wypełniając formularz ofertowy należy pamiętać o pełnym i dokładnym wypełnieniu wszyst?kich pozycji. Brak wypełnienia nawet jednej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty. Podane ceny powinny uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. W przypadku pozycji odnoszącej się do podania ceny niedopuszczalne jest wprowadzenie zapi?sów bez określenia ceny np. bez opłat, ( należy wpisać 0). 4. Dla porównania cen ofert należy w tabeli poniższej stanowiącej jednocześnie element formula?rza ofertowego podsumować pozycje razem w kolumnie wartość. Lp. Nazwa operacji Forma opłaty Ilość liczona w okresie 4 lat 1.otwarcie rachunku bieżącego jednorazowo 5 2.otwarcie rachunku pomocniczego jednorazowo 20 3.prowadzenie rachunku bieżącego miesięcznie 240 4.prowadzenie rachunku pomocniczego miesięcznie 960 5.przelew elektroniczny w ramach banku w którym Zamawiający posiada rachunek każdorazowo 40.000 6.przelew elektroniczny do innego banku każdorazowo 10.000 7.wpłata gotówkowa własna każdorazowo 3.500 8.wpłata gotówkowa osób trzecich (w tym: podatki i opłaty lokalne niezależnie od wysokości kwoty) każdorazowo 20.000 9.wypłata gotówkowa każdorazowo 6.000 10.potwierdzenie stanu salda każdorazowo 100 11.system bankowości elektronicznej (home banking) - instalacja i szkolenie jednorazowo 5 12. świadczenie usługi bankowości elektronicznej miesięcznie 240 13.wydanie czeku gotówkowego każdorazowo 20 14.wydanie zaświadczenia (opinii bankowej) każdorazowo 16 15.zmiana karty wzoru podpisów każdorazowo 30 16.system wirtualnych rachunków kontrahenckich każdorazowo 40.000 17.systemowe konta instrumentu- wydanie karty elektronicznej dla świadczeniobiorców np. MGOPS każdorazowo 1000 18.systemowe konta instrumentu- zasilenie karty elektronicznej dla świadczeniobiorców np. MGOPS każdorazowo 24.000 19.przelew złożony w formie papierowej każdorazowo 500 5) W celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania bankowości elektronicznej u Zamawiającego, Wykonawca: a) dostarczy i zainstaluje odpowiedni sprzęt i oprogramowanie, b) przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi systemu bankowości elektronicznej. Przewiduje się szkolenie dla 10 pracowników; maksymalnie 2 godziny na jednego pracownika. c) zapewni usunięcie awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie 24 godzin od zgłoszenia takiej awarii. W przypadku zgłoszenia awarii w dzień poprzedzający święta, dni ustawowo wolne lub w dzień poprzedzający dni wolne od pracy u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii do godziny 12:00 dnia następującego po tych dniach wolnych, d) zobowiąże się zainstalować system bankowości elektronicznej home-banking ( lub inny system) w Urzędzie Miejskim i we wszystkich jednostkach organizacyjnych gminy posiadający funkcję przekazywania poleceń przelewów elektronicznie, e) zagwarantuje okres kapitalizacji odsetek na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych w okre?sach miesięcznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBUSKO - WIELKOPOLSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
jakie przetargi wygrała firma
LUBUSKO - WIELKOPOLSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
- Lubusko - Wielkopolski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Drezdenku, ul. B. Chrobrego 7, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66650,00
Oferta z najniższą ceną: 66650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66650,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.