Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Braniewo: Budowa ulicy Botanicznej i Łąkowej oraz Placu Sybiraków w Braniewie etap:I; II; III; IV; V
w ramach zadań inwestycyjnych:
1)Rewitalizacja Skweru Sybiraków wraz z ciągiem ulicy Botanicznej/Łąkowej - dofinansowanie PO Ryby 2007-2013.
2)Budowa ulicy Botanicznej, Łąkowej i Placu Sybiraków w Braniewie - II etap - dofinansowanie z NPPDL (schetynówki).
Numer ogłoszenia: 49405 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6440102, faks 055 2432928.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Botanicznej i Łąkowej oraz Placu Sybiraków w Braniewie etap:I; II; III; IV; V w ramach zadań inwestycyjnych: 1)Rewitalizacja Skweru Sybiraków wraz z ciągiem ulicy Botanicznej/Łąkowej - dofinansowanie PO Ryby 2007-2013. 2)Budowa ulicy Botanicznej, Łąkowej i Placu Sybiraków w Braniewie - II etap - dofinansowanie z NPPDL (schetynówki)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa ulicy Botanicznej i Łąkowej oraz Placu Sybiraków w Braniewie w następującym obszarze oznaczonym w dokumentacji technicznej etapami: 1) Etap I - realizacja robót Plac Sybiraków, 2) Etap II - realizacja robót od zjazdu do MOS do skrzyżowania z ulicą Łąkową, 3) Etap III - realizacja robót na terenie w rejonie parkingu przy MOS, 4) Etap IV - realizacja robót na odcinku od ulicy Łąkowej do ulicy Zielonej, 5) Etap V - realizacja robót w obrębie skrzyżowania z ulicą Gdańską i zmiana przebiegu ulicy Botanicznej, 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane, drogowe, elektroenergetyczne, sanitarne, renowacja terenów zielonych, małą architekturę. W szczególności przewiduje się wykonanie następujących prac budowlanych: 1) przebudowa kolidującego uzbrojenia, 2) wykonanie robót ziemnych (niwelacja terenu) pod nowe konstrukcje drogowe, 3) wykonanie projektowanej i przbudowywanej infrastruktury podziemnej, 4) ustawienie krawężników i obrzeży, 5) wykonanie nowych konstrukcji nawierzchni, 6) regulacja wysokościowa istniejących zasuw , włazów studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 7) zabezpieczenie kabli elektroenergetycznych kolidujących z projektowanym układem drogowym , w miarę możliwości przełożenie kabli bez potrzeby ich przecinania, likwidacja kolizji energetycznych przebiegać musi w ścisłej współpracy z firmą ENERGA-OPERATOR, odbiory zakończonych elementów robót elektroenergetycznych w obecności i przy udziale pracownika ENERGA-OPERATOR. 8) organizacja ruchu drogowego, 9) usunięcie karczy po ściętych drzewach, nasadzenia nowych drzew - sadzonki o obwodzie pnia nie mniejszym niż 15 cm mierzonym na wysokości 1,30 m, zabezpieczone 3 palikami i taśmą. 10)połączenie ciągów starych z nowymi bezkolizyjnie, bez różnicy poziomów, 11)renowacja nawierzchni trawiastych obejmująca całą powierzchnię (Plac Sybiraków, ulica Botaniczna) - wyrównanioe, usunięcie gruzu i kamieni, nawiezienie świeżej ziemii, obsiane trawą, obwałowanie, 12)wbudowanie elementów małęj architektury, 13)wykonanie nowego ogrodzenia, 14)pionowe i poziome zabezpieczenie drzew istniejących, 3. Zakres robót objęty wynagrodzeniem ryczałtowym obejmuje również wykonanie: a) robót przygotowawczych, b)wszystkich robót budowlano-remontowo-montażowych kubaturowych i niekubaturowych, zewnętrznych ujętych w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 1 do umowy, c) ilości robót określone w dokumentacji mogą ulec zmianie w toku ich prowadzenia. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe, d)uporządkowanie terenu budowy. e)pomiaru powykonawczego, f)inwentaryzacji materiałów z rozbiórki i przekazanie protokółem dla Administracji Budynków Komunalnych ul. Rzemieślnicza 1 w Braniewie - odległość transportu do 2 km. e)wykonanie i zamontowanie 2 tablic pamiątkowych po zakończeniu inwestycji na jej terenie - wymiar, kształt i materiał wg instrukcji zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:50.000,00 zł (słownie:pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42, poz. 275). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek: Urzędu Miasta Braniewa Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy nr 69831300090036900620000040 przed upływem terminu składania ofert podając w treści przelewu nazwę postępowania i swój NIP. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje. 5.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale (poza ofertą) w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Braniewa (pok. 19) w terminie przewidzianym na składanie ofert. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy, 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, gdy: 1)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 13.W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 robót budowlanych polegających na: budowie lub przebudowie sieci instalacji wodno-kanalizacyjnej zewnętrznej ulic , budowie placów, ulic, chodników, budowie, przebudowie sieci elektroenergetycznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000 000,00 zł (brutto) w tym: Każda z wykazanych robót musi zawierać n/w zakres robót: 1)Instalacje sanitarne zewnętrzne (wodno-kanalizacyjne). 2)Roboty drogowe. 3)Roboty elektroenergetyczne zewnętrzne. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia /Protokołu odbioru robót, podając datę i kurs.Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba wykazanych robót budowlanych i wartość wykazanych robót o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000 000,00 zł (brutto) będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia art.22 ust1 oraz dokumentów wymienionych w rozdz VI pkt 5. ppkt 2, 3 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na etapie zawierania umowy Wykonawca będzie musiał dysponować następującymi osobami: 1)jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności budowa dróg bez ograniczeń, według obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, 2)jedna osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń według obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego; 3)jedna osobą z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń według obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego; 4)jedną osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243. poz. 1623. z późn. zm). Kierować robotami budowlanymi oraz wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków mogą osoby, które spełniają wymagania określone w ust.1 oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieuchomych wpisanych rejestru zabytków. 5)Dopuszcza się łączenie w/w funkcji przez jedną osobę. Uwaga: Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, którym odpowiadają uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dn. 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Każda z wykazanych robót musi zawierać n/w zakres robót: 1)Instalacje sanitarne zewnętrzne (wodno-kanalizacyjne). 2)Roboty drogowe. 3)Roboty elektroenergetyczne zewnętrzne.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy (wyceniony przedmiar robót - wg załącznika nr 7 do SIWZ) obejmujący cały zakres robót i czynności wynikających z opisu przedmiotu zamówienia sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej przy zachowaniu założeń określonych w rozdz. XI SIWZ.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z ich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia i określenia, w jakim charakterze podmioty te będą brały udział w realizacji przedmiotowego zamówienia sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga ! Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada także wszystkie dokumenty określone w ust. 2 niniejszego rozdziału dotyczące tych podmiotów w takim samym zakresie jaki jest wymagany dla Wykonawcy, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Kopie dokumentów dotyczące każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:1) zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: - wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, - wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub uzupełniających, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem Umowy, - wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy, -wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Zamawiający odpowiednio obniży wynagrodzenie wykonawcy o wartość ograniczonego zakresu rzeczowego, na podstawie kosztorysu ofertowego, będącego załącznikiem nr 3 do umowy, -wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym, - konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej i SIWZ, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy, - przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń , nieoznaczonych w dokumentacji projektowej, - wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy, - niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. - wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, - wystąpienia robót z zakresu konserwacji i badania zabytków, których zakończenie, ze względu na ich specyfikę, wymaga dodatkowego czasu pracy, - zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, - określonym w § 5 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy, - wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych z rokiem wyborczym - wyborami samorządowymi 2014, - wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) Dopuszcza się zmianę osób sprawujących funkcje, o których mowa w § 10 wzoru umowy , jedynie w przypadku gdy nowe osoby powołane do pełnienia w/w funkcji będą spełniały wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Termin zakończenia prac określony w § 3 ust. 1 wzoru umowy może ulec skróceniu za zgodą Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.braniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111 14-500 Braniewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111 14-500 Braniewo pok. nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach zadań inwestycyjnych: 1)Rewitalizacja Skweru Sybiraków wraz z ciągiem ulicy Botanicznej/Łąkowej - dofinansowanie PO Ryby 2007-2013. 2)Budowa ulicy Botanicznej, Łąkowej i Placu Sybiraków w Braniewie - II etap - dofinansowanie z NPPDL (schetynówki).Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy 1.Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do: 1) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) złożenia aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż całkowita wartość umowy brutto, 3)dostarczenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana, 4) dostarczenia wykazu osób przewidzianych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia oraz dokumentów potwierdzających (kserokopia uprawnień oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności tych osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.) posiadanie uprawnień i kwalifikacji o których mowa w rozdz. III ust. 16 pkt 1); 2); 3); 4). 5) złożenia oświadczenia o przyjęciu obowiązków kierownika budowy przez osobę, o której jest mowa w rozdz. III ust. 16 pkt. 1 i 4 SIWZ 6) dostarczenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2.W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, Zamawiający określi termin i miejsce złożenia w/w dokumentu oraz poinformuje o formalnościach związanych z podpisaniem umowy o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. 3.Nie dostarczenie dokumentu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie spowoduje, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co skutkować będzie konsekwencjami określonymi w art. 94, ust. 3 ustawy.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny całkowitej podanej w ofercie.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 28.03.2014r o godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 25 (sala konferencyjna)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU KWATERMISTRZOWSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWYWANIA, GOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DO MIEJSC WSKAZANYCH PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANIEWIE W 2025 ROKU
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. I, VI, IX
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Budowa oświetlenia ulicznego etap I ul.Lawendowa, ul. Leśna, ul. Wrotki i ul.Wrzosowa w Radomsku
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Przebudowa drogi gminnej - ulicy Parkowej w zakresie budowy drogi pieszej w miejscowości Skwierzyna
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.