Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-22
Bysław: Realizacja usług z zakresu gospodarki łowieckiej i łąkowo-rolnej na terenie obwodu łowieckiego nr 30 oraz pełnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym w 2010 roku w Nadleśnictwie Zamrzenica
Numer ogłoszenia: 49410 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Zamrzenica , Zamrzenica, 89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3341175, 0-606649838, faks 0-52 3341173.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług z zakresu gospodarki łowieckiej i łąkowo-rolnej na terenie obwodu łowieckiego nr 30 oraz pełnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym w 2010 roku w Nadleśnictwie Zamrzenica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja na terenie Nadleśnictwa Zamrzenica usług związanych z gospodarką łowiecką i łąkowo-rolną na terenie obwodu łowieckiego nr 30 ujętych w planie finansowo-gospodarczym na 2010 rok oraz pełnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym nadleśnictwa. 2. Z uwagi na to, że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do redukcji przedmiotu zamówienia. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określone zostaną w zleceniach prac do wykonania. 4. Pełnienie dyżuru p-poż w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym (PAD) prowadzone będzie od 01.04.2010 do 30.09.2010 we wszystkie dni tygodnia w siedzibie Nadleśnictwa Zamrzenica i polegać będzie na obserwacji terenu za pomocą monitoringu przemysłowego, przyjmowaniu meldunków (zgłoszeń o zauważonym dymie i innych zagrożeniach) a następnie powiadamianiu o tym fakcie osoby pełniącej dyżur z ramienia Zamawiającego oraz innych instytucji, zgodnie z instrukcją dyżurnego PAD oraz prowadzenie obowiązującej w PAD dokumentacji. W przypadku zmian pogodowych termin pełnienia dyżuru może zostać zmieniony..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.10.00.00-1, 75.25.11.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części zamówienia nr 1 posiadają opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 30 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzania: 1. zmiana lokalizacji wykonywania poszczególnych prac (pozycji), określonych w opisie przedmiotu zamówienia (dot. części 1); 2. zmiana terminu pełnienia dyżuru w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym (PAD) w zależności od układu warunków atmosferycznych - zagrożenia pożarowego (dot. części 2); 3. redukcja zakresu rzeczowo - finansowego zadań do wykonania, w stosunku do zakresu określonego w niniejszej SIWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od zamawiającego i niemożliwych do przewidzenia w chwili udzielenia zamówienia; 4. zmiana obowiązującej stawki VAT 4.1 jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę; 4.2. jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę; 5. innych ustalonych w treści SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. Zmiany, o których mowa w pkt 1 nie mogą spowodować przekroczenie kwoty wynagrodzenia ogółem, na którą podpisana została umowa. Niezależnie od powyższego zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących ta ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Nadleśnictwa Zamrzenica, Zamrzenica 1A, 89-510 Bysław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Nadleśnictwo Zamrzenica, Zamrzenica 1A, 89-510 Bysław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja w 2010 roku usług związanych bezpośrednio z gospodarowaniem zwierzyną oraz gospodarką rolno-łąkową na terenie obwodu łowieckiego nr 30..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja w 2010 roku usług związanych bezpośrednio z gospodarowaniem zwierzyną oraz gospodarką rolno-łąkową na terenie obwodu łowieckiego nr 30 w tym m.in. rozwóz karmy dla zwierzyn, uprawa poletek łowieckich, transport myśliwych na polowania zbiorowe, przewóz myśliwych z i na lotnisko, stróżowanie zasiewów itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym (PAD) Nadleśnictwa Zamrzenica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.5 Pełnienie dyżuru p-poż w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym (PAD) prowadzone będzie od 01.04.2010 do 30.09.2010 we wszystkie dni tygodnia w siedzibie Nadleśnictwa Zamrzenica i polegać będzie na obserwacji terenu za pomocą monitoringu przemysłowego, przyjmowaniu meldunków (zgłoszeń o zauważonym dymie i innych zagrożeniach) a następnie powiadamianiu o tym fakcie osoby pełniącej dyżur z ramienia Zamawiającego oraz innych instytucji, zgodnie z instrukcją dyżurnego PAD oraz prowadzenie obowiązującej w PAD dokumentacji. W przypadku zmian pogodowych termin pełnienia dyżuru może zostać zmieniony..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BYSŁAW
więcej: przetargi BYSŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi rolnicze
- Utrzymanie szlaków i składnic drewna Nadleśnictwa Miechów
- Usługa agrotechniczna: koszenie nawierzchni darniowej, suszenie, zgrabienie, zebranie w bele lub pakiety oraz wywiezienie całości masy roślinnej dla 22.BLT w Malborku i 49.BLT w Pruszczu Gdańskim
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej oraz łąkowo-rolnej na terenie Nadleśnictwa Kup w roku 2025 i I kwartale roku 2026
- Koszenie traw i chwastów, przycięcie odrostów krzewów i drzew, przycięcie krzewów w skrajni drogi i zbieranie śmieci w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
- Pielęgnacja pasów ppoż. i wałów ppoż. na terenach wojskowych administrowanych przez 25. WOG w podziale na pięć części."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.