Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-22
Kalisz Pomorski: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski przez okres od 20.03.2010r. do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 49424 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kalisz Pomorski , Al. prof. Leona Mroczkiewicza 1, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3616273, 3616303, faks 0-94 3616511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/kalisz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski przez okres od 20.03.2010r. do 31.12.2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących hodowlę , ochronę lasy,pozyskiwanie drewna, zrywkę drewna w Nadleśnictwie Kalisz Pomorski.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- j.w.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.15.00-0, 77.23.10.00-0, 77.21.16.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia Wadium w wysokości na poszczególne części zamówienia: Część 1 - leśnictwo Pępłówek,Giżyno,Wieniec,Krężno,Cybowo - 500,00 PLN Część 2 - leśnictwo Grzybów, Biały Zdrój,Mąkowary,Dębsko - 500,00 PLN 7.2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1) pieniądzu; wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w - Bank : PKO BP w Drawsku Pomorskim - Nr rachunku : 92102028470000100200802538 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania lub jego skróconą wersję: Wadium - przetarg: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski przez okres od 20.03.2010 r. do 31.12.2010r. . 7.3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w sekretariacie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 7.4. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 10.03.2010r. do godz. 10.00 7.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w formie innej niż przelew bankowy musi być złożone za pokwitowaniem w Nadleśnictwie Kalisz Pomorski Al. Prof. Leona Mroczkiewicza 1 78-540 Kalisz Pom. w sekretariacie, do oferty zaleca się załączyć kserokopie dokumentu wadium. 7.7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku Bankowym. 7.9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub nie zostały wniesione przed upływem terminu ich wniesienia. 7.10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankowa za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 7.13 Zamawiający zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( nie dotyczy osób fizycznych i spółek cywilnych).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.1. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji dla każdej części oddzielnie. 3.2. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części usług podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 8 do Specyfikacji. 3.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 5a do Specyfikacji dla każdej części oddzielnie, w przypadku uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 5 do Specyfikacji niebędących pracownikami Wykonawcy. 3.4. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do Specyfikacji - odpowiednio dla części, na które wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. W wykazach tych, Wykonawca musi wskazać, iż wykonał usługi o wartości brutto dla: części 1,2 nie mniejszej niż 50 000 PLN ( brutto) w roku działalności lub 100 000 PLN (brutto) za ostatnie trzy ( 2006-2009) lata łącznie. 3.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 6 do Specyfikacji - oddzielnie dla każdej części; 3.6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 6a do Specyfikacji - oddzielnie dla każdej części, jeżeli w wykazie nr 6 dla poszczególnych części wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3.7. referencje potwierdzające , że dotychczas wykonywał należycie usługi leśne
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia: ( przy czym nie może wykonawca przedstawić tych samych narzędzi i urządzeń do więcej niż jednej części - chyba, że zapis odnośnie danych narzędzi i urządzeń mówi inaczej): 1) dla części nr 1: 1) Pilarki spalinowe - w liczbie sztuk 3 2) Wykaszarka spalinowa na wysięgniku - w liczbie sztuk 1 z wymienną końcówką (tarcza/żyłka) 3) Ciągnik o mocy min. 45 kW (z osprzętem do zrywki nasiębiernej - wózek) lub ciągnik specjalistyczny typu forworder - w liczbie sztuk 1 2) Dla części 2 1) Pilarki spalinowe - w liczbie sztuk 2 2) Wykaszarka spalinowa na wysięgniku - w liczbie sztuk 1 z wymienną końcówką (tarcza/żyłka) 3) Ciągnik o mocy min. 45 kW (z osprzętem do zrywki nasiębiernej - wózek) lub ciągnik specjalistyczny typu forworder - w liczbie sztuk 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w liczbie nie mniejszej niż: ( wykonawca nie może przedstawić tych samych osób do więcej niż jednej części ) za wyjątkiem kierowców ciągnika skider i forworder gdzie jeden kierowca może być na dwie części zamówienia: Część 1 - 3 osoby: w tym co najmniej 2 osoby z uprawnieniami drwala pilarza 1 osoba z prawem jazdy minimum kat B Część 2 - 2 osoby: w tym co najmniej 1 osoba z uprawnieniami drwala pilarza 1 osoba z prawem jazdy minimum kat B
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4.1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z załączonego dokumentu ma wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1/9 ceny na każdą z części.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/web/kalisz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Prof. Leona Mroczkiewicza 1, 78-540 Kalisz Pomorski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Kalisz Pomorski Al. Prof. Leona Mroczkiewicza 1 , 78-540 Kalisz Pomorski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: L-ctwa Pępłówek, Giżyno,Wieniec, Krężno, Cybowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących hodowlę, ochronę lasu, pozyskiwanie drewna, zrywkę drewna, w L-ctwach Pępłówek, Giżyno,Wieniec, Krężno, Cybowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: L-ctwa Grzybów, Biały Z drój, Mąkowar ,Dębsko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących hodowlę, ochronę lasu, pozyskiwanie drewna, zrywkę drewna, w L-ctwach Grzybów, Biały Z drój, Mąkowar ,Dębsko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KALISZ POMORSKI
więcej: przetargi KALISZ POMORSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- "Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu"
- Zagospodarowanie terenu wraz z budową obiektów małej architektury - Rekreacja i wypoczynek dla dzieci i dorosłych na Słonecznym i Majowym SBO 2023 - Polana grillowa na osiedlu Majowym
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
- Prace gospodarcze związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego (4)
- Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wzdłuż budynków wielorodzinnych przy ul. Powstańców Warszawy 7-15 oraz 17-27
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.