eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz Pomorski › Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski przez okres od 20.03.2010r. do 31.12.2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-22

Kalisz Pomorski: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski przez okres od 20.03.2010r. do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 49424 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kalisz Pomorski , Al. prof. Leona Mroczkiewicza 1, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3616273, 3616303, faks 0-94 3616511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/kalisz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski przez okres od 20.03.2010r. do 31.12.2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących hodowlę , ochronę lasy,pozyskiwanie drewna, zrywkę drewna w Nadleśnictwie Kalisz Pomorski.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • j.w.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.15.00-0, 77.23.10.00-0, 77.21.16.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia Wadium w wysokości na poszczególne części zamówienia: Część 1 - leśnictwo Pępłówek,Giżyno,Wieniec,Krężno,Cybowo - 500,00 PLN Część 2 - leśnictwo Grzybów, Biały Zdrój,Mąkowary,Dębsko - 500,00 PLN 7.2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1) pieniądzu; wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w - Bank : PKO BP w Drawsku Pomorskim - Nr rachunku : 92102028470000100200802538 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania lub jego skróconą wersję: Wadium - przetarg: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski przez okres od 20.03.2010 r. do 31.12.2010r. . 7.3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w sekretariacie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 7.4. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 10.03.2010r. do godz. 10.00 7.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w formie innej niż przelew bankowy musi być złożone za pokwitowaniem w Nadleśnictwie Kalisz Pomorski Al. Prof. Leona Mroczkiewicza 1 78-540 Kalisz Pom. w sekretariacie, do oferty zaleca się załączyć kserokopie dokumentu wadium. 7.7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku Bankowym. 7.9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub nie zostały wniesione przed upływem terminu ich wniesienia. 7.10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankowa za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 7.13 Zamawiający zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( nie dotyczy osób fizycznych i spółek cywilnych).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji dla każdej części oddzielnie. 3.2. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części usług podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 8 do Specyfikacji. 3.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 5a do Specyfikacji dla każdej części oddzielnie, w przypadku uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 5 do Specyfikacji niebędących pracownikami Wykonawcy. 3.4. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do Specyfikacji - odpowiednio dla części, na które wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. W wykazach tych, Wykonawca musi wskazać, iż wykonał usługi o wartości brutto dla: części 1,2 nie mniejszej niż 50 000 PLN ( brutto) w roku działalności lub 100 000 PLN (brutto) za ostatnie trzy ( 2006-2009) lata łącznie. 3.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 6 do Specyfikacji - oddzielnie dla każdej części; 3.6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 6a do Specyfikacji - oddzielnie dla każdej części, jeżeli w wykazie nr 6 dla poszczególnych części wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3.7. referencje potwierdzające , że dotychczas wykonywał należycie usługi leśne

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia: ( przy czym nie może wykonawca przedstawić tych samych narzędzi i urządzeń do więcej niż jednej części - chyba, że zapis odnośnie danych narzędzi i urządzeń mówi inaczej): 1) dla części nr 1: 1) Pilarki spalinowe - w liczbie sztuk 3 2) Wykaszarka spalinowa na wysięgniku - w liczbie sztuk 1 z wymienną końcówką (tarcza/żyłka) 3) Ciągnik o mocy min. 45 kW (z osprzętem do zrywki nasiębiernej - wózek) lub ciągnik specjalistyczny typu forworder - w liczbie sztuk 1 2) Dla części 2 1) Pilarki spalinowe - w liczbie sztuk 2 2) Wykaszarka spalinowa na wysięgniku - w liczbie sztuk 1 z wymienną końcówką (tarcza/żyłka) 3) Ciągnik o mocy min. 45 kW (z osprzętem do zrywki nasiębiernej - wózek) lub ciągnik specjalistyczny typu forworder - w liczbie sztuk 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w liczbie nie mniejszej niż: ( wykonawca nie może przedstawić tych samych osób do więcej niż jednej części ) za wyjątkiem kierowców ciągnika skider i forworder gdzie jeden kierowca może być na dwie części zamówienia: Część 1 - 3 osoby: w tym co najmniej 2 osoby z uprawnieniami drwala pilarza 1 osoba z prawem jazdy minimum kat B Część 2 - 2 osoby: w tym co najmniej 1 osoba z uprawnieniami drwala pilarza 1 osoba z prawem jazdy minimum kat B

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z załączonego dokumentu ma wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1/9 ceny na każdą z części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/web/kalisz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Prof. Leona Mroczkiewicza 1, 78-540 Kalisz Pomorski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Kalisz Pomorski Al. Prof. Leona Mroczkiewicza 1 , 78-540 Kalisz Pomorski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: L-ctwa Pępłówek, Giżyno,Wieniec, Krężno, Cybowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących hodowlę, ochronę lasu, pozyskiwanie drewna, zrywkę drewna, w L-ctwach Pępłówek, Giżyno,Wieniec, Krężno, Cybowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: L-ctwa Grzybów, Biały Z drój, Mąkowar ,Dębsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących hodowlę, ochronę lasu, pozyskiwanie drewna, zrywkę drewna, w L-ctwach Grzybów, Biały Z drój, Mąkowar ,Dębsko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.