eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObrzyckoPrzebudowa drogi gminnej w Obrzycku ul. Rynek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Obrzycko: Przebudowa drogi gminnej w Obrzycku ul. Rynek
Numer ogłoszenia: 49429 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Obrzycko, Rynek 19, 64-520 Obrzycko, woj. wielkopolskie, tel. 061 2913187, 2913248, fax 061 2913248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzycko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Obrzycku ul. Rynek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Obrzycku, ulica Rynek. Wykonanie przebudowy drogi gminnej o pow.1570m2 wraz z miejscami parkingowymi o pow.455m2,droga gminna wykonana z kostki kamiennej rzędowej granitowej 15/17 cm, miejsca parkingowe wykonane z kostki kamiennej-granitowej nieregularnej 8/11 cm. Wykonanie chodnika z kostki brukowej, betonowej(Lido) o pow.33m2.Ułożenie nawierzchni brukowca -historycznego(uzyskanego z rozbiórki jezdni) o pow. 616m2.Ustawienie krawężników kamiennych 15x30 cm ze skosem na ławie z betonu B-15 w ilości 246 mb. Wykonanie ścieku ulicznego z kostki granitowej w ilości 230 mb.Wykonanie podbudowy z chudego betonu B-7,5 o grubości 15 cm w ilości 2049 m2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w kwocie 6000 zł. Formy wniesienia wadium określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków nastąpi poprzez badanie ofert w zakresie formalno-prawnym i ich kompletności, a także czy oświadczenia i dokumenty przedstawione w ofercie spełniają wymogi i warunki zamawiającego wg zasady spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Wykonawca złoży zamawiającemu po zakończeniu robót atesty lub aprobaty techniczne wydane przez uprawnione instytucje na wbudowane materiały.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrzycko.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Obrzycko 64-520 Obrzycko Ul. Rynek 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Obrzycko 64-520 Obrzycko Ul. Rynek 19 pokój 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.