To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Kartuzy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Instruktor rekreacji ruchowej w specjalności fitness dla uczestników/uczestniczek projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 494382 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 442616 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach, ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6811452, faks 058 6814219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Instruktor rekreacji ruchowej w specjalności fitness dla uczestników/uczestniczek projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Instruktor rekreacji ruchowej w specjalności fitness dla 21 uczestników/uczestniczek projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkoleniem zostanie objętych maksymalnie 21 osób bezrobotnych w 2 grupach szkoleniowych: GRUPA I - 11 osób, GRUPA II - 10 osób. Zajęcia dla każdej z grup prowadzone będą odrębnie, w następujących po sobie odstępach czasowych ustalonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników/uczestniczek szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników/czki projektu kwalifikacji w zawodzie Instruktor rekreacji ruchowej w specjalności fitness oraz przygotowanie uczestników/uczestniczek projektu do wykonywania zawodu instruktora rekreacji ruchowej w specjalności fitness. Szkoleniem zostanie objętych 21 osób bezrobotnych, posiadających wykształcenie minimum średnie. Planowany okres realizacji szkolenia, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ: listopad 2013- luty 2014 r., w tym: GRUPA I: listopad - grudzień 2013, GRUPA II: styczeń - luty 2014. Liczba godzin szkolenia wynosi łącznie 100 godzin zegarowych, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych/grupę szkoleniową. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. 2013 nr 0 poz. 674) oraz nie więcej niż 8 godzin dziennie w ramach zajęć teoretycznych oraz nie więcej niż 6 godzin dziennie w ramach zajęć praktycznych. Liczba godzin szkolenia powinna być dostosowana do możliwości fizycznych uczestników/uczestniczek szkolenia. Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Wykonawca zapewni każdego dnia zajęć co najmniej 1 przerwę kawową oraz jedną przerwę obiadową. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy. Termin realizacji zamówienia:termin rozpoczęcia realizacji szkolenia, w tym zajęć dla każdej z grup wyznacza Zamawiający. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się na terenie powiatu kartuskiego. Dopuszcza się realizację szkolenia poza powiatem kartuskim - w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom/czkom we własnym zakresie zbiorowego transportu z Żukowa do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem w każdym dniu szkolenia (Zamawiający nie dopuszcza możliwości samodzielnego dojazdu uczestników/uczestniczek na miejsce szkolenia oraz zwrotu przez Wykonawcę kosztów dojazdu na szkolenie uczestnikom/uczestniczkom; Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania transportu uczestnikom/czkom poprzez np. wynajęcie busa).. Koszt przewozu uczestników/czek na szkolenie Wykonawca musi uwzględnić w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia z zakresu (minimum):1.Podstawy anatomii, fizjologii, biomechaniki;2.Podstawowe ćwiczenia wzmacniające;3.Stretching;4.Kroki fitness (podstawowe i alternatywne);5.Cuening;6.Kierunki choreografii;7.Metodyka procesu dydaktycznego;8.Praca z muzyką i jej wykorzystanie w prowadzeniu zajęć;9.Warsztaty praktyczne.Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem tematycznym ww. szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników/uczestniczek szkolenia do prowadzenia zajęć z zakresu fitness. Szkolenie prowadzone musi być w formie zajęć teoretycznych i praktycznych, z zastosowaniem metod niezbędnych do właściwego przygotowania uczestników/uczestniczek szkolenia do wykonywania zawodu instruktora rekreacji ruchowej w specjalności fitness. W ramach zajęć praktycznych każdy uczestnik/każda uczestniczka musi powtarzać/wykonywać ćwiczenia zaprezentowane przez prowadzącego. Ponadto każdy uczestnik/ każda uczestniczka musi nabyć umiejętności samodzielnego prowadzenia zajęć fitness. Na zakończenie szkolenia każdy/każda uczestnik/uczestniczka musi samodzielnie poprowadzić (krótkie) pokazowe zajęcia z wykorzystaniem technik, z którymi zapoznał/a się w trakcie szkolenia. Pokaz ten oceniany będzie podczas egzaminu praktycznego na zakończenie szkolenia. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca winien zorganizować uczestnikom/uczestniczkom szkolenia egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny, potwierdzający nabyte umiejętności. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów/dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu, stwierdzającego ukończenie szkolenia, tj.: Zaświadczenia wraz z suplementem lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, Certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE, Dokumentu/ów wydanego/wydanych na podstawie odrębnych przepisów. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYDANIA KAŻDEMU/KAŻDEJ UCZESTNIKOWI/UCZESTNICZCE ZAŚWIADCZENIA/DOKUMENTU (WYDANY NA PODSTAWIE ODRĘBNYCH PRZEPISÓW) ORAZ CERTYFIKATU. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu Uczestnikowi/każdej Uczestniczce szkolenia następujące materiały dydaktyczne, łącznie dla całej grupy:notatnik formatu A4- 21 sztuk,długopis -21 sztuk,teczka z gumką A4 - 21 sztukskrypt autorski z zakresu szkolenia*- 21 sztuk, podręcznik z dziedziny fitness- 21 sztuk. Skrypt autorski wykonany przez instytucję szkoleniową, składający się z min. 20 stron A4. Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystywania na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm.) Zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych trenerów/instruktorów, spełniających wymagania Zamawiającego określone w warunkach udziału w postępowaniu; Szczegółowe wymagania odnośnie kwalifikacji kadry dydaktycznej określono w warunkach udziału w postępowaniu ( ROZDZIAŁ III SIWZ). Informacje te muszą bezwzględnie znaleźć się na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zapewnienie cateringu: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług cateringowych w postaci:serwisu kawowego obejmującego: kawę (typu Jacobs lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), herbatę (typu Lipton lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników), ciastka kruche (5 szt. na osobę) dodatkowo wodę mineralną - gazowaną i niegazowaną (co najmniej 1 l na osobę) oraz napój izotoniczny (co najmniej 0,5 l na osobę). w przerwie obiadowej Wykonawca zapewnia urozmaicone, gotowe kanapki zrobione z bułek białych lub z ziarnami smarowanych masłem, łącznie w ilości po 3 sztuki na osobę. Wkład kanapki podstawowy: wędlina (szynka, polędwica) ser żółty, ryba, twarożek Dodatki warzywne: sałata, pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka, szczypiorek itp. Wykonawca zapewnia catering w postaci kanapek i serwisu kawowego w każdy dzień szkoleniowy. Uwaga: Kanapki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane bezpośrednio przed podaniem w danym dniu szkoleniowym, ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Wyżej wymieniony skład kanapek stanowi przykład, Wykonawca może zaproponować składniki o nie gorszej, jakości, ponadto wymaga się wprowadzenia urozmaicenie menu w taki sposób, aby skład kanapek oraz rodzaje ciastek zmieniały się w poszczególnych dniach szkolenia.1.Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestników/Uczestniczek szkolenia wg wzorów przedstawionych przez Zamawiającego.2.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna z ramienia Instytucji szkoleniowej min. 1 osoba (nie dopuszcza się łączenia funkcji wykładowcy oraz opiekuna- koordynatora w jednej osobie), czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami/Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. Ubezpieczenie NNW, koszty badań lekarskich pokrywa Zamawiający.Koszty materiałów dydaktycznych pokrywa jednostka szkoląca, tj. wchodzą w ogólny koszt szkolenia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Podziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BLUEFIT Centrum Fitness i Szkoleń Beata Kęstowicz- Cieślik, ul. Emilii Plater 22/30, 80-522 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27952,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34030,00
Oferta z najniższą ceną: 19880,70 / Oferta z najwyższą ceną: 34030,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych do immunochemii wraz z dzierżawą analizatorów immunologicznych na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dokumentacja projektowa dla termomodernizacji Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.