Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-22
Ogłoszenie nr 49447 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Police: Sukcesywna dostawa surowców do pracowni gastronomicznej i pracowni barmańskiej na potrzeby realizacji projektu pn.: W "białej zdobędziesz niezawodny zawód - uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach podnoszą umiejętności zawodowe"
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Dostawy
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 w zakresie projektu: "W "białej" zdobędziesz niezawodny zawód - uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach podnoszą umiejętności zawodowe" Nr RPZP.08.06.00-32-K037/16-00
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza, krajowy numer identyfikacyjny
70239200000, ul.
ul. Siedlecka
6,
72010
Police, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 241 306, faks
914 241 366, e-mail
sek@zspolice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zspolice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa surowców do pracowni gastronomicznej i pracowni barmańskiej na potrzeby realizacji projektu pn.: W "białej zdobędziesz niezawodny zawód - uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach podnoszą umiejętności zawodowe"
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców do pracowni gastronomicznej i pracowni barmańskiej na potrzeby realizacji projektu pn.: W "białej zdobędziesz niezawodny zawód - uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach podnoszą umiejętności zawodowe". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach danego zadania - określa Załącznik nr 1. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin "surowce" bądź "produkty" bez bliższego określenia rozumieć przez to należy wszystkie surowce w ramach danego zadania wyszczególnione w Załączniku nr 1.
2. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na cztery odrębne części - szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 odpowiednio dla danego zadania, i tak:
1) Zadanie nr 1 - dostawa surowców do pracowni gastronomicznej (warzywa, owoce, przyprawy, nabiał itp.) - szczegółowo opisanych Załączniku nr 1 - Zadanie 1;
2) Zadanie nr 2 - dostawa surowców do pracowni barmańskiej i gastronomicznej (alkohole, likiery, soki itp.) - szczegółowo opisanych Załączniku nr 1 - Zadanie 2;
3) Zadanie nr 3 - dostawa surowców do pracowni gastronomicznej (kwiaty jadalne-świeże) - szczegółowo opisanych Załączniku nr 1 - Zadanie 3.
4) Zadanie nr 4 - dostawa surowców do pracowni gastronomicznej (mięso, ryby i owoce morza) - szczegółowo opisanych Załączniku nr 1 - Zadanie 4.
II.5) Główny kod CPV): 15800000-6,
Dodatkowe kody CPV:
03222000-3,
15100000-9,
15896000-5,
15300000-1,
15810000-9,
03311000-2,
15911100-8,
15911200-9,
15930000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawą prawną wyboru trybu jest art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) - zwanej dalej "ustawą Pzp", który stanowi: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 2 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Zamawiający przeprowadził dotychczas dwa przetargi na tożsamy przedmiot zamówienia (w podziale na pięć zadań, zadanie nr 1, 2, 3 i 4 na dostawę surowców do pracowni gastronomicznej i pracowni barmańskiej, zadanie nr 5 na dostawę surowców do pracowni metale), pierwszy w dniu 10.03.2017 r., drugi w dniu 21.03.2017 r., na który w zakresie zadania nr 1, 2, 3 i 4 żaden wykonawca nie złożył oferty i w konsekwencji przetarg został unieważniony, dla zadań nr 1,2,3 i 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 i dla zadania nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Nazwa Zadania nr 1,2,3 i 4
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Sklep spożywczy Jagienka ,
,
ul. Karola Szymanowskiego 5,
70-001 ,
Szczecin, kraj/woj.
zachodniopomorskie
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Przebudowa budynku oświatowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Policach
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej: AC 8S (beton asfaltowy) na asfalcie 50/70 o wymiarze największego kruszywa do 8 mm, rozkładanej ręcznie na gorąco dostarczanej okresowo
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.