Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Sosnowiec: Przeprowadzenie dwóch szkoleń grupowych dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie:
1)Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi i czołowymi metodą MAG (135)
2)Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi i czołowymi metodą TIG (141)
Numer ogłoszenia: 49450 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu , ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, faks 32 297 87 01, 297 87 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sosnowiec.pl / www.bip.pup.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dwóch szkoleń grupowych dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: 1)Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi i czołowymi metodą MAG (135) 2)Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi i czołowymi metodą TIG (141).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch szkoleń grupowych dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu i posiadających wykształcenie minimum podstawowe, w zakresie: 1)Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi i czołowymi metodą MAG (135) Szkolenie będzie przeprowadzone w jednej 6-osobowej grupie. Termin rozpoczęcia szkolenia: od 18.04.2016 r. Program oraz zakres godzinowy szkolenia powinny być zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i obejmować nie mniej niż 356 godzin szkolenia (zajęcia teoretyczne i praktyczne), przypadających na jednego uczestnika. 2)Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi i czołowymi metodą TIG (141) Szkolenie będzie przeprowadzone w jednej 6-osobowej grupie. Termin rozpoczęcia szkolenia: od 05.09.2016 r. Program oraz zakres godzinowy szkolenia powinny być zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i obejmować nie mniej niż 316 godzin szkolenia (zajęcia teoretyczne i praktyczne), przypadających na jednego uczestnika. 2.Szkolenia mają na celu uzyskanie kwalifikacji zawodowych przez osoby bezrobotne do pracy na stanowisku spawacza. 3.Niniejsze szkolenia będą finansowane ze środków Funduszu Pracy. 4.Cena szkoleń powinna uwzględniać koszty egzaminów zewnętrznych oraz odzieży ochronnej. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dla każdego uczestnika szkolenia na własność: odzież ochronną wykonaną z materiału trudnopalnego: -spodnie ogrodniczki, -bluzę ochronną, -koszulę flanelową, -buty robocze, -rękawice ochronne, materiały szkoleniowe w formie podręcznika lub skryptu tematycznego, zeszyt 96 kartkowy w kratkę formatu B-5 w twardej oprawie oraz długopis. 6.Wybrany Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stały dostęp do serwisu kawowego - serwowanego w formie bufetu, w ilości adekwatnej do liczby uczestników szkolenia i uzupełniany na bieżąco w trakcie trwania szkolenia. Serwis kawowy powinien zostać estetycznie zaaranżowany z wykorzystaniem czystej, kompletnej zastawy, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Do przyrządzenia kawy i herbaty należy zapewnić gorącą wodę w termosach. Serwis kawowy powinien obejmować: -kawę mieloną i rozpuszczalną typu np. Jacobs Gronat Gold lub równoważne, -herbatę czarną ekspresową typu np. Lipton yellow label tea lub równoważne, -dodatki do ciepłych napojów: cytrynę świeżą, pokrojoną w plastry, cukier i mleko do kawy zagęszczone, niesłodzone sterylizowane np. Spółdzielnia Mleczarska Gostyń lub równoważne, -butelkowaną wodę mineralną gazowaną i niegazowaną (0,5 l) np. Nałęczowianka, Cisowianka lub równoważne, -mieszankę ciasteczek podaną na paterach lub półmiskach - co najmniej 3 rodzaje np. delicje, wafelki, kruche ciasteczka np. Delicje Szampańskie, Pieguski lub równoważne, *Zamawiający dokonując opisu poszczególnych produktów przykładowo wskazał nazwę handlową i nazwę producenta, celem wskazania minimalnego, dopuszczalnego standardu jakościowego produktów. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość zapewnienia produktów równoważnych innych producentów i o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe od produktów wskazanych przez Zamawiającego. 7.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia pomieszczenie umożliwiające spożywanie posiłków. Będzie to pomieszczenie odrębne, w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej, zapewniające swobodne przygotowanie napoi. Dopuszcza się również przygotowanie kącika socjalnego w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej, w której są prowadzone zajęcia. 8.Zajęcia nie mogą być realizowane metodą e-learningu. 9.Szkolenie nie może być realizowane w placówkach szkolnych, podczas trwania zajęć lekcyjnych. 10.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były realizowane tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku),w przedziale czasowym od godz. 6. 00 do godz. 18.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dziennie. 11.Założenia do szkolenia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanym programie, który Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do dokumentacji. 12.Program ten musi być opracowany zgodnie z:ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., Poz. 149 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186), Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667). 13.Program szkolenia winien zawierać w szczególności: 1)nazwę i zakres szkolenia, 2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień), 5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (ilość godzin ogółem dla jednej grupy szkoleniowej w tym: zajęcia praktyczne i teoretyczne, a także liczba godzin przypadająca na poszczególne etapy szkolenia), 6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. 7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8)sposób sprawdzania efektów szkolenia, 14.W przypadku zajęć praktycznych wymagane jest oddzielne stanowisko dla każdego uczestnika szkolenia z dostępem do spawarek oraz niezbędną ilością próbek spawalniczych. 15.W przypadku zajęć przy komputerze oddzielne stanowisko, posiadające niezbędne i legalne oprogramowanie, z aktualną wersją programów niezbędnych do realizacji szkolenia. Wykonawca musi zapewnić, zabezpieczenie danych wprowadzonych przez uczestników szkolenia przed utratą tj. dostępem osób trzecich lub usunięciem do końca trwania szkolenia. 16.Zamawiający wymaga, aby szkolenia były realizowane na terenie miasta Sosnowca lub gmin ościennych. W przypadku organizacji szkolenia poza terenem miasta Sosnowca, łączny czas dojazdu najtańszymi środkami komunikacji w obie strony nie może przekroczyć 2 godz. (licząc od przystanku Dworzec PKP Sosnowiec). 17.Zamawiający zobowiązuje się do sfinansowania w formie zwrotu, kosztów z tytułu przejazdu na szkolenie skierowanych bezrobotnych. Zwrot kosztów przejazdu dokonany będzie przez Wykonawcę osobie bezrobotnej w ostatnim dniu szkolenia, maksymalnie do wysokości stanowiącej iloczyn faktycznej liczby dni szkolenia, w których osoba uczestniczyła i kosztu przejazdu najtańszymi środkami transportu zbiorowego. Maksymalny koszt zwrotu za jeden dzień szkolenia wynosi: - 6,40 zł - w przypadku, gdy zajęcia odbywają się na terenie miasta Sosnowca, -7,60 zł - w przypadku, gdy zajęcia odbywają się na terenie miast sąsiadujących z Sosnowcem, Zwrot kosztów przejazdu nie przysługuje osobie bezrobotnej:za dni usprawiedliwionej i nieusprawiedliwionej nieobecności, w sytuacji przerwania szkolenia z własnej winy uczestnika przerwano szkolenie. Zamawiający dokona w terminie 30 dnia zapłaty za koszty przejazdu po przedstawieniu przez Wykonawcę odrębnej faktury wraz z Rozliczeniem kosztów przejazdu - potwierdzeniem odbioru - załącznik do wzoru umowy. 18.Typ dokumentu potwierdzający odbycie szkolenia: -zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.05.2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. Poz. 667), -Świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, -Książeczkę spawacza,.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki, dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów . Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz udokumentuje posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację co najmniej jednej usługi tj. szkolenia, które w programach zawierało min. 250 godz. zagadnień w zakresie Spawania blach i rur dla grupy min. 5 osobowej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów tj. wykazu wykonanych szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykaz zawierający realizację co najmniej jednego szkolenia, które w programach zawierało min. 250 godz. zagadnień w zakresie Spawania blach i rur dla grupy min. 5 osobowej należy sporządzić wg wzoru.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać bazę szkoleniową z odpowiednimi pomieszczeniami wraz z zapleczem do przeprowadzenia szkolenia dla osób dorosłych tj.: oświetloną, przestronną salę dydaktyczną o powierzchni co najmniej 30 m2, wyposażoną w projektor multimedialny, ekran, tablicę lub flipchart, odpowiednią ilość stolików/biurek, z osobnymi miejscami siedzącymi dla każdego uczestnika szkolenia, umożliwiającymi dokonywania notatek, stolik/biurko i krzesło dla osoby prowadzącej szkolenie oraz inne pomoce dydaktyczne niezbędne do wykonania zamówienia, w przypadku zajęć praktycznych wymagane jest oddzielne stanowisko dla każdego uczestnika szkolenia z dostępem do spawarek oraz niezbędną ilością próbek spawalniczych W przypadku zajęć praktycznych przy komputerze wymagane jest oddzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, posiadające niezbędne i legalne oprogramowanie z aktualną wersją programu niezbędnego do realizacji szkolenia. Wykonawca prowadząc zajęcia wymagające obsługi komputera zobowiązany jest do udokumentowania posiadania odpowiedniej ilości zestawów komputerowych. Za jeden zestaw komputerowy uważa się jednostkę centralną, monitor, mysz, klawiaturę lub komputer typu laptop, pomieszczenie muszą być wyposażone w urządzenia klimatyzacyjne, w pomieszczeniu w którym prowadzone są zajęcia może przebywać jednocześnie tylko jedna grupa szkoleniowa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów tj. wykazu bazy szkoleniowej oraz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, pomocy dydaktycznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zajęcia w ramach szkolenia powinny być prowadzone przez minimum 2 osoby, posiadające odpowiednie kwalifikacje umiejętności oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia. Zajęcia w ramach szkolenia muszą być prowadzone przez kadrę dydaktyczną posiadającą doświadczenie zawodowe i aktualne uprawnienia do prowadzenia zajęć w niniejszym zakresie Instruktor prowadzący praktyczną naukę spawania powinien posiadać uprawnienia spawacza, potwierdzone ważnym świadectwem egzaminu kwalifikacyjnego spawacza. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi wykazać posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w kwocie co najmniej 35.000 PLN lub zdolność kredytową na 35.000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie co najmniej 35.000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie o najmniej 35.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Oświadczenie o pozostawaniu w rejestrze instytucji, szkoleniowych ( z podaniem numeru ewidencyjnego ) prowadzonym przez Właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, -Formularz ofertowy, -Formularz cenowy, -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, -Program szkolenia, -Posiadane przez instytucję szkoleniową certyfikaty jakości usług. -Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej oferty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę ) - 10
- 3 - Doświadczenie jednostki w realizacji szkoleń grupowych z obszaru zlecanego szkolenia - 20
- 4 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 5
- 5 - Sposób sprawdzania efektów szkolenia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sosnowiec.pl / www.bip.pup.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Rzeźnicza 12
41-200 Sosnowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ul. Rzeźnicza 12 pokój 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-48/24 dostawa implantów ortopedycznych
- Usługi zdrowotne- badania profilaktyczne - wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spółek miejskich
- Przewóz pracowników MPGO Sp. z o.o.
- Dostawa - sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem wyrobów/prefabrykatów betonowych do robót drogowych dla dwóch zadań realizowanych w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego.
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.