Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Elbląg: Przebudowa drogi powiatowej - ul. Gen. Grota Roweckiego w Elblągu wraz z jej układem komunikacyjnym
Numer ogłoszenia: 49452 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej - ul. Gen. Grota Roweckiego w Elblągu wraz z jej układem komunikacyjnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej - ul. Gen. Grota Roweckiego w Elblągu wraz z jej układem komunikacyjnym. przedmiot główny: CPV: 45.23.31.40 - 2 nazewnictwo wg CPV: roboty drogowe 2. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A. Dokumentacja projektowa - Przedmiary robót: 1) PRZEDMIAR: Nazwa inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej - ul. Grota Roweckiego w Elblągu wraz z jej układem komunikacyjnym Adres inwestycji: ul. Grota Roweckiego, Traugutta, 1 Maja, Związku Jaszczurczego, Kosynierów Gdyńskich Branża: drogowa, 2) PRZEDMIAR ROBÓT: Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM Adres inwestycji: UL. GEN. GROTA ROWECKIEGO - GROBLA ŚW. JERZEGO - UL. TRAUGUTTA W ELBLĄGU Branża: torowa, 3) PRZEDMIAR: Nazwa inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej - ul. Gen. Grota Roweckiego wraz z jej układem komunikacyjnym Adres inwestycji: Elbląg, ul. Gen. Grota Roweckiego Branża: sieć trakcyjna, sterowanie i ogrzewanie rozjazdów, kable trakcyjne 4) Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza: PRZEDMIAR ROBÓT Rodzaj / Tytuł opracowania: Sygnalizacje świetlne, Adres obiektu: Elbląg ul. Grota Roweckiego 5) Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM Faza: PRZEDMIAR ROBÓT Rodzaj / tytuł opracowania: Sieci elektryczne, Adres obiektu: Elbląg ul. Grota Roweckiego 6) PRZEDMIAR: Nazwa inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej ul. Grota Roweckiego w Elblągu wraz z jej układem komunikacyjnym Adres inwestycji: ul. Grota Roweckiego, Traugutta, Kosynierów Gdyńskich, Związku Jaszczurczego Branża: sanitarna (kan. deszcz. i san.) 7) PRZEDMIAR: Nazwa inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej ul. Grota Roweckiego w Elblągu wraz z jej układem komunikacyjnym Adres inwestycji: ul. Grota Roweckiego, Traugutta, Kosynierów Gdyńskich, Związku Jaszczurczego Branża: sanitarna (wodociąg), 8) Przedmiar: Grota Gaz, 9) Przedmiar: Grota TDSA 10) PRZEDMIAR ROBÓT: PROJEKT PRZEBUDOWY SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH - TP S.A., 11) Przedmiar: Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ-UL. GEN. GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM Branża: Zieleń Przedmiary robót stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ. B. Dokumentacja projektowa - Projekty: 1) Tom 1; Projekt budowlany; Przebudowa drogi powiatowej ul. Generała Grota Roweckiego w Elblągu wraz z jej układem komunikacyjnym, 2) Tom 2; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GEN. GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM Faza: PROJEKT WYKONAWCZY; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT DROGOWY, 3) Nazwa inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej - ul. Gen. Grota Roweckiego w Elblągu wraz z jej układem komunikacyjnym; Rodzaj / tytuł opracowania: Projekt docelowej organizacji ruchu, 4) Tom 3; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza: PROJEKT WYKONAWCZY; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT TOROWY, 5) Tom 4; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza; PROJEKT WYKONAWCZY; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT SIECI TRAKCYJNEJ, 6) Tom 5; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza: PROJEKT WYKONAWCZY; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ, 7) Tom 6; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza; PROJEKT WYKONAWCZY; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT SIECI ELEKTRYCZNYCH, 8) Tom 7; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza; PROJEKT WYKONAWCZY; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT SIECI SANITARNYCH, 9) Tom 8; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza: PROJEKT WYKONAWCZY; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT SIECI WODOCIĄGOWYCH, 10) Tom 9; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza; PROJEKT WYKONAWCZY; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT SIECI GAZOWYCH, 11) Tom 10; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza; PROJEKT WYKONAWCZY; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH - TD S.A., 12) Tom 11; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza: PROJEKT WYKONAWCZY; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT PRZEBUDOWY SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH - TP. S.A., 13) Tom 12; Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GEN. GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza; PROJEKT WYKONAWCZY; Branża: ZIELEŃ; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT SZATY ROŚLINNEJ WRAZ Z INWENTARYZACJĄ I GOSPODARKĄ ISTNIEJĄCYM DRZEWOSTANEM, C. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE Przebudowa drogi powiatowej ul. Generała Grota $Roweckiego w Elblągu wraz z jej układem komunikacyjnym Branża drogowa, 2) Obiekt: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GEN. GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM PROJEKT WYKONAWCZY SPECYFIKACJA TECHNICZNA DLA TOROWISKA TRAMWAJOWEGO, 3) Obiekt: ROZBUDOWA SYSTEMU TRANSPORTU PUBLICZNEGO TRAKCJA TRAMWAJOWA W ELBLĄGU - ETAP II UL. 12-GO LUTEGO I GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU SST SIEĆ TRAKCYJNA GÓRNA; STEROWANIE I OGRZEWANIEM ROZJAZDÓW; PRZEBUDOWA LINII KABLI TRAKCYJNYCH, 4) Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza: SPECYFIKACJE TECHNICZNE; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT SIECI GAZOWYCH, 5) Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Rodzaj / tytuł opracowania: SPECYFIKACJA TECHNICZNA SIECI SANITARNYCH, 6) Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza: SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE Rodzaj / tytuł opracowania: D-07.03.01. Sygnalizacje świetlne; D-01.03.02. Kablowe linie energetyczne; D-07.07.01. Oświetlenie zewnętrzne terenu, 7) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWiORB) CZĘŚĆ Ł - ROBOTY TELEKOMUNIKACYJNE, 8) Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ UL. GENERAŁA GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Rodzaj / tytuł opracowania: SPECYFIKACJA TECHNICZNA SIECI WODOCIĄGOWYCH, 9) SPECYFIKACJA TECHNICZNA Modernizacji kablowych linii telekomunikacyjnych przy przebudowie drogi powiatowej ul. Gen. Grota Roweckiego wraz z jej układem komunikacyjnym w Elblągu, Branża telekomunikacyjna - TDSA 10) Nazwa inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. GEN. GROTA ROWECKIEGO W ELBLĄGU WRAZ Z JEJ UKŁADEM KOMUNIKACYJNYM; Faza: SPECYFIKACJE TECHNICZNE; Branża: ZIELEŃ; Rodzaj / tytuł opracowania: PROJEKT SZATY ROŚLINNEJ WRAZ Z INWENTARYZACJĄ I GOSPODARKĄ ISTNIEJĄCYM DRZEWOSTANEM, Dokumentacja projektowa wymieniona w pkt B. oraz specyfikacje techniczne, o których mowa w pkt C., stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ. 3. Zamówienie będzie zrealizowane w oparciu o niżej wymienione projekty i opracowania oraz przepisy obowiązujące w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i budowy dróg publicznych: A. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa pn.: Przebudowa drogi powiatowej - ul. Gen. Grota Roweckiego w Elblągu, opracowana na zlecenie Zamawiającego przez firmę PROWED Usługi Projektowe mgr inż. Wiesław Siemiątkowski, ul. Legionów 5, 82-300 Elbląg, składająca się z opracowań wymienionych w pkt III. ppkt 2. SIWZ stanowiące ZAŁĄCZNIKI Nr 6 i 7 do SIWZ, opracowania te są również wyszczególnione w załączniku Nr 1 do Wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ. B. Powyższa dokumentacja projektowa została opracowana zgodnie z: - decyzją o ustaleniu lokalizacji drogi z dnia 23.04.2008 r. (znak AiP.U.III.73312-1/2008), - decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia z dnia 01.08.2008 r. (znak GKiOŚ.OŚ.VII.7625-9/2008) wraz z raportem oddziaływania na w/w przedsięwzięcia na środowisko, opracowanym w maju 2008 r. Dokumenty, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że: A. Na realizację przedmiotowej inwestycji posiada Decyzję o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych znak AiP.A.II.73530-532/2008 z dnia 05.11.2008 r. B. Realizacja inwestycji objęta jest dofinansowaniem z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia - Mazury 2007 - 2013. C. W wyniku przetargu nieograniczonego powołał zespół Inżyniera Kontraktu do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. D. Powołał Kierownika Projektu w osobie: Krystyny Dziurdź - Naczelnika Zarządu Dróg UM w Elblągu. E. Warunki realizacji przebudowy linii i trakcji tramwajowej zostały wskazane w Załączniku Nr 3 do Wzory umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ. F. Wyburzenie budynku mieszkalnego zlokalizowanego na działce Nr 198 u zbiegu ulic Kosynierów Gdyńskich i R. Traugutta zrealizuje własnym staraniem i na swój koszt w terminie do 30.05.2009 r. G. Opisane w dokumentacji projektowej rekonstrukcje sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz realizację przyłączy wykona własnym staraniem i na swój koszt EPWiK Sp. z o.o. w uzgodnieniu z Wykonawcą tak, aby nie zakłócić realizacji inwestycji. H. W roku 2008 na jego zlecenie Gospodarstwo Ogrodnicze z siedzibą przy ul. Konwaliowej 7, 86-300 Grudziądz, na podstawie umowy Nr 45/2008 z dnia 10.11.2008r. dokonało cięć pielęgnacyjnych drzew i przygotowało je do przesadzenia - zgodnie z opracowaniem: Projekt wykonawczy; Przebudowa drogi powiatowej - ul. Gen. Grota Roweckiego w Elblągu wraz z jej układem komunikacyjnym; Zieleń; Projekt szaty roślinnej wraz z inwentaryzacją i gospodarką istniejącym drzewostanem. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać podcinkę dwóch drzew, wskazanych w wyżej wymienionym projekcie do przesadzenia. I. Zamawiający udostępni Wykonawcy teren budowy położony w pasach drogowych dróg publicznych bez żadnych dodatkowych kosztów. J. Zamawiający własnym staraniem i na swój koszt zapewni komunikację zastępczą. 5. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: A. wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego, B. sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 6. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 7. Wykonawca zakres zleconych robót wykona siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców. 8. Zamawiający informuje, że materiały drogowe, znaki drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Nowinie k/Elbląga, a materiały pochodzące z rozbiórki torów i trakcji tramwajowej nadające się do ponownego wbudowania przekaże Tramwajom Elbląskim sp. z o.o. ul. Browarna 91 w Elblągu. 9. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku wygrania przetargu na czas wykonywania zamówienia do ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z własnych materiałów. Zastosowane materiały będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. 11. Wykonawca przedstawi Inżynierowi Kontraktu i Zamawiającemu, do zaakceptowania, harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia - w terminie 10 dni od podpisania umowy, uwzględni w nim określony przez Zamawiającego w Załączniku Nr 3 do Wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ okres wyłączenia z eksploatacji linii i trakcji tramwajowej. 12. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby zminimalizować czas wyłączenia poszczególnych jezdni z ruchu oraz zminimalizować czas wyłączenia z ruchu linii tramwajowych. 13. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych. 14. Wykonawca będzie wystawiał oddzielne faktury dla każdej branży według polecenia Inżyniera Kontraktu na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności, których wzór stanowi Załącznik Nr 4 do Wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ. 15. Wykonawca wskaże, do zaakceptowania Inżynierowi Kontraktu, będącego przedstawicielem Zamawiającego, niezależne laboratorium drogowe, w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. 16. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, o której mowa w § 1, ust. 6 Wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ - w 6 egz. 17. Wykonawca będzie realizował wytyczne i zadania, o których mowa w § 2, ust. 2, pkt H Wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ. 18. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych posiadali biegłą znajomość języka polskiego, a w przypadku, gdy którakolwiek ze wskazanych wyżej osób nie posiada biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji zamówienia. 19. Zamawiający informuje, że do obowiązków Wykonawcy będzie należało również: - wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej na czas budowy informującej o uczestnictwie Unii Europejskiej w finansowaniu inwestycji, - wykonanie i zamontowanie tablicy pamiątkowej informującej o wsparciu finansowym przez Unię Europejską, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami i przepisami. 20. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: a) ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. b) braku lub przerwania dofinansowania realizacji inwestycji z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013. c) wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zrezygnowania przez Zamawiającego z części zakresu robót realizowanych przez Wykonawcę w ramach inwestycji, o której mowa w § 1 ust. 1 Wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ, tj. z powodu błędu w dokumentacji projektowej nie zachodzi konieczność ich wykonania lub w wyniku zawarcia umowy przyłączeniowej z właścicielem sieci uzbrojenia technicznego zostanie zmniejszony zakres tych robót ujęty w dokumentacji projektowej. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 2 Wzoru Umowy, zostanie pomniejszone o wartość tych robót. d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. 21. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 22. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 23. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 24. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 25. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty odbioru końcowego robót związanych z realizacją inwestycji. 26. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia, będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, obejmuje między innymi: Wykonanie robót obejmujących: A. przebudowę skrzyżowań ulic: a) Gen. Grota Roweckiego - R. Traugutta z trójwlotowego na czterowlotowe, b) R. Traugutta - Kosynierów Gdyńskich, c) H. Nitschmanna - Grobla Św. Jerzego - 3 Maja (na małe rondo), d) G. Roweckiego - Zw. Jaszczurczego, e) 1 Maja - 3 Maja na trójwylotowe z podłączeniem nowej ulicy, B. przebudowę odcinków ulic: a) G. Roweckiego o dł. około 466 m, b) R. Traugutta o dł. około 157 m, c) Kosynierów Gdyńskich o dł. około 100 m, d) Zw. Jaszczurczego o dł. około 48 m, e) H. Nitschmanna o dł. około 31 m, f) 3 Maja o dł. około 53 m, C. budowę odcinków ulic: a) od skrzyżowania ul. G. Roweckiego - R. Traugutta do nowego ronda u zbiegu ul. H. Nitschmanna - Grobla Św. Jerzego - 3 Maja o dł. około 107 m, b) budowa zjazdu z ul. G. Roweckiego na parking przy sądzie oraz budowa drogi dojazdowej od tego zjazdu do projektowanego ronda o dł. około 97 m, c) jezdnię na nowym rondzie o dł. około 104 m, D. budowę i przebudowę chodników i ścieżek rowerowych zlokalizowanych wzdłuż przebudowanych lub budowanych ulic, E. budowę i przebudowę przystanków autobusowych (z zatokami): w obrębie skrzyżowania ul. G. Roweckiego z ul. R. Traugutta (2 szt. w ciągu G. Roweckiego, 1 szt. w ciągu R. Traugutta) i tramwajowych 1 szt. zlokalizowanego w ciągu ul. G. Roweckiego na skrzyżowaniu z ul. Traugutta, F. budowę 3-kolorowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. G. Roweckiego - R. Traugutta, G. budowę 2-barwnej sygnalizacji ostrzegawczej wzbudzanej na małym rondzie, H. budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego odcinków przebudowywanych i budowanych odcinków dróg, I. usunięcie kolizji istniejącej linii tramwajowej z przebudowywanym układem drogowym dotyczącym ulic: G. Roweckiego, Zw. Jaszczurczego, 3 Maja i 1 Maja, J. usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej, wodociągowej i sanitarnej, gazowej oraz teletechnicznej z przebudowywanym układem drogowym, K. zagospodarowanie terenu zielenią. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych, zlokalizowanych w obszarze zabudowanym, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie co najmniej 2 robót o łącznej wartości co najmniej 8 000 000, 00 zł brutto. Roboty te muszą łącznie zawierać n/w zakresy robót: - budowę lub przebudowę jezdni w obszarze zabudowanym, - budowę lub przebudowę linii i trakcji tramwajowej, - budowę lub przebudowę chodnika, - budowę, przebudowę lub usunięcie kolizji kanalizacji deszczowej, - budowę lub przebudowę sygnalizacji świetlnej, - budowę, przebudowę lub usunięcie kolizji oświetlenia ulicy lub innych sieci energetycznych, - usunięcie kolizji sieci teletechnicznej, Zamawiający nie wymaga, aby każda z wykazanych robót zawierała wszystkie w/w zakresy robót. b) dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby, wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach, muszą posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży, tj.: - Kierownik budowy musi posiadać: * Minimum 8 letnie doświadczenie jako kierownik budowy, * Wymagane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, - Kierownicy robót branżowych muszą posiadać: * Minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży, * Wymagane uprawnienia do kierowania robotami w swojej branży. Ponadto kierownik budowy i kierownicy robót branżowych muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) osiągnięcie średnich rocznych przychodów ze sprzedaży i zrównanych z nimi za okres ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000, 00 zł (średnia arytmetyczna przychodów ze sprzedaży i zrównanych z nimi za okres ostatnich 3 lat obrotowych), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.4., 1.5. i 1.6. SIWZ 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. b) W przedmiocie wykazanych robót należy podać informacje: - czy wykazane roboty zlokalizowane były w obszarze zabudowanym, - które z niżej wymienionych zakresów zawierały wykazane roboty: * budowę lub przebudowę jezdni w obszarze zabudowanym, * budowę lub przebudowę linii i trakcji tramwajowej, * budowę lub przebudowę chodnika, * budowę, przebudowę lub usunięcie kolizji kanalizacji deszczowej, * budowę lub przebudowę sygnalizacji świetlnej, * budowę, przebudowę lub usunięcie kolizji oświetlenia ulicy lub innych sieci energetycznych, * usunięcie kolizji sieci teletechnicznej, c) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ WYKAZ ROBÓT d) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Uwaga: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ WYKAZ OSÓB c) Dla kierownika budowy wymienionego w wykazie należy podać liczbę lat doświadczenia jako kierownik budowy, d) Dla kierowników robót branżowych wymienionych w wykazie należy podać liczbę lat doświadczenia w kierowaniu robotami w swojej branży, e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnianie warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia, tj.: dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja inwestycji objęta jest dofinansowaniem z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia - Mazury 2007 - 2013. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 30.11.2010 r..
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W I PÓŁROCZU 2025 ROKU
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Elbląg w 2025 roku
- ZP/37/2024 Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z terenów będących w administrowaniu Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
- Budowa drogi dojazdowej do Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II - realizacja w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Bieżące utrzymanie dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.