To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-10
Ogłoszenie nr 4945 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.
Oświęcim: Druk i dostawa 14 publikacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333779 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny
27601500000, ul.
ul. Więźniów Oświęcimia
20,
32603
Oświęcim, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
338 448 003, faks
33 843 18 62, e-mail
muzeum@auschwitz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dostawa 14 publikacji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 Format: 120 x 210 mm po obcięciu Objętość: 64 strony Środek: 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.08, przykładowo: Magno Volume 100g (1.08) 3 Okładka ze skrzydełkami, format okładki 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek - 110 mm, grzbiet 5 mm, 4+4, karton 255g, folia błysk 1 str., oprawa klejona Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 1000 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 2 Format: 120 x 210 mm po obcięciu Objętość : 64 strony Środek: 4+4, papier o następujących parametrach: gramatura 100g, wolumen 1.08, przykładowo: Magno Volume 100g (1.08) Okładka ze skrzydełkami, format okładki 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek - 110 mm, grzbiet 5 mm 4+4, karton 255g, folia błysk 1 str., oprawa klejona Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 2000 UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 3 Format: 120 x 210 mm po obcięciu Objętość : 64 strony Środek: 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume 100g (1.08) Okładka ze skrzydełkami, format okładki 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek - 110 mm, grzbiet 5 mm, 4+4, karton 255g, folia błysk 1 str., oprawa klejona Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 1000 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie 4 aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 4 Format: 120 x 210 mm po obcięciu Objętość : 64 strony Środek: 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume 100g (1.08) Okładka ze skrzydełkami, format okładki 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek - 110 mm, grzbiet 5 mm, 4+4, karton 255g, folia błysk 1 str., oprawa klejona Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 2000 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 5 Format: 120 x 210 mm po obcięciu Objętość : 64 strony Środek: 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume 100g (1.08) Okładka ze skrzydełkami, format okładki 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek - 110 mm, grzbiet 5 mm 4+4, karton 255g, folia błysk 1 str., oprawa klejona Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 1000 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5 Część 6 Format: 120 x 210 mm po obcięciu Objętość : 64 strony Środek: 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100g, wolumen 1.08, przykładowo: Magno Volume 100g (1.08) Okładka ze skrzydełkami, format okładki 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek - 110 mm, grzbiet 5 mm, 4+4, karton 255g, folia błysk 1 str., oprawa klejona Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 1000 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 7 Format: 120 x 210 mm po obcięciu Objętość : 64 strony Środek: 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100g, wolumen 1.08, przykładowo: Magno Volume 100g (1.08) Okładka ze skrzydełkami, format okładki 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek - 110 mm, grzbiet 5 mm, 4+4, karton 255g, folia błysk 1 str., oprawa klejona Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 2000 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 8 Format: 120 x 210 mm po obcięciu Objętość : 64 strony Środek: 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100g, wolumen 1.08, przykładowo: Magno Volume 100g (1.08) Okładka ze skrzydełkami, format okładki 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek każde po 110 mm, grzbiet 5 mm, 4+4, karton 255g, folia błysk 1 str., oprawa klejona Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 2000 egz. 6 UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 9 Format: 120 x 210 mm po obcięciu Objętość : 64 strony Środek: 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100g, wolumen 1.08, przykładowo: Magno Volume 100g (1.08) Okładka ze skrzydełkami, format okładki 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek - 110 mm, grzbiet 5 mm, 4+4, karton 255g, folia błysk 1 str., oprawa klejona Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 1000 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 10 Format: 225 (szer.) x 175 (wys.) mm po obcięciu Objętość: 68 stron Środek: 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g, wolumen 1.8, przykładowo: Lux Cream 90 g (1.8) Okładka: 4 + 0, twarda całopapierowa 2,5 mm, folia mat, folia UV wybiórczo, wyklejka kremowa niezadrukowana, szyta nićmi, kapitałka ecri, grzbiet prosty Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 1000 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów 7 określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 11 Format: 145 x 205 mm po obcięciu Objętość: 304 strony Środek: 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 70g, wolumen 1.3, przykładowo: Stella Press HB 70 g, (1.3) Okładka zintegrowana: 4+0, karton 275 g, wyklejka offset w kolorze środka 120 g bez zadruku, oklejka kreda 135 g, folia mat 1 str., szyta nićmi, lakier UV wybiórczo, , kapitałka biała, grzbiet zaokrąglony Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 800 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 12 Format: 145 x 205 mm po obcięciu Objętość: 94 strony Środek: 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g, wolumen 1.5, przykładowo: Amber Volume 90 g (1.5) między 48 i 49 stroną wkładka 4+4 (łącznie 10 stron) kreda 130g mat Okładka: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka 150 g kreda mat 4+0, wyklejka offset 140g niezadrukowana, folia mat + lakier UV wybiórczo, szyta nićmi, grzbiet prosty, kapitałka biała Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 600 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8 Część 13 Format: 170 x 240 mm po obcięciu Objętość: 210 stron Środek: 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 70g, wolumen 1.3, przykładowo: Stella Press HB 70 g, (1.3) Okładka : 4+0, karton 275 g, folia mat.1 str., lakier UV wybiórczo, klejona Publikacja posiada nr ISSN Nakład: 600 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania nazwy zaoferowanego papieru w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów (np. wydruku ze strony internetowej producenta lub polskiego dystrybutora), potwierdzających posiadanie przez zaoferowany papier parametrów określonych w SIWZ. W/w dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Część 14 Format: 200 x 255 mm Objętość: 44 str. + 4 str. okładki Środek: 4+4, kreda mat 130 g Okładka: 4+4, kreda mat 300 g Oprawa: szycie zeszytowe Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 1500 egz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79823000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2850 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3360 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4760 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4746 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2850 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3360 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4760 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4746 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2850 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3360 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2850 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3360 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4760 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4746 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4760 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4746 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2850 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3360 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2850 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5340 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5900 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6890 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2760 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3339 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4760 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2590 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3340 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2390 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.