Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-06
Krynica-Zdrój: Dostawa wodomierzy, nakładek radiowych oraz głowicy radiowej
Numer ogłoszenia: 49470 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju , ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 472 52 76, faks 018 472 52 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wodomierzy, nakładek radiowych oraz głowicy radiowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna dostawa wodomierzy do zimnej wody pitnej wraz z nakładkami radiowymi; 2) dostawa głowicy radiowej wraz z pokrowcem - 1 kpl; 2. Zakup wodomierzy i nakładek radiowych na wodomierze dokonywany będzie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego na wodomierze i nakładki radiowe wynosi: 1) Wodomierz suchobieżny jednostrumieniowy klasy B lub R100, L=110 mm, Qn=1,5 m3/h lub Q3=2,5 m3/h, Dn 15 plus komplet redukcji Dn 20 z uszczelką L zestawu = 130 mm przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 100 szt. 2) Wodomierz suchobieżny jednostrumieniowy klasy B lub R100, L=130 mm, Qn=2,5 m3/h lub Q3=4m3/h, Dn 20 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 350 szt. 3) Wodomierz suchobieżny objętościowy klasy C lub R=160, L=260 mm, Qn=3,5 m3/h lub Q3=6,3 m3/h, Dn 25 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 10 szt. 4) Wodomierz suchobieżny objętościowy klasy C lub R=160, L=300 mm, Qn=10 m3/h lub Q3=16 m3/h, Dn 40 przystosowane do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 10 szt. 5) Wodomierz jednostrumieniowy suchobieżny klasy C lub R=315, L=270-300 mm, Qn=15 m3/h lub Q3=25 m3/h, Dn 50 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 10 szt. 6) Wodomierz jednostrumieniowy suchobieżny klasy C lub R=315, L=300-350 mm, Qn=30 m3/h lub Q3=63 m3/h, Dn 80 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 6 szt. 7) Wodomierz jednostrumieniowy suchobieżny klasy C lub R=315, L=350 mm, Qn=50 m3/h lub Q3=100 m3/h, Dn 100 przystosowany do współpracy z systemem zdalnego odczytu - 2 szt. 8) Wodomierz Dn 200, L=350 - 2 szt. 9) Nakładki radiowe na wodomierze do zdalnego odczytu R 3,5 - 570 szt. Wskazane powyżej ilości wodomierzy i nakładek są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego wodomierzy i nakładek. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwości zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu wskazanego w pkt. 3 lub całkowitej rezygnacji jednego z asortymentów bądź zwiększenia ilości zamówienia jednego z asortymentów. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony maksymalnie o 40% ogólnej wartości zamówienia tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 60%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do ilości zamówionego asortymentu. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 5. Wymagania techniczno-jakościowe wodomierzy: 1) Dla wodomierzy Dn 15 i Dn 20 wymagana jest gwarancja na 5 lat. 2) Każdy wodomierz musi posiadać zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar, zgodnie z wymogami normy PN-ISO 4064. 3) Każdy wodomierz winien mieć korpus wykonany z metalu. 4) Każdy wodomierz musi być zalegalizowany w roku w którym zostało złożone zamówienie. 5) Numer fabryczny wodomierza musi być trwale umieszczony na tarczy liczydła lub na obudowie. 6) Liczydło wodomierza powinno być hermetycznie zamknięte. 7) Wszystkie wodomierze Dn 15-100 muszą mieć możliwość zamontowania przystawki do zdalnego odczytu bez konieczności dopasowania, demontażu i ponownej legalizacji wodomierza. 8) Sprzężenie wodomierza Dn 15-100 i nakładki do zdalnego odczytu musi być zrealizowane w sposób zapewniający odporność na przepływy wsteczne i wahania wodomierza. 9) Wodomierz winien być wyposażony w ochronę przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego. 6. Zamawiający informuje, że posiada system zdalnego odczytu wodomierzy drogą radiową Logicon IZAR Firmy Sappel. Zaproponowane przez Wykonawcę wodomierze, nakładki radiowe, głowica radiowa muszą być zgodne i w pełni kompatybilne z posiadanym systemem, zapewniające bezawaryjną pracę. 7. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. O potrzebie dostawy danej partii wodomierzy poinformuje pracownik Zamawiającego faksem lub telefonicznie. 8. Rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup wodomierzy i nakładek dokonywane będzie po każdorazowej dostawie partii wodomierzy i nakładek na podstawie faktury VAT przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 9. Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od wpłynięcia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.00 - Wodomierze 32.23.00.00 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-krynica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju,
ul. Kraszewskiego 37,
33-380 Krynica-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, II piętro, pok. nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA UZDROWISKA KRYNICA ŻEGIESTÓW S.A. Z SIEDZIBĄ W KRYNICY-ZDROJU
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Krynicy-Zdroju oraz jej jednostek organizacyjnych
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- ZP.U.LW.70.2024 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
- Wymiana/montaż urządzeń pomiarowych ze zdalnym odczytem w budynkach mieszkalnych będących własnością TBS Wrocław Sp. z o.o.
- dostawa sprzętu audiowizualnego i nagłaśniającego do nowej siedziby Oddziału Okręgowego NBP w Katowicach.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.