To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Wałbrzych: Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Roboty budowlane - adaptacja budynku byłego Zespołu Szkół Nr 9 przy ul. Gen. Andersa 121A w Wałbrzychu na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej.
Numer ogłoszenia: 49501 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34084 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Roboty budowlane - adaptacja budynku byłego Zespołu Szkół Nr 9 przy ul. Gen. Andersa 121A w Wałbrzychu na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Roboty budowlane - adaptacja budynku byłego Zespołu Szkół Nr 9 przy ul. Gen. Andersa 121A w Wałbrzychu na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej. Zakres prac projektowych: wykonanie inwentaryzacji budowlanej, projektów budowlanych, projektów wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, zbiorczego zestawienia kosztów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Planowane przeznaczenie obiektu: szkoła podstawowa - przeniesienie z obiektu PSP nr 2 zlokalizowanej obecnie w Wałbrzychu przy ul. Gen. Andersa 162A. Przedmiot zamówienia, zostaje podzielony na 2 etapy. 1) Etap I obejmujący: 1.1. Wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla wszystkich branż wszystkich budynków wchodzących w zakres opracowania wraz z ich oceną stanu technicznego (3 egz.), 1.2. W oparciu o w/w opracowania wykonanie kosztorysu obejmującego roboty konieczne do wykonania (3 egz.), wraz z formą elektroniczną - płyta CD 2) Etap II obejmujący: 2.1. wykonanie mapy do celów projektowych (4 egz.), 2.2. wykonanie audytów energetycznych budynków A, B i C, (4 egz. dla każdego obiektu), 2.3. wykonanie projektów budowlanych dla wszystkich branż (5 egz. dla każdego obiektu), 2.4.wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż (5 egz. dla każdego obiektu), 2.5. wykonanie przedmiarów robót (3 egz. dla każdego obiektu), 2.6. wykonanie kosztorysów inwestorskich (2 egz. dla każdego obiektu), 2.7. wykonanie zbiorczego zestawienie kosztów (2 egz. dla każdego obiektu), 2.8. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egz. dla każdego obiektu), 2.9. przygotowanie wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę (2 egz.), 2.10. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z formą elektroniczną - płyta CD. Przedmiot umowy należy wykonać z uwzględnieniem wytycznych zawartych w materiałach wyjściowych otrzymanych od Zamawiającego, tj.: Opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - sierpień 2009 r., a także z uwzględnieniem wykonanej ekspertyzy budowlanej i wytycznych Inwestora. Dla całości prac projektowych należy uwzględnić poniższe wytyczne: 1.W skład przedmiotowego zespołu szkół wchodzą budynki: budynek główny (A), budynek sali gimnastycznej (B) oraz budynek sali wykładowej (C). Zadanie swym zakresem obejmuje także zagospodarowanie terenu objętego opracowaniem (ogrodzenie, nawierzchnia) pod kątem odtworzenia, niezbędnego do użytkowania szkoły - zakres zgodnie z załącznikiem graficznym - mapa ewidencji gruntów z zaznaczonym zakresem (działka nr 342/6 obręb nr 14 Biały Kamień w Wałbrzychu), 2.Projekt budowlany należy wykonać jako wielobranżowy dla całego kompleksu z podziałem na: budynek A, budynek B, budynek C, zagospodarowanie terenu, 3.Pozostałe opracowania należy wykonać odrębnie dla każdego obiektu z uwzględnieniem możliwości przeprowadzenia robót budowlano - montażowych odrębnie na każdym z obiektów, 4.Wykonawca będzie mógł rozpocząć II Etap prac projektowych po uprzednim otrzymaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego zostanie podjęta po przeanalizowaniu dokumentacji wykonanej w ramach I Etapu prac projektowych. 5.zakres prac projektowych wchodzących w skład II etapu należy uzgodnić pisemnie z Zamawiającym. 6.Przeznaczenie obiektu: szkoła podstawowa - przeniesienie z obiektu PSP nr 2 zlokalizowanej obecnie w Wałbrzychu przy ul. Gen. Andersa 162 A, 7.Wszystkie w/w dokumenty (opisy, rysunki, wnioski, zdjęcia i inne) należy złożyć w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej (w formatach *.pdf, *jpg lub równoważnych), 8.Uzgodnienia i materiały niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca uzyska we własnym zakresie, 9.Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń. 10.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, w imieniu Zamawiającego, uzyska zapewnienia dostaw i odbioru wszystkich niezbędnych mediów, 11.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska zgody właścicieli działek na realizację inwestycji, które będzie obejmować inwestycja i ewentualnie, jeżeli będą konieczne do zrealizowania zadania, także działek sąsiednich...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.21.00.00 - Doradcze usługi architektoniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA "BOB" MARIUSZ FABJANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA "BOB" MARIUSZ FABJANOWSKI
- Biuro Obsługi Budownictwa BOB Mariusz Fabjanowski, ul. Canaletta 2/45, 51-650 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99232,36
Oferta z najniższą ceną: 99232,36 / Oferta z najwyższą ceną: 181780,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Czyszczenie przewodów kominowych"
- Dostawa rękawów foliowych
- Remont budynku rozdzielni gł. energ. z wymianą wyposażenia i agregatu prądotwórczego Szpitala przy ul. Batorego 4 w systemie zaprojektuj i wybuduj na realizację zadania pn: Poprawa bazy leczniczej
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
- Świadczenie usługi cateringowej dotyczącej posiłków dla obsługi dwóch festiwali organizowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów."
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe w Szczawnie-Zdroju- Etap II
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
- Modernizacja pomieszczenia nr 28 w budynku "B" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.