Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Warszawa: Dostawa artykułów czystościowych
Numer ogłoszenia: 495214 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5369328, faks 022 5369378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów czystościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 - Artykuły czystościowe różne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Środki czyszczące i polerujące 39800000-0; Różne produkty chemiczne 24960000-1; Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7; Rękawice robocze 18141000-9; Artykuły higieniczne z papieru 33770000-8; Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33760000-5; Gotowe wyroby włókiennicze 39520000-3; Sól drogowa 34927100-2; z tworzyw sztucznych 19520000-7 Zakres 2 - Rękawice diagnostyczne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Rękawice jednorazowe - 18424300-0 Zakres 3 - Ściereczki Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Gotowe wyroby włókiennicze Zakres 4 - Dozowniki, kosze, pojemniki Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Pojemniki medyczne jednorazowe, Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7, Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 34928480-6; Inne pojemniki 44619000-2, Zakres 5 - Worki rozpuszczalne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7 Zakres 6 - Szczotki, miotły Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39224000-8 Zakres 7 - Artykuły ochrony osobistej Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 39510000-0; Gotowe wyroby włókiennicze 39520000-3; : Akcesoria ochronne 18143000-3 Zakres 8 - Artykuły i chemia profesjonalna Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Gotowe wyroby włókiennicze 39520000-3; Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7; Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39224000-8, Specjalistyczne produkty chemiczne 24950000-8; Detergenty 39831200-8; Preparaty czyszczące 39831240-0; Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33631600-8; Inne pojemniki 44619000-2 Zakres 9 - Środek czyszczący, różne artykuły czyszczące Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33631600-8; Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39224000-8 Zakres 10 - - Maszynki do golenia Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Maszynki do golenia 33721200-2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 24.96.00.00-0, 19.52.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie informacji zawartych w złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach, potwierdzających spełnianie tych warunków. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia - nie spełnia poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów, będą one zawierały błędy lub jeżeli z ich treści nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1., to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 2.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.5 Zamawiający wezwie także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 uPzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej jednej tożsamej z przedmiotem zamówienia dostaw, o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż: - dla zakresu nr 1 - 220 000,00 PLN - dla zakresu nr 2 - 29 700,00 PLN - dla zakresu nr 3 - 9 700,00 PLN - dla zakresu nr 4 - 8 900,00 PLN - dla zakresu nr 5 - 1 100,00 PLN - dla zakresu nr 6 - 1 400,00 PLN - dla zakresu nr 7 - 4 700,00 PLN - dla zakresu nr 8 - 63 400,00 PLN - dla zakresu nr 9 - 1 800,00 PLN - dla zakresu nr 10 - 5 900,00 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poda ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty, potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, do oferty należy załączyć karty charakterystyki w wersji papierowej i elektronicznej oferowanych produktów (o ile dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na zasadach określonych poniżej: - ceny określone w Załączniku Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.mogą ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany stawki VAT, stawek celnych lub cen urzędowych. Zmiana cen winna nastąpić z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego o planowanej podwyżce w formie pisemnej pod rygorem nieważności zmiany. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia przez Producenta, czego Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć - z odpowiednim przeliczeniem ilości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzelazna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły czystościowe różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czyszczące i polerujące 39800000-0; Różne produkty chemiczne 24960000-1; Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7; Rękawice robocze 18141000-9; Artykuły higieniczne z papieru 33770000-8; Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33760000-5; Gotowe wyroby włókiennicze 39520000-3; Sól drogowa 34927100-2; z tworzyw sztucznych 19520000-7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.00.00.00-0, 24.96.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice jednorazowe - 18424300-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ściereczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe wyroby włókiennicze 39520000-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dozowniki, kosze, pojemniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: Pojemniki medyczne jednorazowe, Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7, Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 34928480-6; Inne pojemniki 44619000-2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: - Worki rozpuszczalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Szczotki, miotły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39224000-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły ochrony osobistej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 39510000-0; Gotowe wyroby włókiennicze 39520000-3; : Akcesoria ochronne 18143000-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0, 18.14.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Artykuły i chemia profesjonalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Gotowe wyroby włókiennicze 39520000-3; Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7; Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39224000-8, Specjalistyczne produkty chemiczne 24950000-8; Detergenty 39831200-8; Preparaty czyszczące 39831240-0; Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33631600-8; Inne pojemniki 44619000-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3, 19.52.00.00-7, 39.83.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środek czyszczący, różne artykuły czyszczące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33631600-8; Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39224000-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Maszynki do golenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: Maszynki do golenia 33721200-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.