Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Gdańsk: PN-29/7/2009/SOCZEWKI II
Numer ogłoszenia: 49526 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-29/7/2009/SOCZEWKI II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa soczewek wewnątrzgałokwych 1) soczewek tylnokomorowych, akrylowe hydrofobowe, zwijalne o stopniu uwodnienia <1,0% - 653 szt. 2) soczewek przedniokomorowych z PMMA - 20 szt. 3) oddanie Zamawiającemu w dzierżawę kompletnego aparatu GDX VCC z drukarką, rok produkcji min. z 2006 roku - na okres trwania umowy - 12 miesięcy; 1.1 CPV: 33.73.00.00-6. 1.2 Utworzenie w siedzibie zamawiającego depozytu soczewek tylnokomorowych, akrylowe hydrofobowe, zwijalne o stopniu uwodnienia <1,0%: - w pełnym dioptrażu po 1 sztuce: a) od 0 do 6 - 6 szt. b) od 6 do 30 - 6 szt. c) od 6 do 25,5 - 39 szt. łącznie w depozycie 51 szt. soczewek..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4800 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiadania doświadczenie w zakresie dostaw oferowanego przedmiotu zamówienia na który wykonawca składa ofertę. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy przedmiotu zamówienia wykazanego w ofercie (min. 60% łącznej wartości brutto oferty). Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji podmiotów, na rzecz których były wykonane, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50% łącznej wartości brutto oferty. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą wykazać, że razem spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 dookreślone w Rozdziale IV. pkt. 9 niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdz. IV pkt. 9 specyfikacji. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia, zgodnie z art. 26 ustawy chyba ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Rozdział 3), oraz spełnienia wymogów dla przedmiotu zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem przetargowym ze wskazaniem osoby bądź osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, zgodnie z zapisem pkt. 2 rozdziału I specyfikacji, d) zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy- załącznik nr 2, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: nazwy przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, zgodnie z zapisem rozdz. III pkt. 2 specyfikacji, f) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- w celu potwierdzenia warunku, zgodnie z zapisem rozdz. III pkt. 3 specyfikacji, g) wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 4 do specyfikacji, h) materiały informacyjno-handlowe na oferowany przedmiot zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający i/lub jak wyżej IV.3.1).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie usługi digitalizacji dokumentacji pracowniczej (umowa o pracę), tj. akt osobowych pracownika oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (eTeczka).
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych na terenie Miasta Gdańska
- Sukcesywna dostawa dichlorku radu 223-Ra dla UCK
- Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem elektrycznego ekranu projekcyjnego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! Oświetlenie parku Chirona" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2025 - etap I
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.