eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówPrzebudowa dachu, wymiana stolarki okiennej, renowacja elewacji w budynku Willi Szpitala w Knurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-23

Ogłoszenie nr 49529 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.

Knurów: Przebudowa dachu, wymiana stolarki okiennej, renowacja elewacji w budynku Willi Szpitala w Knurowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19250


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, krajowy numer identyfikacyjny 27150632400000, ul. ul. Niepodległości  8, 44190   Knurów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 352 467, faks 322 352 442, e-mail zoz@cidg.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zozknurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dachu, wymiana stolarki okiennej, renowacja elewacji w budynku Willi Szpitala w Knurowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP/1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budynek Willi zlokalizowany jest w Knurowie, przy ul. Niepodległości 8, budynek Willi posadowiony jest na działce nr 3529/5. Przedmiot zamówienia obejmuje zewnętrzny remont budynku Willi polegający na: 1) przebudowie dachu; 2) wymianie stolarki okiennej; 3) renowacji elewacji. W realizacji zakresu prac budowlanych wyodrębniono trzy etapy: Etap I: a) Naprawa drewnianej konstrukcji dachu oraz drewnianego stropu poddasza 1 i poddasza 2, a także naprawa drabiniastych schodów drewnianych; b) Wykonanie warstw izolacyjnych i wydzielenia pożarowego stropów poddaszy od reszty pomieszczeń Willi; c) Demontaż i montaż dwóch drzwi (EI30) wyposażone w samozamykacze d) i uszczelkę opadającą; e) Wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej (karpiówka układana w koronkę) wraz z śniegołapami, stopniami / ławami kominiarskimi, elementami do zamontowania linek asekurujących, rozbijaczami śniegu na południowej stronie dachu oraz wykonanie instalacji odgromowej; . f) Wykonanie nowego pokrycia dachowego stropodachu przybudówki i półokrągłego wykusza zakończonego pokryciem z papy asfaltowej na deskowaniu; g) Odtworzenie gzymsu z podsufitką; h) Montaż wyłazu dachowego w pobliżu komina oraz ław kominiarskich montowanych na dachu i kominie; i) Zburzenie komina od poziomu strychu oraz odcinka powyżej połaci dachu i odbudowanie z pełnych cegieł klinkierowych;. j) Wykonanie prac montażowych, jak i wykończeniowych w zakresie objętym opracowaniem dot. poddasza - zgodnie z rysunkami branżowymi. k) Demontaż i montaż okien z PCV w zakresie poddaszy z opierzeniem blacharskim z tytan cynku i parapetami wewnętrznymi z szarego granitu; l) Wykonanie poszczególnych warstw izolacyjnych i pokryć dachu mansardowego pokrytego dachówką ceramiczną i stropodachu nie wentylowanego; m) Montaż oświetlenia strychów; n) Montaż rynien o średnicy 150mm i rur spustowych o średnicy 120mm oraz innych opierzeń z blachy tytan.-cynk.; o) Podłączenie czterech rur spustowych do wymienionych studzienek (zgodnie z branżą sanitarną); p) Demontaż starej i montaż nowej instalacji odgromowej Etap II: a) Wymiana okien z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi z szarego granitu i zewnętrznymi z blachy tytan-cynku; b) Montaż okien oddymiających główną klatkę schodową na elewacji frontowej (wraz z montażem centrali i czujek dymu - zgodnie z opracowaniem branżowym) wraz z parapetami j.w. Etap III: a) Demontaż krat w oknach piwnicznych; b) Odtworzenie otworów okiennych w cokole na elewacji tylnej z montażem okien z PCV w piwnicy wraz z parapetami - wewnętrznymi - z szarego granitu, zewnętrznymi - wykończonymi blachą tytan-cynk.; c) Oczyszczenie i pomalowanie ceglanych cokołów; d) Odnowienie niskiej betonowej studzienki "doświetlającej" preparatami do betonu; e) Naprawa i malowanie elewacji; f) Oczyszczenie klamer scalających konstrukcję z odpadającej farby i zabezpieczenie farbą antykorozyjną; g) Demontaż starego daszku nad drzwiami wejściowymi i montaż nowego szklanego na lekkiej konstrukcji stalowej; h) Montaż oświetlenia nad wejściem głównym, pod szklanym daszkiem (zgodnie z opracowaniem branżowym). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz wzorze umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszelkie parametry urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były zatrudnione w okresie realizacji umowy przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy - szczegółowe wymagania zostały określone w Załączniku nr 4 Wzór umowy. Wymagany termin wykonania wynosi do 120 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 5225000 euro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262100-1, 45443000-4, 45453000-7, 45410000-4, 45111220-6, 45421100-5, 45442000-7, 45442100-8, 45453000-7, 45262100-2, 45261000-4, 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Cena najkorzystniejszej oferty (559367,42 zł ) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (350000 zł).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT571006.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.