Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Warszawa: ZP-2403-2/13 prace remontowo-budowlane oraz prace wykończeniowe w pomieszczeniach przeznaczonych na funkcjonowanie Mazowieckiego Klastra Peptydowego i Klastra Leczenia Bólu wraz z materiałami do ich wykonania.
Numer ogłoszenia: 495332 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk , ul. A. Pawińskiego 5, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6685250, faks 22 6685532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imdik.pan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2403-2/13 prace remontowo-budowlane oraz prace wykończeniowe w pomieszczeniach przeznaczonych na funkcjonowanie Mazowieckiego Klastra Peptydowego i Klastra Leczenia Bólu wraz z materiałami do ich wykonania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-budowlane oraz prace wykończeniowe w pomieszczeniach przeznaczonych na funkcjonowanie Mazowieckiego Klastra Peptydowego i Klastra Leczenia Bólu wraz z materiałami do ich wykonania. Część 1 - modernizacja Laboratorium Metaboliczno-Behawioralnego na potrzeby Mazowieckiego Klastra Peptydowego w budynku Z 1a - prace budowlane 1b - modernizacja systemu wentylacji Część 2 - modernizacja Laboratorium Mazowieckiego Klastra Peptydowego na 7 poziomie bud. B Część 3 - remont pomieszczeń Klastra Leczenia Bólu znajdujących się w Warszawie przy ul. Pileckiego 105.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.20.00 - Układy konfekcjonowania powietrza 44.22.12.00 - Drzwi 44.52.11.10 - Zamki do drzwi 45.31.12.99 - 45.31.12.99 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dn. 17.12.2013 r. do godz. 10.00. 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu, w złotych polskich wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego PAN - Bank BPH Spółka Akcyjna Oddział Warszawa 24 1060 0076 0000 3210 0015 2141 z adnotacją Wadium - znak sprawy ZP-2403-2/13. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzenie dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki muszą znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; Gwarancja bankowa musi: 1. zawierać zobowiązanie do zapłaty nieodwołalnej, bezwarunkowej i na pierwsze żądanie, gwarantujące wypłatę kwot wadium na każde pisemne wezwanie zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanej w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, 2. wskazywać zamawiającego jako podmiot, któremu przysługuje świadczenie, zamawiający winien być wskazany w sposób niebudzący wątpliwości co do jego identyfikacji, 3. być określony termin jej ważności, który powinien obejmować termin związania ofertą. 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp. 6. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu decyzji administracyjnej zatwierdzającej program gospodarki odpadami wydanej na podst. ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. - proszę podać numer decyzji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa specjalnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa specjalnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa specjalnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa specjalnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony druk - Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony druk - Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. wypełniony druk - Spis treści oferty - Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty - 25
- 3 - Okres gwarancji jakości na wbudowane i zamontowane urządzenia - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imdik.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej
im. M. Mossakowskiego PAN
ul. A. Pawińskiego 5,
02-106 Warszawa,
www.imdik.pan.pl,
przetargi@imdik.pan.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego PAN ul. A. Pawińskiego 5, 02-106 Warszawa, Sekretariat pok. D105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie finansowane jest z: Umów nr RPMA.01.06.00-14-003/12-00 - Tytuł wniosku: Rozwój Mazowieckiego Klastra Peptydowego oraz RPMA.01.06.00-14-002/12-00 - Tytuł wniosku:Tworzenie klastra leczenia bólu Współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Priorytetu I Tworzenie Warunków Dla Rozwoju Potencjału Innowacyjnego i Przedsiębiorczości Na Mazowszu Działania 1.6 Wspierania Powiązań Kooperacyjnych o Znaczeniu Regionalnym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie m.st. Warszawy
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- Remont dr. wojewódzkiej dawnej DK 61 Ostrołęka - gr. Woj. od km 125+950 do km 127+071 wraz z remontem dróg zbiorczych od km 123+900 do km 126+530 (m. Teodorowo i m. Laskowiec)-nr postępowania 269/24
- Dostawa materiałów budowlanych do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z najmem systemu do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii tlenowych, beztlenowych oraz grzybów drożdżopodobnych.
- Świadczenie usług kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Głównego Urzędu Miar.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo
- Modernizacja 4 łazienek na 1 i 3 piętrze w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 (od strony ul. Libelta)
- Wykonanie projektu i robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu do potrzeb użytkowników i osób ze szczególnymi potrzebami w budynku przy ul. Andersa 30 w Warszawie
- Modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.