Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-12-02
Bia³ystok: Dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer og³oszenia: 495480 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Bia³ymstoku , ul. Zwyciêstwa 26A, 15-959 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 6510229, 6510337, faks 085 6510229, 6510337.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bialystok.wiw.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa odczynników laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, szczegó³owo wyspecyfikowanych w formularzach cenowych za³±czonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: a) w zakresie I czê¶ci zamówienia: 3.900,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce dziewiêæset z³otych), b) w zakresie II czê¶ci zamówienia: 1.400,00 z³ (s³ownie: tysi±c czterysta z³otych), c) w zakresie III czê¶ci zamówienia: 900,00 z³ (s³ownie: dziewiêæset z³otych), d) w zakresie IV czê¶ci zamówienia: 1.100,00 z³ (s³ownie: tysi±c sto z³otych), e) w zakresie V czê¶ci zamówienia: 400,00 z³ (s³ownie: czterysta z³otych), f) w zakresie VI czê¶ci zamówienia: 400,00 z³ (s³ownie: czterysta z³otych), g) w zakresie VII czê¶ci zamówienia: 150,00 z³ (s³ownie: sto piêædziesi±t z³otych), h) w zakresie VIII czê¶ci zamówienia: 600,00 z³ (s³ownie: sze¶æset z³otych), i) w zakresie IX czê¶ci zamówienia: 800,00 z³ (s³ownie: osiemset z³otych), j) w zakresie X czê¶ci zamówienia: 100,00 z³ (s³ownie: sto z³otych), k) w zakresie XI czê¶ci zamówienia: 600,00 z³ (s³ownie: sze¶æset z³otych). wniesionym na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
a) certyfikaty potwierdzaj±ce, i¿ ka¿da zaoferowana pozycja asortymentowa okre¶lona poprzez wskazanie wymaganych parametrów, ujêta w danym formularzu cenowym, spe³nia parametry w nim okre¶lone - z certyfikatów powinny byæ mo¿liwe do odczytania wszystkie parametry okre¶lone w kolumnach II i III formularzy cenowych. W sytuacji, gdy parametry te s± mo¿liwe do odczytania z instrukcji u¿ytkowania, kart charakterystyki lub innych dokumentów, Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie do oferty tych dokumentów zamiast certyfikatów jako¶ci produktu; b) o¶wiadczenie producenta, z którego bêdzie wynika³o, ¿e zaoferowany towar posiada sk³ad chemiczny i cechy fizyczne identyczne jak towar wskazany przez Zamawiaj±cego poprzez nr katalogowy lub producenta (dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zaoferowa³ towar równowa¿ny do towaru okre¶lonego przez Zamawiaj±cego poprzez podanie nr katalogowego lub producenta)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (je¿eli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê cen jednostkowych okre¶lonych w ofertach Wykonawców w sytuacji zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. W takiej sytuacji obowi±zuj± ceny netto towaru okre¶lone w wype³nionych przez Wykonawcê formularzach cenowych, do których zostaje automatycznie doliczony podatek VAT w nowej wysoko¶ci, odzwierciedlaj±cej now± wysoko¶æ stawki podatkowej. Zmiana stawek podatku VAT nie wymaga zmiany tre¶ci umowy. Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie okresu obowi±zywania umowy w sytuacji, gdyby w 12-miesiêcznym okresie jej obowi±zywania nie zosta³a wykorzystana przez Zamawiaj±cego w ca³o¶ci ilo¶æ towaru zawartego w formularzach cenowych. W przypadku zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczno¶ci, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ i by³y niezale¿ne od niego (np. zaprzestanie produkcji danego asortymentu), co skutkowa³oby, i¿ nie da siê zrealizowaæ dostawy na dotychczasowych warunkach, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu do akceptacji propozycjê towaru równowa¿nego (je¿eli taki istnieje). Je¿eli brak towaru równowa¿nego, umowa zostanie przez Zamawiaj±cego rozwi±zana w tym zakresie. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego towaru, nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów, wprowadzenia towaru zamiennego, zmiany sposobu konfekcjonowania, liczby opakowañ, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzeda¿y przez wykonawcê towar zmodyfikowany / udoskonalony, wyst±pi przej¶ciowy brak towaru z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objêtego umow±, zmieni siê liczba badañ objêtych zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego, nast±pi zmiana organizacji pracy laboratorium Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wiw.pbip.pl/?event=kategoria&id=19
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Bia³ymstoku, ul. Zwyciêstwa 26A, 15-959 Bia³ystok.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Bia³ymstoku, ul. Zwyciêstwa 26A, 15-959 Bia³ystok.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nast±pi w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Bia³ymstoku w budynku przy ul. Zwyciêstwa 26A w dniu 12 grudnia 2013 r. o godz. 11:15. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest Rafa³ Pe³szyñski, starszy inspektor w Zespole ds. Administracyjnych, tel. 85 651 02 29 w. 217, faks 85 651 37 61, e-mail: sekretariat@wiw.bianet.com.pl ; r.pelszynski@wiw.podlasie.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa 2 samochodów osobowych do Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego
- Odbiór odpadów sta³ych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Bia³ymstoku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów papierniczych na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Budowa ul. ¦w. £ukasza oraz ul. Dolnej w Bia³ymstoku wraz z budow± infrastruktury technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ Zawodowych nr 2 w Bia³ymstoku, ul. ¦wiêtojañska 1 wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIA£ÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIA£ÓW ZU¯YWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIER¯AW¡ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIA£ÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIA£ÓW ZU¯YWALNYCH WRAZ Z DZIER¯AW¡ CYTOMETRU PRZEP£YWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-w³asno¶æ Zamawiaj±cego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodno¶ci tkankowej klasy I i II, a tak¿e zestawów do oznaczania genów KIR metod± PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materia³ów zu¿ywalnych na potrzeby Zak³adu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzier¿aw± analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
wiêcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.