Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Zgorzelec: dostawa materiałów budowlanych w celu modernizacji Oddziału Chorób Wewnętrznych
Numer ogłoszenia: 49563 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu , ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7722858, faks 075 7750173.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.zgorzelec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów budowlanych w celu modernizacji Oddziału Chorób Wewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów budowlanych w celu modernizacji Oddziału Chorób Wewnętrznych podzielona na 7 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.11.14.00 - Farby i okładziny ścienne 44.11.22.20 - Podłogi z tworzyw sztucznych 44.11.32.00 - Płytki 44.11.33.30 - Okładziny 44.22.11.00 - Okna 44.11.58.00 - Osprzęt wewnętrzny do budynków 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.41.18.00 - Pisuary .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta na wszystkie pakiety musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100). Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 - 200,00zł Pakiet nr 2 - 250,00zł Pakiet nr 3 - 600,00zł Pakiet nr 4 - 150,00zł Pakiet nr 5 - 500,00zł Pakiet nr 6 - 400,00zł Pakiet nr 7 - 300,00zł 2. Wadium może być wniesione na konto: PKO BP S.A. O/Zgorzelec nr konta 59 1020 2137 0000 9302 0071 3784 w terminie do dnia 20.03.2009r. (decyduje data wpływu wadium na rachunek zamawiającego) w następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy. 4. Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: 1. Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej jedną pozycję - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia niżej wskazanych dokumentów: 1. oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe określone Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi - Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego wymogu na każde pisemne żądanie Zamawiającego - w terminie do 2 dni od daty otrzymania wezwania - dotyczy wszystkich pakietów, 2. w przypadku pakietu nr 5 należy złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 2.1 Oświadczenie dostawcy wzmocnień stalowych o spełnianiu warunku dot. grubości warstwy ocynku, 2.2 Certyfikat poświadczający przeprowadzenie badań stopnia palności profili, 2.3 Atest PZH na profile dla drzwi z PVC, 2.4 Aprobata ITB na profile drzwiowe z PVC, 2.5 Zaświadczenie, potwierdzające iż u producenta stolarki została przeprowadzona kontrola stwierdzająca zgodność prac z zaleceniami aprobaty ITB i producenta systemu. Zaświadczenie może być wydane przez ITB lub inną upoważnioną do takich kontroli jednostkę, 2.6 Szkice profili (rysunki techniczne z dokumentacji), które zostaną wykorzystane do wyprodukowania stolarki, wraz z ich dokładnymi wymiarami i oznaczeniami, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt VIII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożona oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione i aktualne następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej jedną pozycję - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, 3) oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe określone Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi - Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego wymogu na każde pisemne żądanie Zamawiającego - w terminie do 2 dni od daty otrzymania wezwania - dotyczy wszystkich pakietów, 4) w przypadku pakietu nr 5 należy złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 4.1 Oświadczenie dostawcy wzmocnień stalowych o spełnianiu warunku dot. grubości warstwy ocynku, 4.2 Certyfikat poświadczający przeprowadzenie badań stopnia palności profili, 4.3 Atest PZH na profile dla drzwi z PVC, 4.4 Aprobata ITB na profile drzwiowe z PVC, 4.5 Zaświadczenie, potwierdzające iż u producenta stolarki została przeprowadzona kontrola stwierdzająca zgodność prac z zaleceniami aprobaty ITB i producenta systemu. Zaświadczenie może być wydane przez ITB lub inną upoważnioną do takich kontroli jednostkę, 4.6 Szkice profili (rysunki techniczne z dokumentacji), które zostaną wykorzystane do wyprodukowania stolarki, wraz z ich dokładnymi wymiarami i oznaczeniami, Ponadto oferta musi zawierać: a) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ, b) Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ, c) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ, d) Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, e) Dowód wniesienia wadium - z dopiskiem PRZETARG - MATERIAŁY BUDOWLANE - ODDZIAŁ CHORÓB WEWN. 2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej a) w punkcie 1.a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - aktualny dokument oznacza dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w ten sposób wystawione muszą być wystawione z zachowaniem terminów określonych w punkcie 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.zgorzelec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście - Wielospecjalistyczny Szpital - SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec w cenie 11,60zł brutto lub za zaliczeniem pocztowym - 73,06 zł brutto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 8, ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, I piętro biurowca.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - MATERIAŁY BUDOWLANE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - FARBY STO LATEKSOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.11.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - WYKŁADZINY PODŁOGOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.11.22.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - OKŁADZINY ŚCIAN I PODŁÓG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.11.32.00-7, 44.11.33.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - STOLARKA DRZWIOWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.22.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - INSTALACJE SANITARNE - BIAŁA ARMATURA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 24 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.41.00.00-7, 44.41.10.00-4, 44.41.18.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - INSTALACJE ELEKTRYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.11.58.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej i gospodarczej, ręczników papierowych, środków do mycia i dezynfekcji oraz innych preparatów i materiałów do sterylizacji.
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Modernizacja podłóg w tym uwzględnienie potrzeb osób niepełnosprawnych w internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REMONTÓW I KONSERWACJI BUDYNKÓW
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Budowa sali konferencyjnej i przebudowa istniejącego budynku PODR w Szepietowie wraz z urządzeniami budowlanymi w ramach zadania "Przebudowa/budowa sali konferencyjnej Podlaskiego ODR w Szepietowie"
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.