eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TucholaDostawa wyposażenia dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Tuchola: Dostawa wyposażenia dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi
Numer ogłoszenia: 495680 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 459774 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tucholski, Ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5590700, faks 52 5590701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi. 2. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu wpółfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych kosztów utworzenia i kosztów działania zakładu aktywności zawodowej w ramach zadań samorządu województwa kujawsko-pomorskiego. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, zwane dalej zadaniami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem: 1) Zadanie 1 pn. Dostawa i montaż wyposażenia sali zabaw, 2) Zadanie 2 pn. Surowce i materiały potrzebne do rozpoczęcia działalności wytwórczej i usługowej ZAZ. 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybrane zadania, o których mowa w ust. 3. 5. Oferowany asortyment musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 6a i 6b do SIWZ. 6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych spełniających wymagania opisane przez Zamawiającego o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich samych bądź lepszych w stosunku do asortymentu określonego w Załącznikach Nr 6a i 6b do SIWZ 8. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na adres wskazany przez Zamawiającego tj. do siedziby Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych im. Ziemi Tucholskiej w Tucholi, ul. Świecka 89a, 89-500 Tuchola, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego asortymentu, wolnego od wad fizycznych i prawnych do siedziby jednostki, o której mowa w ust. 8, a także w przypadkach tego wymagających (określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) do montażu bądź uruchomienia wyposażenia oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego asortymentu, sporządzonej w języku polskim, w tym m. in. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 10. Wykonawca z chwilą dostarczenia i protokolarnym przekazaniem wyposażenia w przypadkach tego wymagających (określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonego pracownika Zamawiającego. 11. W cenie oferty należy uwzględnić montaż, ewentualne uruchomienie wyposażenia, przeszkolenie pracownika Zamawiającego oraz transport towarów i ubezpieczenie towarów od ewentualnych uszkodzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 12. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. 13. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 6a i 6b do SIWZ i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza cenowego z wzorem określonym w Załączniku nr 6a i 6b do SIWZ, stosownie do wybranego zadania. 15. W przypadku Zadania 2 wskazane ilości przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i ostateczna wielkość zamówienia (ilość asortymentu) może ulec zmianie, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu do 20% wartości brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 39.10.00.00 - Meble 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.13.70.00 - Zmiękczacze wody .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 pn. Dostawa i montaż wyposażenia sali zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ARMINI, ul. Skłodowskiej-Curie 25/32, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124274,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161130,00

  • Oferta z najniższą ceną: 161130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 161130,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 pn. Surowce i materiały potrzebne do rozpoczęcia działalności wytwórczej i usługowej ZAZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUPiP GRAŻYNA Ch. B. P. Wojciechowscy Spółka Jawna, Bladowo 1B, 89-500 Tuchola, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8112,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19944,59

  • Oferta z najniższą ceną: 19944,59 / Oferta z najwyższą ceną: 19944,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.