Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Halinów: Przebudowa ulicy Jasnej w Józefinie
Numer ogłoszenia: 49569 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Miasta Halinów , ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020 w. 129, faks 022 7836107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Jasnej w Józefinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) przebudowa ul. Jasnej w Józefinie gm. Halinów na długości 419 m polegająca na wybudowaniu ciągu pieszo-jezdnego z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm o pow. 2281,00 m2, b) wykonanie zieleńców o pow. 784,40 m2, c) doziarnienie tłuczniem fragmentu ul. Hipolitowskiej o pow. 416,00 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 oraz którzy : 1) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 2) posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i wykażą że: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia ww. postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie wykonania dróg, chodników, parkingów z betonowej kostki brukowej o pow. co najmniej po 2 tys. m2. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust.1-3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z aktualnym zaświadczenia z właściwej Izby samorządu zawodowego; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie wykonania dróg, chodników, parkingów z betonowej kostki brukowej o pow. co najmniej po 2 tys.m2 ); 5) co najmniej 2 dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 4) zostały należycie wykonane. Z treści dokumentów musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinów.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 29. Opłata za SIWZ 50,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI HALINÓW
więcej: przetargi HALINÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.