To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-06
Otwock: Dostawa mebli biurowych i laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 49574 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7893 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 273 16 04, faks 22 273 16 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i laboratoryjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i laboratoryjnych do pomieszczeń i miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montaż. 2. Zamówienie składa się z pięciu części: Część I - dostawa mebli biurowych i wyposażenia Część II - dostawa mebli do pomieszczeń socjalnych wraz z wyposażeniem Część III - dostawa szafek i regałów metalowych Część IV - dostawa mebli laboratoryjnych wraz z wyposażeniem Część V - dostawa dygestoriów wraz z wyposażeniem 3. Szczegółowy wykaz mebli, wymagania techniczne, ilość oraz miejsca dostarczenia określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Warunki odbioru mebli i gwarancji określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Na potwierdzenie, że oferowane meble spełniają wymagania SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: W części I : a) oświadczenia, że meble biurowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia odpowiadają niżej wymienionym wymaganiom/spełniają wymagane normy: 1) dla poz. od 1 do 13 i 19 oraz poz. od 22 do 26 - atest higieniczności dla proponowanych systemów meblowych lub wszystkich składowych mebli, potwierdzający przeznaczenie do użytkowania w pomieszczeniach biurowych i użyteczności publicznej. 2) dla poz. od 1do 13 i 19 oraz poz. od 22 do 26- zgodność z normą z PN-EN 527-2 i PN-EN 527-3, 3) dla poz. od 1 do 13 oraz poz. od 22 do 26- zgodność z normą PN-EN 14074, 4) dla poz. od 1 do 8 i 11 do 13 oraz poz. od 22 do 25 - zgodność z normą PN-EN 527 -1, 5) dla poz. 9, 10 i 19 oraz 26 - zgodność z normą PN-EN 14073-2 i PN-EN 14073-3, 6) dla poz. 15 i 27 - Protokół oceny ergonomicznej zgodnie z Rozporządzeniem MPIPS z 1 grudnia 1998 (Dz. U. Nr 148, poz. 973), 7) dla poz. 16 do 18 - zgodność z normą PN-EN 1022, 8) dla poz. 16 - zgodność z normą PN-EN 13761. W części II: a) oświadczenia, że meble objęte przedmiotem niniejszego zamówienia odpowiadają niżej wymienionym wymaganiom/spełniają wymagane normy: 1) stół socjalny i krzesło socjalne - atest higieniczności dla proponowanych systemów meblowych lub wszystkich składowych mebli, potwierdzający przeznaczenie do użytkowania w pomieszczeniach biurowych i użyteczności publicznej, zgodność z normami z PN-EN 527-2, PN-EN 527-3, PN-EN 14074 i PN-EN 527 -1, 2) Krzesło socjalne - atest wytrzymałościowy zgodny z: PN-EN 16139, PN-EN 1022. W części III: a) Oświadczenia, że meble objęte przedmiotem niniejszego zamówienia odpowiadają niżej wymienionym wymaganiom/spełniają wymagane normy: 1) dla poz. 1, 3, 4, 7 i 8 - atest higieniczności dla proponowanych systemów meblowych lub wszystkich składowych mebli, potwierdzający przeznaczenie do użytkowania w pomieszczeniach biurowych i użyteczności publicznej, 1) dla poz. 1 i 2 oraz 5 - zgodność z normą PN-EN 14727, 2) dla poz. 3 i 4 oraz 7 - zgodność z normą PN-EN 13150. W części IV: a) aktualny certyfikat systemu zarządzania jakością w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i montowania mebli oraz urządzeń laboratoryjnych, wystawiony przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością . b) oświadczenie, że meble laboratoryjne objęte przedmiotem zamówienia odpowiadają niżej wymienionym wymaganiom/spełniają wymagane normy i atesty: a) meble laboratoryjne - zgodność z normą PN-EN 14727, b) szafki metalowe i inne elementy wykonane z blachy stalowej - zgodność z normą PN- EN 13501-1+A1:2010, c) dla poz. 1-6 - zgodność z normą PN-EN 61340-5-1 lub równoważną. W części V: a) aktualny certyfikat systemu zarządzania jakością w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i montowania mebli oraz urządzeń laboratoryjnych, wystawiony przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością, b) oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada niżej wymienionym wymaganiom/spełnia wymagane normy i atesty lub posiada wymienione niżej dokumenty: 1) blachy stalowe z których wykonanie są szafki i dygestoria - zgodność z normą PN - EN ISO 9227, oraz PN - EN ISO 10289. 2) ceramika - zgodność z normami PN-EN ISO 10545-9, PN-EN ISO 10545-13, PN-EN ISO 10545-14:1999, PN-EN ISO 10545-15:1999, PN-EN ISO 10545-3, PN-EN ISO 10545-7, PN-EN 15771, 3) dygestorium - zgodność z normą PN-EN 14175 cz. 1, 2 i 3, 3) szafki na kwasy i zasady - zgodność z dyrektywą niskonapięciową 2006/95/EG oraz normą kompatybilności elektromagnetycznej: 2004/108/EG, 4) szafki na substancje lotne i łatwopalne - zgodność z normą PN-EN 14470-1. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w miejsce złożonego oświadczenia, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu, w wyznaczonym terminie, dokumenty - atesty, certyfikaty, deklaracje potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca w miejsce wskazanych powyżej dokumentów może złożyć inne równoważne dokumenty wydane przez niezależne instytucje uprawnione do badań wyrobów, wydawania takich dokumentów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup realizowany w ramach projektu Wzmocnienie potencjału innowacyjnego ośrodka w Świerku w zakresie rozwoju technologii wykorzystujących promieniowanie jonizujące.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa mebli biurowych i wyposażenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD Sp. z o. o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199248,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132266,82
Oferta z najniższą ceną: 132266,82 / Oferta z najwyższą ceną: 417143,43
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa mebli do pomieszczeń socjalnych wraz z wyposażeniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KERRO Katarzyna Józefacka, ul. Czwartków 16/1b, 20-045 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38373,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33850,83
Oferta z najniższą ceną: 33850,83 / Oferta z najwyższą ceną: 66331,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy oraz dostarczanie posiłków
- Kompleksowy projekt rewitalizacji budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślańskich wraz z budynkiem gospodarczym w Otwocku
- "Zakup i dostawa siłownika do budowy drzwi osłonowych ciężkich"
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU OTWOCKIEGO"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.