Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-09
Ełk: dostawę środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 49581 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o...
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego przez okres 24 miesięcy środków dezynfekcyjnych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 1,2,5 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby preparaty dezynfekcyjne posiadały badania zgodnie z normą PN - EN 14885:2008 dla obszaru medycznego, bądź też metodologię zaakceptowaną przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Bójczych lub uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu UE, takich jak: DGHM, DVV, RKI.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium w rozbiciu na następujące nr pakietów wynosi: 1. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 2. 490,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt zł 00/100) 3. 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt zł 00/100) 4. 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100) 5. 40,00 zł (słownie: czterdzieści zł 00/100) 6. 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) 7. 10,00 zł (słownie: siedem zł 00/100) 8. 110,00 zł (słownie; sto dziesięć zł 00/100) 9. 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł 00/100) 10. 32,00 zł (słownie: trzydzieści dwa zł 00/100) 11. 6,00 zł (słownie: sześc zł 00/100) 12. 360,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt zł 00/100) 13. 27,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem zł 00/100) 14. 3,00 zł (słownie: trzy zł 00/100) 15. 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100) 16. 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia zł 00/100) 17. 70,00 zł (słownie; siedemdziesiąt zł 00/100) 18. 15,00 zł (słownie: piętnaście zł 00/100) 19. 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 20. 40,00 zł (słownie: czterdzieści zł 00/100) 21. 110,00 zł (słownie: sto dziesięć zł 00/100) 22. 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100) 23. 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt zł 00/100) 24. 25,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć zł 00/100) 25. 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/100) 26. 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt zł 00/100) 27. 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia zł 00/100) 28. 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt zł 00/100) 29. 1800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100) 30. 580,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt zł 00/100) 31. 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100) 32. 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt zł 00/100) 33. 190,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt zł 00/100) 34. 190,00 (słownie: sto dziewięćdziesiąt zł 00/100) 35. 360,00 zł (słownie trzysta sześćdziesiąt zł 00/100) 36. 25,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć zł 00/100) 37. 350,00 zł (słownie trzysta pięćdziesiąt zł 00/1000 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74 2030 0045 1110 0000 0103 8710 do terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych środków dezynfekcyjnych potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia ich właściwości oferowanych w danym Pakiecie. (oznaczyć nr pakietu i pozycji, której dotyczą) 2) Zamawiający wymaga, aby skuteczność (stężenie, spektrum i czas) działania proponowanych preparatów były potwierdzone (oprócz ulotek informacyjnych) dokumentami z wykonania badań preparatów (w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). (oznaczyć nr pakietu i pozycji, której dotyczą) 3) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart charakterystyki substancji niebezpiecznych oferowanych produktów w formie papierowej i elektronicznej w postaci PDF na płycie CD (oznaczyć nr pakietu i pozycji, której dotyczą) 4) Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, że preparaty dezynfekcyjne posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terytorium RP oferowanych środków dezynfekcyjnych, bądź uprawnienie do wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia, tj,: świadectwo rejestracji, wpis do Rejestru wydany przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, deklarację zgodności, bądź pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską; oraz że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena netto x Ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 2) Uzupełnione formularze: 1. Załącznik nr 3: Wzór oferty 2. Załącznik nr 4: Oświadczenie art.22, art.24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; b) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania zamienników o nie gorszych parametrach przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; c) zmiany stawki podatku VAT przy zachowaniu niezmiennej ceny netto, d) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy) 2.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 ppkt a) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3.W przypadku zmiany umowy z przyczyn wymienionych w ust. 1 ppkt a)-c) strony zawierają aneks w formie pisemnej. 4. Aneks zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przesłany z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego w celu zapoznania się z jego treścią. 5. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, pok. 027/A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk; Sekretariat pok. 504.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1852N na odcinku Bartosze - Mołdzie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
- Zakup i dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy (dla 70 placówek)
- 02/TP/2025. DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.