Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Ryczów: Dostawa żywności do stołówki na 2013 rok do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ryczowie,
ul. Szkolna 18
Numer ogłoszenia: 495884 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ryczowie , ul. Szkolna 18, 34-115 Ryczów, woj. małopolskie, tel. 33 8790672, faks 33 8790672.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spryczow.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do stołówki na 2013 rok do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej mieszczącej się w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18 z podziałem na 6 zadań (części): Zadanie 1 : Dostawa produktów spożywczych, przypraw i przetworów, Zadanie 2: Dostawa warzyw, owoców, Zadanie 3: Dostawa mięsa, podrobów, Zadanie 4: Dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich, Zadanie 5: Dostawa pieczywa, Zadanie 6: Dostawa mleka oraz przetworów mlecznych, tłuszczy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzach cenowych stanowiący załączniki (zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika (zadania) użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar tożsamy lub równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. 3. W postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, tj. na zadania wymienione w pkt. 1 z zastrzeżeniem, że jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na poszczególne zadanie, natomiast istnieje możliwość złożenia oferty na dwa lub więcej zadań. Część oferty (zadania ) jest niepodzielna. 4. Dostawa towaru odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb, 2 - 3 razy w tygodniu z 1 - dniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub faksem, z wyłączeniem zad. 5 - dostawa pieczywa, które będzie dostarczane codziennie. 5. Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki odbywać się będzie na koszt Dostawcy. 6. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. z 2005 r. nr 31 poz. 265 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.11.15.00-0, 15.81.00.00-6, 15.50.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełnia tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń zasada spełnia nie /spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajcy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązny jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnia tego warunku na podstawie oświadczenia zasada spełnia nie /spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązny jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnia tego warunku na podstawie oświadczenia zasada spełnia nie /spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązny jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnia tego warunku na podstawie oświadczenia zasada spełnia nie /spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązny jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnia tego warunku na podstawie oświadczenia zasada spełnia nie /spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy załącznik do SIWZ , istotne postanowienia umowy załącznik do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ilość przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach formularza cenowego podana jest szacunkowo. Ilość ta może ulegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy np. zmniejszenie lub zwiększenie ilości uczniów korzystających ze stołówki
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spryczow.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat -Zespółu Szkolno - Przedszkolny w Ryczowie ul.Szkolna 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Gabinet Dyrektora Zespółu Szkolno - Przedszkolny w Ryczowie ul.Szkolna 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych, przypraw i przetworów w 2013 r. do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołowki n/w produktów 1. cukier kg 350 2. cukier puder 0,5 kg kg 25 3. makaron nitka pięciojajeczny 250 g szt. 400 4. makaron świderki pięciojajeczny 250 g szt. 500 5. makaron łazanka pięciojajeczny 250 g szt. 500 6. makaron kolanka pięciojajeczny 250g szt. 500 7. makaron rurki pięciojajeczny 250g szt. 500 8. makaron do spaghetti 500g kg 200 9. mąka tortowa pszenna typ 450 kg 800 10. mąka ziemniaczana 1000 g kg 20 11. kasza gruba jęczmienna 1000g kg 300 12. kasza manna błyskawiczna 500 g kg 10 13. ryż biały długoziarnisty 1000 g kg 300 14. sól jodowana biała 1000 g kg 300 15. herbata granulki 100 g szt. 350 16. herbata ekspresowa 100 szt opak. 250 17. kakao ciemne 150 g szt. 10 18. kawa zbożowa ekspresowa 100 g opak. 100 19. miód wielokwiatowy 220g szt. 25 20. wafelki przekładane kremem orzechowym lub kokosowym700 g opak. 20 21. dwa wafelki w czekoladzie wypełnione mleczno-orzechowym nadzieniem 2x21,5=43 g szt. 500 22. Kruchy Wafel z kremem kakaowym (48%) oblany czekoladą ( 32%) 45g szt. 750 23. czekolada mleczna o masie kakaowej min 30%, masa mleczna min 15%. szt. 750 24. proszek do pieczenia 30 g szt. 200 25. cukier waniliowy 30 g szt. 200 26. pieprz mielony 50 g szt. 200 27. papryka czerwona mielona słodka 20 g szt. 400 28. maga, przyprawa w płynie 1 l szt. 120 29. przyprawa warzywna, sypka do potraw, wieloskładnikowa, 1 kg szt. 100 30. majonez stołowy o zawartości tłuszczu 71,2% składający się z oleju roślinnego rafinowanego, musztardy, wody i żółtek jaj kurzych (7%) 500g szt. 250 31. kisiel 77 g szt. 200 32. soczek owocowy, 100% owoców karton 200 ml szt. 750 33. dżem, owocowy, niskosłodzony o zawartości nie mniej niż 40% owoców 280 g szt. 700 34. koncentrat pomidorowy 30%, 200g szt. 500 35. sok malinowy zagęszczony 430 ml szt. 650 36. ketchup łagodny 500 g szt. 200 37. ocet 10% 0,5 l szt. 100 38. pasztet z drobiem - ( mięso drobiowe 34%)160 g szt. 100 39. sos boloński do spaghetti słoik, 350 g szt. 320 40. sos do pieczeni ciemny 30 g szt. 300 41. kostka rosołowa z drobiu 180 g szt. 220 42. ryby - dorsz (filety bez ości, bez glazury, bez skóry) kg 280 43. frytki mrożone karbowane - podsmażone 12x12 mm 2,5 kg szt. 500 44. żurek kiszony w butelce 0,5 l szt. 300 45. ogórek konserwowy 1l szt. 500 46. papryka konserwowa 1 l szt. 100 47. pieczarki konserwowe 1l szt. 100 48. sałatka z czerwonej kapusty z jabłkiem 1 l szt. 250 49. buraczki czerwone 1l szt. 200 50. pierogi z jagodami, mrożone kg 300 51. bukiet jarzyn wiosenny mrożony 2,5 kg, szt. 100 52. fasola Jaś średnia 400 g szt. 200 53. żurek w torebce 46 g szt. 300 54. kwasek cytrynowy 50g szt. 50 55. kminek 20 g szt. 20 56. przyprawa do bigosu 20g szt. 15 57. przyprawa do fasoli 20g szt. 15 58. ziele angielskie 20 g szt. 20 59. liść laurowy 6g szt. 20 60. chrzan tarty na occie spirytusowym 180g szt. 20 61. kukurydza konserwowa 400g szt. 100 62. groszek konserwowy 400g szt. 100 63. cynamon 15g szt. 10 64. sos sałatkowy włoski (z ziół: bazylii, tymianku, papryki, pietruszki) 9g szt. 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców w 2013 r. do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki n/w produktów 1. ziemniaki nowy sezonowy kg 500 2. ziemniaki typu kulinarnego kg 6500 3. marchew korzeń kg 700 4. cebula korzeń kg 400 5. buraki czerwone świeże kg 600 6. seler korzeń kg 100 7. jabłka kg 500 8. pieczarki świeże kg 100 9. pietruszka korzeń kg 300 10. natka pietruszki świeża szt. 300 11. pietruszka suszona, 20 g szt. 10 12. mandarynka kg 20 13. kalafior świeży sezonowy szt. 200 14. banan świeży kg. 5 15. kapusta biała kg 600 16. kapusta biała w sezonie świeża 100 17. kapusta kiszona kg 200 18. kapusta pekińska świeża szt. 400 19. ogórek świeży kg 150 20. ogórek w sezonie kg 100 21. ogórek kiszony kg 100 22. koper świeży szt. 300 23. koperek suszony szt. 10 24. szczypiorek pęczek świeży szt. 300 25. pomidor świeży kg 40 26. pomidor w sezonie kg 10 27. czosnek szt. 30 28. rzodkiewka w sezonie pęczek szt. 5 29. gruszka w sezonie kg 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mięsa, podrobów w 2013 r. do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki n/w produktów 1. pieczeń wołowa bez kości bez błony i żył kg 560 2 mięso wołowe rosołowe - antrykot kg 200 3 żeberka wieprzowe kg 150 4 schab bez kości kg 250 5 szynka wieprzowa surowa bez kości orzeszki kg 250 6 boczek wędzony kg 80 7 kiełbasa podwawelska kg 250 8 karczek wieprzowy bez kości kg 80 9 kiełbasa krakowska parzona kg 10 10 szynka konserwowa kg 10 11 parówka cielęca odtłuszczona o zawartości mięsa nie mniejszej niż 55% cienka kg 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich w 2013 r. do stołówki szkolnej Zespołu - Szkolno Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki n/w produktów filet z kurczaka kg 250 filet z indyka kg 250 ćwiartka kurczaka kg 150 podudzie z kurczaka kg 350 porcja rosołowa z kurczaka kg 300 kurczak kg 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pieczywa w 2013 r. do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki n/w produktów 1. chleb duży pszenno-żytni krojony 1,10 kg 460 szt. 2. chleb mały pszenno-żytni krojony 0,7 kg 100 szt. 3. Chleb graham pszenny krojony, 500g 100 szt. 4. weka pszenna krojona 0,35 kg 200 szt. 5. rogal maślany 0,075 kg 300 szt. 6. drożdżówka z serem 140g 150 szt. 7. bułka tarta 0,5kg 320szt. bułka zwykła 100g 900szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mleka oraz przetworów mlecznych, tłuszczy w 2013 r. do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki n/w produktów 1. olej roślinny do sałatek i smażenia 3l szt. 250 2. smalec 200 g szt. 1000 3. śmietana ukwaszona 15%, 500g, karton szt. 1000 4. śmietana kremówka 30% 500 ml, karton szt. 500 5. margaryna o zawartości tłuszczu nie większej niż 60% - do smarowania i gotowania, zawierająca kwasy omega3, 500g szt. 400 6. masło śmietankowe o zawartości tłuszczu nie mniej niż 82% 200g szt. 100 7. mleko 3,2% 1l karton szt. 700 8. twaróg biały półtłusty kostka 1 kg szt. 400 9. ser żółty Gouda plastry 150 g szt. 100 10. kefir 0,5 l szt. 700 11. jaja klasa A, średnie szt. 3000 12. drożdże 50 g szt. 200 13. jogurt z kawałkami owoców 150 g szt. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gdańsku w 2025 r. z podziałem na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.