Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Piła: Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 6 im Jasia i Małgosi przy ul. Żeleńskiego 15 w Pile.
Numer ogłoszenia: 495896 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne nr 6 , ul. Żeleńskiego 15, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 212 66 05, faks 067 215 52 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 6 im Jasia i Małgosi przy ul. Żeleńskiego 15 w Pile..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 6 im Jasia i Małgosi przy ul. Żeleńskiego 15 w Pile. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących prac: 1).Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 7 części: część I - Dostawa mięsa i wędlin - załącznik nr 1a - CPV 15100000-9 część II - Dostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1b - CPV 15800000-6 część III - Dostawa pieczywa - załącznik nr 1c - CPV 15811000-6 część IV - Dostawa warzyw i owoców - załącznik nr 1d - CPV 15300000-1 część V - Dostawa nabiału - załącznik nr 1e - CPV 15500000-3 część VI - Dostawa jaj - załącznik nr 1f - CPV 03142500-3 część VII - Dostawa mrożonek - załącznik nr 1g - CPV 15300000-1 część VIII- Ryby - załącznik nr 1 h - CPV 15221000-3, 15234000-7 część IX - Drób - załącznik nr 1 i - CPV 15112000-6 Każde z części stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złozyć ofertę na dowolną ilośc części. 2).Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w specyfikacji asortymentowo-ilościowej na poszczególne części stanowiącą integralną cześć SIWZ (patrz załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h ,1i do SIWZ). 3). Dostawca zobowiązany jest dostarczyć produkty wysokiej jakości ( pierwszego gatunku ze względu na charakter placówki). 4). Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówienia składanego telefonicznie przez Zamawiającego, transportem i na koszt wykonawcy do godz.8.00 na dzień złożenia zamówienia. 5). Dostawa towarów odbywać się będzie własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 14.00. 6). Częstotliwość dostawy: 1) Mięso, wędliny, drób - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 2) Artykuły ogólnospożywcze - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 3) Pieczywo i ciasta - dostawa codziennie od 06.30 do 07.00, zamówienie telefoniczne. 4) Warzywa i owoce - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06:30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 5) Nabiał - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 6) Jaja - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne, 7) Mrożonki - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 8) Ryby - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 9) Drób - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 7) Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 8). Potwierdzenia odbioru produktów dokonuje szef kuchni, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonych produktów, upływu terminu przydatności do spożycia, towar podlega bezpośredniemu zwrotowi (wymiana). 9). Dostawca ma obowiązek spełniać warunki systemu HACCP..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.23.40.00-7, 15.11.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków systemu HACCP 4) Kalkulacja cenowa - wypełniony załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przedszkole6.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: przedszkole6.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Publiczne Przedszkole nr 6 im. Jasia i Małgosi, ul. Żeleńskiego 15, 64-920 Piła - gabinet dyrektora,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIĘSO I WĘDLINY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin - załącznik nr 1a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ARTYKUŁY OGÓLNOBUDOWLANE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PIECZYWO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa - załącznik nr 1c.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WARZYWA I OWOCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców - załącznik nr 1d.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: NABIAŁ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału - załącznik nr 1 e.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: JAJA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA JAJ - załącznik nr 1f.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MROŻONKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek - załącznik nr 1g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: RYBY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ryb - załącznik nr 1 h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: DRÓB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostawa drobiu - załącznik nr 1 i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1191P na odcinku Liszkowo - Glesno stanowiącej część obwodnicy powiatu pilskiego
- Pielęgnacja zieleni na terenach gminnych w Pile w ścisłym centrum i Śródmieściu
- Sporządzanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych w 2025 r. na rzecz Skarbu Państwa i Powiatu Pilskiego
- Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz dla rodziców zastępczych
- Wykonanie nowej trafostacji - ZOS Górne
- Pielęgnacja zieleni na terenach gminnych i w pasach drogowych dróg wojewódzkich w Pile (zadanie 1-3)
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 56 w Szczecinie
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.