Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Stupsk Maz.: Zakup i dostawa azotu ciekłego w cysternach w ilości około 85.000 kg w ilościach i częstotliwością wg potrzeb Zamawiającego. Dostawca do każdej dostawy winien dostarczyć atest na w.w azot.
Numer ogłoszenia: 49601 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) , Dąbek 129, 06-561 Stupsk Maz., tel. 023 6531331 - 33, faks 023 6531334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabek.of.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa azotu ciekłego w cysternach w ilości około 85.000 kg w ilościach i częstotliwością wg potrzeb Zamawiającego. Dostawca do każdej dostawy winien dostarczyć atest na w.w azot..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa azotu ciekłego w cysternach w ilości około 85.000 kg w ilościach i częstotliwością wg potrzeb Zamawiającego. Dostawca do każdej dostawy winien dostarczyć atest na w/w azot. Cena za 1 kilogram azotu winna obejmować wartość azotu ciekłego, każdorazową dostawę oraz każdorazowy koszt napełnienia zbiornika. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie lub na piśmie i przesyłanych na wyznaczony przez Dostawcę numer fax-u. Wymagany termin realizacji zamówienia -5 dni roboczych od dnia zamówienia. Pojemność zbiornika około 11.000 litrów. Zamawiający zaleca dokonanie przez Oferentów wizji lokalnej drogi dojazdowej do zbiornika. Napełnianie zbiornika może odbywać się w godz. od 8:00 do 15:00 w dni robocze w obecności pracownika KOMR. Dopuszcza się możliwość dostarczenia azotu w innych dniach i godzinach jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Techniczno - Administracyjnego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.18.00 - Azot ciekły .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. 4. oświadczenie z art. 44 Ustawy -prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3- wypełniony i podpisany. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. 4. oświadczenie z art. 44 Ustawy -prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3- wypełniony i podpisany. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym + oświadczenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Możliwość zmagazynowania dowolnej ilości azotu w zbiornikach oferenta z podaniem ilości możliwego zmagazynowania - 10
- 3 - Opłaty pobierane za zmagazynowanie - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabek.of.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w pkt. I.1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na SM w Dąbku, 06-561 Stupsk Maz - sekretariat Ośrodka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.