eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stupsk Maz.Zakup i dostawa azotu ciekłego w cysternach w ilości około 85.000 kg w ilościach i częstotliwością wg potrzeb Zamawiającego. Dostawca do każdej dostawy winien dostarczyć atest na w.w azot.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Stupsk Maz.: Zakup i dostawa azotu ciekłego w cysternach w ilości około 85.000 kg w ilościach i częstotliwością wg potrzeb Zamawiającego. Dostawca do każdej dostawy winien dostarczyć atest na w.w azot.
Numer ogłoszenia: 49601 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) , Dąbek 129, 06-561 Stupsk Maz., tel. 023 6531331 - 33, faks 023 6531334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabek.of.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa azotu ciekłego w cysternach w ilości około 85.000 kg w ilościach i częstotliwością wg potrzeb Zamawiającego. Dostawca do każdej dostawy winien dostarczyć atest na w.w azot..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa azotu ciekłego w cysternach w ilości około 85.000 kg w ilościach i częstotliwością wg potrzeb Zamawiającego. Dostawca do każdej dostawy winien dostarczyć atest na w/w azot. Cena za 1 kilogram azotu winna obejmować wartość azotu ciekłego, każdorazową dostawę oraz każdorazowy koszt napełnienia zbiornika. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie lub na piśmie i przesyłanych na wyznaczony przez Dostawcę numer fax-u. Wymagany termin realizacji zamówienia -5 dni roboczych od dnia zamówienia. Pojemność zbiornika około 11.000 litrów. Zamawiający zaleca dokonanie przez Oferentów wizji lokalnej drogi dojazdowej do zbiornika. Napełnianie zbiornika może odbywać się w godz. od 8:00 do 15:00 w dni robocze w obecności pracownika KOMR. Dopuszcza się możliwość dostarczenia azotu w innych dniach i godzinach jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Techniczno - Administracyjnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.18.00 - Azot ciekły .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. 4. oświadczenie z art. 44 Ustawy -prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3- wypełniony i podpisany. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2- wypełniony i podpisany. 4. oświadczenie z art. 44 Ustawy -prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3- wypełniony i podpisany. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym + oświadczenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Możliwość zmagazynowania dowolnej ilości azotu w zbiornikach oferenta z podaniem ilości możliwego zmagazynowania - 10
  • 3 - Opłaty pobierane za zmagazynowanie - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabek.of.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w pkt. I.1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na SM w Dąbku, 06-561 Stupsk Maz - sekretariat Ośrodka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.