To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-06
Szczecin: Utrzymanie czystości w budynku przeznaczonym do wykonywania zadań z zakresu ochrony zdrowia położonym w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 2
Numer ogłoszenia: 49606 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464894 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o., ul. Czesława 9, 71-804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 421 63 23, faks 91 421 63 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku przeznaczonym do wykonywania zadań z zakresu ochrony zdrowia położonym w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1) utrzymania czystości wewnątrz budynku od poniedziałku do piątku po godz. 1800: a) sprzątania części wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet, kabin windowych o łącznej powierzchni 937,01 m2 (w tym powierzchnia korytarzy i klatek schodowych 835,93 m2, powierzchnia toalet 101,08 m2) b) sprzątania w gabinetach lekarskich, rejestracjach, pokojach administracyjnych i socjalnych, magazynach oraz innych pomieszczeniach według potrzeb zamawiającego. Powierzchnia tych pomieszczeń tj. 1.316,46 m2 może ulegać zmianie w trakcie wykonywania zamówienia, w zależności od zapotrzebo-wania (maksymalnie do 2.343,30 m2). c) dostarczenia (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie. d) bieżącego czyszczenia wycieraczek wewnętrznych, e) systematycznego zdejmowania pajęczyn ze ścian, sufitów oraz lamp, f) systematycznego mycia grzejników, g) mycia przeszklonych drzwi i ścian w miarę potrzeb, h) sprzątania po robotach konserwacyjnych i awariach, i) stosowania środków czystości i higieny dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce, odpowiadających Polskim Normom i posiadających atest PZH lub równoważny; wykonawca dostosuje środki czystości do rodzaju sprzątanej powierzchni w celu ich nie zniszczenia i na żądanie zamawiającego okaże się stosownym dokumentem potwierdzającym, że stosowany środek posiada właściwe atesty, 2) dodatkowego sprzątania dziennego w godz. 900 - 1200, wykonywanego 5 razy w tygodniu (poniedziałek-piątek) oraz sprzątania cyklicznego. 3) przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p.poż. oraz zarządzeń zamawiającego, 4) przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych dotyczących utrzymania czystości w zakładach opieki zdrowotnej oraz zaleceń inspekcji sanitarnej, 5) niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu wszystkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 6) usuwania wszelkich usterek powstałych z winy wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 7) informowania zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieć wpływ na jakość i termin wykonywania usług, 8) bieżącej kontroli osób wykonujących usługi w jego imieniu i jakości tych usług, 9) niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez zamawiającego dotyczących jakości świadczonych usług,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.91.00.00 - 91.91.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DEWA" S.C. WALDEMAR I WIESŁAWA RYBARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"DEWA" S.C. WALDEMAR I WIESŁAWA RYBARCZYK
- DEWA S.C., ul. Lutniana 39, 71-425 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155093,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77940,17
Oferta z najniższą ceną: 77940,17 / Oferta z najwyższą ceną: 77940,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Świadczenia zdrowotne na 2025 i 2026 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) dla statku Nawigator XXI
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.