Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-06
Włoszczowa: Kontrakt 10 - Dostawa zestawu przenośnego z kamerą samojezdną do inspekcji rurociągów wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 49622 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. , ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 41 39 43 680, faks 41 39 43 680.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwik-wloszczowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt 10 - Dostawa zestawu przenośnego z kamerą samojezdną do inspekcji rurociągów wraz z osprzętem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie starszy niż 2015) zestawu przenośnego z kamerą samojezdną do inspekcji rurociągów wraz z osprzętem i szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu. SPECYFIKACJA SYSTEMU INSPEKCYJNEGO a) Głowica i oświetlenie:zoom optyczny kamery min.10x, Autofokus, zastosowanie w zakresie średnic DN150-800, korpus wykonany ze stopów aluminium, obrotowo wychylna głowica kamery, produkowana dla zakresu średnic od 150 mm, łatwy i szybki montaż i demontaż głowicy z wózkiem dzięki specjalnemu wodoszczelnemu łącznikowi, pomiar szczelin za pomocą wbudowanych laserów w połączeniu z dostarczonym oprogramowaniem, rozdzielczość: min. 440.000 Pixeli, czułość min. 2 lux, rotacja: 360 stopni wertykalnie bez ograniczenia min. 270 stopni horyzontalnie, płynna regulacja prędkości obracania, przedstawienie graficzne na monitorze kierunku patrzenia w rurze, możliwość pomiaru deformacji kanału, zdalne sterowanie ostrością, automatyczne ustawianie ostrości, oświetlenie diody LED zintegrowane z głowicą, dodatkowe oświetlenie LED zapewniające pracę w kanałach do DN 800, funkcja automatycznej inspekcji mufki, automatycznego ustawiania w położeniu 0, automatyczne poziomowanie głowicy, kontrola szczelności, wodoszczelność min.1 bar, b)Wózek samojezdny:zakres pracy wózka DN150-800, możliwość inspekcji poprzez studnie DN 315, waga wózka z głowicą, oświetleniem dodatkowym i kołami podstawowymi min.15 kg, wózek 4 kołowy z napędem na wszystkie koła, silnik o mocy min.80 W, zestawy kół umożliwiające pracę w przedziale DN 150 - 800, wózek mosiężny, korpus łączony w płaszczyźnie pionowej, zintegrowany, ręcznie regulowany pantograf do centrowania głowicy, wodoszczelność min.1 bar, wbudowany sensor pomiaru spadków (wzdłużnego i poprzecznego), uchwyt z linką do opuszczania wózka, napełnianie azotem lub powietrzem, butla z azotem i osprzętem, kontrola ciśnienia wewnątrz wózka, c)Bęben elektryczny z wysięgnikiem krótkim:kabel inspekcyjny o długości min.200 m, rolki do ochrony kabla rozwijanego z bębna na wejściu do studzienki,rolki do ochrony kabla rozwijanego z bębna na łączeniu studni z rurą o średnicy od DN150 do DN800,możliwość ręcznego, stopniowego ustawiania prędkości rozwijania się kabla na bębnie, przenośny bęben z kablem i uchwytami służącymi do transportu bębna, napięcie w kablu 48V, licznik wydawanego kabla z elektronicznym podajnikiem impulsów, pomiar odległości wyświetlany na monitorze, korba do ręcznego nawijania kabla w przypadku braku zasilania, synchronizacja pracy wózka, silnik o mocy min. 110W, trwałe zabezpieczenie antykorozyjne bębna, wyłącznik awaryjny umieszczony na bębnie, automatyczne układanie kabla na bębnie, agregat spalinowy do zasilania zestawu o mocy min. 2,0 kW z zabezpieczeniem do urządzeń elektronicznych, d)Sterowanie przenośne (w kufrze przenośnym):Pulpit sterowniczy, wbudowany w kufer sterowania:wbudowany wyświetlacz LCD podający m.in. aktualne ciśnienie wewnątrz kamery, inklinację i rotację głowicy podawaną w stopniach, odległość rozwiniętego kabla, kompensacja ekspozycji, automatyczna przysłona obiektywu / możliwość ręcznego sterowania przysłoną z poziomu sterowania, automatyczna migawka/ możliwość ręcznego sterowania migawką z poziomu sterowania, sterowanie wózkiem i głowicą za pomocą joysticków, wbudowany generator znaków do umieszczania na obrazie filmu opisów uszkodzeń i stałych danych inspekcyjnych, obsługa wszystkich funkcji systemu (głowica, wózek, oświetlenie podstawowe i dodatkowe, pomiar spadków, pomiar odległości), płynna regulacja oświetlenia podstawowego i lub dodatkowego, komputer PC z procesorem min. i5 wbudowany w kufer sterowania, pamięć min. 4 GB, dysk twardy min. 500 GB, kolorowy przemysłowy monitor LCD min.15 o proporcjach obrazu 4:3, zainstalowane oprogramowanie, nagrywarka DVD, porty USB do podłączenia zewnętrznych urządzeń:drukarka, Flash Disk itp., klawiatura PC odporna na wilgoć wbudowana w pulpit (zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych), wbudowany generator znaków do umieszczania na obrazie filmu opisów, uszkodzeń i stałych danych inspekcyjnych (data, godzina, stan licznika, nazwa ulicy, itp.),mysz, wykonawca dostarczy płyty instalacyjne z systemem operacyjnym oraz wszystkimi programami zainstalowanymi na komputerze, wykonawca dostarczy instrukcje:instalacja oprogramowania, wykonanie backupu danych i ich przywracania, wykonania archiwizacji danych i ich przywracania, obsługi programów zainstalowanych w komputerze, wykonawca dostarczy w cenie przedmiotu zamówienia licencje na bezterminowe użytkowanie zainstalowanych przez siebie programów narzędziowych oraz użytkowych e) Profesjonalne oprogramowanie inspekcyjne:system kodowania inspekcji TV według europejskiej normy EN13508-2, możliwość tworzenia raportu (raport pomiaru spadku generowany z dokładnością 0,01 procent) z inspekcji kanału: dane odcinka, opis uszkodzenia, załączanie zdjęć do protokołów, możliwość przedstawienia graficznego profilu spadku kanału , graficzne przedstawienie profilu odcinka kanału wraz z odnośnikami tj: zdjęcia, filmy, wykresy spadków. Możliwość wpisywania rzędnych z map geodezyjnych, możliwość wpisywania wszelkich danych tj: zleceniodawca, wykonawca, operator, dane tele adresowe, oznaczanie metody inspekcji i celu inspekcji oraz daty i czasu inspekcji. Wpisywanie wszelkich danych tj: rodzaj kolektora, wykorzystanie kolektora, kształt, materiał, rodzaj powłoki, materiał wykładziny, znaczenie strategiczne, czyszczenie, opady, możliwość odtwarzania filmów video z poziomu raportu, możliwość zapisywania raportów na płyty DVD lub pamięć flash razem z autostartem i przeglądarką raportów, wyrażenie spadku zarówno w stopniach jak i procentach, możliwość pomiaru deformacji kanału, graficzne oznaczanie uszkodzeń na zdjęciach, pomiar szerokości połączeń rur, wydruk raportów w formie grafiki kanałów z załączonymi zdjęciami oraz wykresami, rejestrowanie obrazu video podczas inspekcji TV, wskaźnik zegarowy położenia głowicy wyświetlany na ekranie, wydruk raportów inspekcyjnych do formatu PDF, HTML.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 32.23.10.00 - Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym 32.33.33.00 - Aparatura do powielania obrazu wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoja ofertę wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.Wykaz wykonanych dostaw określonych w rozdz. VI pkt. 2 ppkt. 2.1. SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane co najmniej trzech zrealizowanych dostaw fabrycznie nowych zestawów przenośnych z kamerą samojezdną do inspekcji sieci o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.Opłacona polisa w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do polisy należy dołączyć potwierdzenie opłacenia składki lub inny dokument potwierdzający jej opłacenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Specyfikacja techniczna zestawu przenośnego z kamerą samojezdną do inspekcji rurociągów wraz z osprzętem, dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Okres gwarancji na zestaw przenośny z kamerą samojezdną do inspecji ruroc. wraz z osprzętem ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 24 m-cy - 6
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. 2.Wprowadzenie zmian w umowie może wynikać z następujących okoliczności: 2.1.zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach: a)ograniczenia zakresu dostaw przez zamawiającego, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia wykonawcy zostanie pomniejszona o kwotę odpowiadającą zaniechanym dostawom, b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana ustawowej składki podatku od towarów i usług, 2.2.zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a)wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy. b)wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmiany przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania przedmiotu zamówienia do zmian przepisów. 3.Warunki dokonywania w/w zmian winny być odbywać się następująco: 3.1.Inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego. 3.2.Dokonanie zmiany wymaga zgody zamawiającego. 3.3.Wymagana forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzwik-wloszczowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Wiejska 55 , 29-100 Włoszczowa, pokój inwestycje, tel. 041 394 36 80.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Wiejska 55 , 29-100 Włoszczowa,sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: realizowane w ramach Projektu pn.UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE AGLOMERACJI WŁOSZCZOWA współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, priorytet I Gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce."
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Dostawa i montaż videorejestratorów, systemu uprzywilejowania oraz systemu łączności do 5 samochodów nieoznakowanych marki Cupra Leon.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.