To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Gorzów Wielkopolski: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2012/2013.
Numer ogłoszenia: 496250 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379240 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2012/2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1,Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wartość jednego posiłku profilaktycznego netto stanowi - podstawowa stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosząca 2,99 zł na osobę + zaoferowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100% stawki podstawowej). b) posiłki profilaktyczne objęte są 8 % podatkiem VAT. W przypadku, kiedy Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT należy załączyć do oferty odpowiednie oświadczenie, iż nie jest płatnikiem podatku VAT. c) wydawanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 8.00 - 20.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy (niedziele i święta), jeżeli zaistnieje uzasadniona potrzeba zgłoszona przez Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych. d) serwowane posiłki winny być ciepłe, kaloryczne i urozmaicone oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. e) podstawę wydania posiłku będzie stanowił bon żywnościowy ostemplowany pieczęcią właściwej (kompetencyjnie) jednostki Policji z datą oraz podpisem osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Bony te po zakończeniu miesiąca winny być dołączone do faktury. f) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany bonów żywnościowych na artykuły inne niż żywnościowe pod rygorem rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy. 2. Wykaz miejscowości i jednostek Policji sprawujących nadzór kompetencyjny, których dotyczy przedmiot zamówienia zawiera Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków profilaktycznych także oddelegowanym do czynności służbowych funkcjonariuszom innych jednostek garnizonu lubuskiego Policji niż jednostka mieszcząca się na terytorium określonym w danej części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca złożył ofertę. 4. Zamawiający zastrzega, niezmienność wysokości (procentowej) marży zaoferowanej w ofercie Wykonawcy przez okres obowiązywania umowy. 5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości stawki podstawowej regulowanej przepisami Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego MSWiA i Dyrektora Budżetu MSWiA dot. zmiany stawek żywieniowych. Zamawiający każdorazowo o zmianie wysokości stawki podstawowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana wysokości stawki podstawowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu do umowy. 6. Miejscowości wskazane przez Zamawiającego w nazwie Części przedmiotu zamówienia (np. Część 23 - Strzelce Krajeńskie itp.) - są równoznaczne z miejscem realizacji usługi przygotowywania i wydawania posiłków profilaktycznych. Wykonawca, który zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości określonej w nazwie Części przedmiotu zamówienia, na którą składa ofertę. 7. Zamawiający zastrzega, że lokal gastronomiczny, którym dysponuje Wykonawca nie może być dostępny dla osób z szeroko pojętego marginesu społecznego. 8.Termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego za pośrednictwem jednostki Zamawiającego sprawującej odpowiednio nadzór kompetencyjny. Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do odpowiedniej Komendy Miejskiej/Powiatowej (sprawującej nadzór kompetencyjny) celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury do odpowiedniej Komendy sprawującej nadzór kompetencyjny w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca. 8. Przedmiot zamówienia podzielono na 24 Części: CZĘŚĆ 1 - KOSTRZYN N/O (nadzór kompetencyjny KMP Gorzów Wlkp.) CZĘŚĆ 2 - WITNICA (nadzór kompetencyjny KMP Gorzów Wlkp.) CZĘŚĆ 3 - ZIELONA GÓRA (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 4 - BABIMOST (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 5 - SULECHÓW (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 6 - MIĘDZYRZECZ (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz) CZĘŚĆ 7 - SKWIERZYNA (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz) CZĘŚĆ 8 - SŁUBICE (nadzór kompetencyjny KPP Słubice) CZĘŚĆ 9 - RZEPIN (nadzór kompetencyjny KPP Słubice) CZĘŚĆ 10 - WSCHOWA (nadzór kompetencyjny KPP Wschowa) CZĘŚĆ 11 - SŁAWA (nadzór kompetencyjny KPP Wschowa) CZĘŚĆ 12 - ŚWIEBODZIN (nadzór kompetencyjny KPP Świebodzin) CZĘŚĆ 13- KROSNO ODRZAŃSKIE (nadzór kompetencyjny KPP Krosno Odrzańskie) CZĘŚĆ 14- GUBIN (nadzór kompetencyjny KPP Krosno Odrzańskie) CZĘŚĆ 15 - ŻARY (nadzór kompetencyjny KPP Żary) CZĘŚĆ 16 - LUBSKO (nadzór kompetencyjny KPP Żary) CZĘŚĆ 17 - ŻAGAŃ (nadzór kompetencyjny KPP Żagań) CZĘŚĆ 18 - SZPROTAWA (nadzór kompetencyjny KPP Żagań) CZĘŚĆ 19 - MAŁOMICE (nadzór kompetencyjny KPP Żagań) CZĘŚĆ 20 - NOWA SÓL (nadzór kompetencyjny KPP Nowa Sól) CZĘŚĆ 21 - KOŻUCHÓW(nadzór kompetencyjny KPP Nowa Sól) CZĘŚĆ 22 - SULĘCIN (nadzór kompetencyjny KPP Sulęcin) CZĘŚĆ 23 - STRZELCE KRAJEŃSKIE (nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Krajeńskie) CZĘŚĆ 24 - DREZDENKO (nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Krajeńskie) 9. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.11.2012) do 31.03.2013r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 6
Nazwa: CZĘŚĆ 6 - MIĘDZYRZECZ (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGENCJA USŁUGOWA DUET S.C JACEK I BEATA BEŁZ HOTEL-IK RESTAURACJA, OS.KASZTELAŃSKIE 8a,, 66- 30 MIĘDZYRZECZ, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11034,00
Oferta z najniższą ceną: 10170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11034,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: CZĘŚĆ 17 - ŻAGAŃ (nadzór kompetencyjny KPP Żagań)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Henryk WOŁYNIEC RESTAURACJA "TROPIK"
jakie przetargi wygrała firma
Henryk WOŁYNIEC RESTAURACJA "TROPIK"
- RESTAURACJA TROPIK HENRYK WOŁYNIEC, RYNEK 8i9, 68-100 ŻAGAŃ, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19003,00
Oferta z najniższą ceną: 16492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19003,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ 3 - ZIELONA GÓRA (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRZONKÓW CATERING SP. Z O.O., UL. OLIMPIJSKA 20, 66-004 RACULA, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43617,00
Oferta z najniższą ceną: 43617,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44454,00
Waluta: PLN.
Część NR: 23
Nazwa: CZĘŚĆ 23 - STRZELCE KRAJEŃSKIE (nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Krajeńskie)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANZOWE ALSA ALICJA SWARCZEWSKA - SERAFIN, UL. GDAŃSKA 1E;, 66-500 STRZELCE KRAJ., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6795,00
Oferta z najniższą ceną: 6795,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8955,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: CZĘŚĆ 16 - LUBSKO (nadzór kompetencyjny KPP Żary)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENOWEFA ZIENKIEWICZ MAŁA GASTRONOMIA "KASYNO"
jakie przetargi wygrała firma
GENOWEFA ZIENKIEWICZ MAŁA GASTRONOMIA "KASYNO"
- MAŁA GASTRONOMIA KASYNO GENOWEFA ZIENKIEWICZ, UL EMILII PLATER 46, 68-300 LUBSKO, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9150,00
Oferta z najniższą ceną: 9150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9195,00
Waluta: PLN.
Część NR: 24
Nazwa: CZĘŚĆ 24 - DREZDENKO (nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Krajeńskie)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ GRAŚ TOM-FOOD mgr inż Tomasz Graś
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ GRAŚ TOM-FOOD mgr inż Tomasz Graś
- TOM-FOOD mgr inż. TOMASZ GRAŚ, UL. KRAKOWSKA 14, 66-530 DREZDENKO, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4179,5
Oferta z najniższą ceną: 4179,5 / Oferta z najwyższą ceną: 4179,5
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: CZĘŚĆ 7 - SKWIERZYNA (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- USŁUGI GASTRONOMICZNE I CEATERINGOWE BI BARBARA MIZGAJSKA, UL. POZNAŃSKA 24, 66-440 SKWIERZYNA, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5810,00
Oferta z najniższą ceną: 5810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5810,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.