Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Szczecin: Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia kwaterunkowego: mebli biurowych i metalowych oraz krzeseł odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy.
Numer ogłoszenia: 496474 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia kwaterunkowego: mebli biurowych i metalowych oraz krzeseł odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia kwaterunkowego: mebli biurowych i metalowych oraz krzeseł odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy tj.: - Komisariat Policji Nad Odrą w Szczecinie przy ul. Bardzińskiej 1A, - Komisariat Policji II w Koszalinie przy ul. Krakusa i Wandy 11. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 9 do siwz. 3. Zasady dostaw, odbioru i warunki płatności: Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 7 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 9 do siwz. 4. Warunki gwarancji i serwisu: Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu oraz minimalne wymagania określone zostały we wzorze umowy w załączniku nr 9 do siwz. 5. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów odpowiednio dla: a) mebli biurowych: -atest higieniczny na płyty meblowe potwierdzający klasę higieniczną E1 wraz o oświadczeniem producenta o spełnieniu wymagań normy PN EN 14322, b) krzeseł, foteli obrotowych: - atest wytrzymałości w zakresie bezpieczeństwa użytkowania z wynikiem pozytywnym wg norm PN-EN wydany przez niezależny ośrodek badawczy, c) mebli metalowych: - certyfikat Instytutu Mechaniki Precyzyjnej dla sejfów, szaf na broń oraz szaf do przechowywania dokumentów poufnych, tajnych i ściśle tajnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.10.11 - 39.14.10.11 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.11.00 - Regały 39.14.13.00 - Szafy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa, ul. Bydgoska 1, 89-120 Potulice, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 342100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 439866,45
Oferta z najniższą ceną: 439866,45 / Oferta z najwyższą ceną: 482726,42
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowano tryb zapytania o cenę zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, objętych szeroką siecią sprzedaży, zarówno hurtową jak i detaliczną oraz znajdują się w powszechnym użyciu przez wiele podmiotów gospodarczych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa serwisowa i wsparcie techniczne jednostek Kastor, Wega, Hydrograf-RIB, Hydrograf I
- Usługi cateringowe w ramach obchodów jubileuszu 70-lecia Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.(powtórzone)
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Sp. z o.o.
- Dostawa stanowiska laboratoryjnego do badania zabezpieczeń prądnic okrętowych wraz z oprzyrządowaniem testowym i pomiarowym dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Przebudowa drogi ulicy Cukrowej w Szczecinie
- Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń - laserowych mierników prędkości będących w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Wykonanie i montaż wyposażenia - mebli biurowych i aneksów kuchennych w budynku Urzędu Gminy Laskowa w ramach zadania: "Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Laskowa"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
- Dostawa mebli w ramach inwestycji "Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej"
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.