To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-23
Ogłoszenie nr 49657 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.
Namysłów: Świadczenie usługi zarządzania projektem w pięciu Gminach Powiatu Namysłowskiego w ramach projektu partnerskiego "Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego" realizowanego w Poddziałaniu 9.1.1 Wsparcie kształcenia ogólnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuKlucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8031
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, REGON: 531413159, Anna Hołoś, tel. 77 419-03-59,
Gmina Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice, REGON: 531413136, Marta Morga, tel. 77 410-82-50,
Gmina Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, REGON: 531412740, Elżbieta Kuklok, tel. 77 469-30-97,
Gmina Świerczów, ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów, REGON: 531412757, Łukasz Gienieczko, tel. 77 419-61-70,
Gmina wilków, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków, REGON: 531412770, tel. 77 419-55-11
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, krajowy numer identyfikacyjny
52451300000, ul.
ul. Stanisława Dubois
3,
46100
Namysłów, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 190 359, faks
774 104 841, e-mail
zamowienia@namyslow.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.namyslow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Namysłów. Zamówienie będzie udzielane przez każdego z Zamawiających indywidualnie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi zarządzania projektem w pięciu Gminach Powiatu Namysłowskiego w ramach projektu partnerskiego "Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego" realizowanego w Poddziałaniu 9.1.1 Wsparcie kształcenia ogólnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2017.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych - 79421000-1. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania projektem w pięciu Gminach Powiatu Namysłowskiego w ramach projektu partnerskiego "Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego" realizowanego w Poddziałaniu 9.1.1 Wsparcie kształcenia ogólnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.3 Projekt realizowany w okresie 01.09.2016 - 31.07.2018 obejmuje kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw umiejętności, kształtowanie i rozwijanie kompetencji w zakresie przedmiotów przyrodniczych lub matematyki, kształtowanie i rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów, indywidualizacje pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu na potrzeby wyposażenia szkolnych pracowni przedmiotowych a także podnoszenie kwalifikacji nauczycieli 15 szkół podstawowych objętych wsparciem w ramach projektu na terenie powiatu namysłowskiego. 3.4 Projekt jest realizowany na terenie 5 gmin wchodzących w skład powiatu namysłowskiego. Biuro projektu znajduje się w siedzibie Urzędu Gminy Namysłów - ul. Stanisława Dubois 3,46-100 Namysłów 3.5 Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: CZĘŚĆ 1 - KOORDYNATOR PROJEKTU - przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu CZĘŚĆ 2 - ASYSTENT KOORDYNATORA - przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta koordynatora 3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI I 3.6.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora projektu pn. "Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego" 3.6.2 W ramach zarządzania projektem na stanowisku Koordynatora, Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację zadań mających na celu prawidłową realizację i rozliczenie projektu, w tym w szczególności: ? koordynacja prac zespołu projektowego, ? zapewnienie właściwego przepływ informacji pomiędzy partnerami projektu, bieżący kontakt z parterami projektu, ? nadzór nad prawidłową realizacją zadań merytorycznych projektu, ? sprawozdawczość (przygotowanie wniosków o płatność w systemie SL), ? podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu, ? przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, ? przygotowanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu oraz kontakt z Instytucją Pośredniczącą, ? opracowanie i zgłaszanie zmian do projektu, przygotowywanie formularzy zmian, wprowadzanie zmian w treści wniosku aplikacyjnego, ? nadzór nad działaniami informacyjnymi i promocyjnymi, ? przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, ? nadzór nad zgodnością realizacji projektu z zasadą równości szans kobiet i mężczyzn oraz zasadą równości szans i niedyskryminacji w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, ? informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu. 3.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZEŚCI II 3.7.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu pn. "Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego" 3.7.2 W ramach zarządzania projektem na stanowisku Asystenta koordynatora Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację zadań mających na celu prawidłową realizację i rozliczenie projektu, w tym w szczególności: ? współpraca w zakresie realizacji zadań z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym, ? zapewnienie właściwego przepływ informacji pomiędzy partnerami projektu, bieżący kontakt z partnerami projektu, ? zbieranie i przetwarzanie danych ilościowych i jakościowych stanowiących źródło weryfikacji wskaźników określonych we wniosku aplikacyjnym, ? kontrola osiągnięcia wskaźników rezultatu i produktu, ? weryfikacja danych uczestników projektu, wprowadzanie i monitoring uczestników w systemie SL 2014, ? weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektu, ? przygotowanie wzorów dokumentów i formularzy niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, ? właściwy opis i oznakowanie dokumentacji projektowej, ? archiwizacja dokumentacji, ? prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych, ? przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, ? informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, ? zapewnienie możliwości osobistego kontaktu uczestników z kadrą projektu w ramach biura projektu. 3.8 Zamawiający informuje, że osoby przewidziane w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia, muszą wykonywać powierzone im zadania osobiście. 3.9 Każdy Wykonawca z uwagi na osobisty charakter świadczonej usługi może złożyć ofertę wyłącznie na jedną wybraną część zamówienia. 3.10 Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z: - wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. "Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego" nr RPOP.09.01.01-16-044/15-00 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Zleceniobiorcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego); - umową o dofinansowanie projektu pn. "Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego" nr RPOP.09.01.01-16-044/15 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Zleceniobiorcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie). Wykonawca jest zobowiązany w ramach realizacji usługi do stosowania obowiązujących dokumentów oraz aktów prawnych oraz wytycznych realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w tym w szczególności Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 3.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.12 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79421000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Koordynator projektu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT134146.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 147600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Asystent koordynatora |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postepowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.)- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT69105.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II
- Bieżące utrzymanie porządku na gminnych terenach zielonych w sołectwie część 1) Jastrzębie część 2) Woskowice Małe w ramach zadania pn. "Utrzymanie porządku na terenach gminnych"
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Kompetencje dzieci krokiem ku nowoczesnej edukacji" .
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.