eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszPrzebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Olkusz: Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap I
Numer ogłoszenia: 49661 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zadania: Zadanie 1. Modernizacja chodnika przy ul. Piłsudskiego w Olkuszu Zadanie 2. Ułożenie kostki brukowej na placu szkolnym w Witeradowie Zadanie 3. Wykonanie remontu nawierzchni placu przy budynku na ul. Gęsiej 25 w Olkuszu - działka nr 2148/3 Zadanie 4. Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Wiśniowej w Olkuszu Zadanie 5. Przebudowa ul. Legionów Polskich - blok 40, 42, 44, 46 Zadanie 6. Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Buchowieckiego Zadanie 7. Budowa chodnika wraz z odwodnieniem - ul. Parkowa Zadanie 8. Modernizacja drogi w Sołectwie Zimnodół - Budowa drogi gminnej dz. 433 Zadanie 9. Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej - Podgrabie, ul. Skalista Zadanie 10. Przebudowa ulicy Dworskiej w Niesułowicach Zadanie 11. Przebudowa ulicy Młyńskiej w Niesułowicach Zadanie 12. Dokończenie remontu drogi gminnej na ul. Słonecznej Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności: - wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: - dla zadania 1 (budowa, remont, przebudowa chodnika z kostki betonowej o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto - dla zadania 2 (budowa, remont, przebudowa parkingu lub chodnika z kostki betonowej o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto) - dla zadania 3 (budowa, remont, przebudowa drogi, parkingu lub chodnika z kostki betonowej o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto) - dla zadania 4 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto) - dla zadania 5 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej, parkingu lub chodnika z kostki betonowej o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto) - dla zadania 6 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej, parkingu lub chodnika z kostki betonowej o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto) - dla zadania 7 (budowa, remont, przebudowa parkingu lub chodnika z kostki betonowej o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto i budowa sieci kanalizacyjnej o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto) - dla zadania 8 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto) - dla zadania 9 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto) - dla zadania 10 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto) - dla zadania 11 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto) - dla zadania 12 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto) Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorysy, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - gwarancja - 0.05

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b) powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; c) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; d) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; e) wstrzymania przez właściwe organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; f) długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych g) konieczności wykonania robót nie związanych z inwestycją a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego 2) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 3) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 4) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 5) zmiany osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 6) wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 na podstawie przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu zamiennego. W przypadku wystąpienia materiałów i sprzętu innych niż w ofercie ich ceny nie mogą być wyższe niż średnie wg najaktualniejszego cennika Sekocenbud. 7) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 311.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno-podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja chodnika przy ul. Piłsudskiego w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w zakres prac wchodzi: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej i nawierzchni betonowej, - roboty ziemne, - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne koryta, - ułożenie krawężników, obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - wykonanie podbudowy w układzie warstw, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, - ułożenie warstw z betonu asfaltowego, - prace wykończeniowe i porządkowe, - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ułożenie kostki brukowej na placu szkolnym w Witeradowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - usunięcie istniejącej nawierzchni z płytek betonowych, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy tłuczniowej, - regulacja urządzeń obcych, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, - prace porządkowe. Termin wykonania od 27.06.2016 do 19.08.2016.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni placu przy budynku na ul. Gęsiej 25 w Olkuszu - działka nr 2148/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - rozbiórka istniejącej podbudowy betonowej, z wywozem gruzu, - wykonanie prac ziemnych oraz podbudowy tłuczniowej, - regulacja urządzeń obcych, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej. Zamawiający posiada kostkę betonową którą należy dostarczyć ze wskazanego miejsca na terenie Olkusza (ok. 5 km od miejsca budowy; załadunek ręczny), pozostała powierzchnia zostanie ułożona z nowej kostki zakupionej, przez Wykonawcę, - prace porządkowe Termin wykonania: od 18.07.2016 do 19.08.2016.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Wiśniowej w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej, - wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa o frakcji od 0 do 31,5 mm - grubość ok. 8 cm, - wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 5 cm wraz z regulacją urządzeń obcych, - obsypanie krawędzi masy asfaltowej kruszywem, - prace porządkowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa ul. Legionów Polskich - blok 40, 42, 44, 46.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (z płytek chodnikowych, z naw asfaltowych i betonowych, oraz krawężników, i obrzeży), - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw, - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, - wykonanie nawierzchni asfaltowej: warstwa ścieralna i wiążąca, - prace wykończeniowe i porządkowe, - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Buchowieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - prace ziemne - uzupełnienie podbudowy, - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, - wykonanie nawierzchni asfaltowej: warstwa ścieralna i wiążąca, - prace wykończeniowe i porządkowe, - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem - ul. Parkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - montaż rur i studni kanalizacyjnych, - wykonanie podbudowy w układzie warstw, - ułożenie obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, - prace wykończeniowe i porządkowe, - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Modernizacja drogi w Sołectwie Zimnodół - Budowa drogi gminnej dz. 433.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - wykonanie i wyrównanie górnej podbudowy, - ułożenie nawierzchni z warstwy ścieralnej, - prace wykończeniowe i porządkowe, - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej - Podgrabie, ul. Skalista.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - wykonanie i wyrównanie górnej podbudowy, - ułożenie nawierzchni z warstwy ścieralnej, - prace wykończeniowe i porządkowe, - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przebudowa ulicy Dworskiej w Niesułowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - prace ziemne - uzupełnienie podbudowy, - ułożenie warstwy ścieralnej, - prace wykończeniowe i porządkowe, - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przebudowa ulicy Młyńskiej w Niesułowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - prace ziemne - uzupełnienie podbudowy, - ułożenie warstwy ścieralnej, - prace wykończeniowe i porządkowe, - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dokończenie remontu drogi gminnej na ul. Słonecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne koryta, - wykonanie podbudowy w układzie warstw, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa kamiennego, - prace wykończeniowe i porządkowe, - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. gwarancja - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.