Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Katowice: Dostawa sprzętu informatycznego i biurowego dla urzędu RDLP Katowice
Numer ogłoszenia: 49679 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach, ul. Św. Huberta 43/45, 40-543 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6094543, fax 032 6094543.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osob.prawnej, nadzorująca własność Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i biurowego dla urzędu RDLP Katowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego obejmujacego: komputery przenośne, komputery stacjonarne, monitory LCD, serwery oraz sprzętu biurowego : telefaksy, urządzenie wielofunkcyjne. Zamówienie jest podzielone na dwa zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe Oryginalny kod CPV: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium ogółem wynosi 2.500,00 złotych, z czego : - na Zadanie Nr 1. - 2.000,00 złotych - na Zadanie Nr 2. - 500,00 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu posiadał doświadczenie w zakresie dostaw sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia i zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich trzech lat : - dla Zadania nr 1 - co najmniej dwie dostawy (wraz z instalacją) sprzętu komputerowego o wartości wynoszącej co najmniej 50% oferowanej ceny brutto - każda, - dla Zadania nr 2 - co najmniej dwie dostawy (wraz z instalacją) sprzętu biurowego (kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy) - o wartości wynoszącej co najmniej 50% oferowanej ceny brutto - każda. Ocena spełniania warunków, będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia, załączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty : 1)Oświadczenie, że Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - spełnia warunki określone w art. 22, ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24, ust.1, a w celu jego potwierdzenia składa : 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie zaległych płatności na raty lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Wykaz ważniejszych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) - Załącznik nr 4. Do wykazu należy załączyć referencje wraz z protokołami odbioru dostarczonego sprzętu - na potwierdzenie należytego wykonania wszystkich, wyszczególnionych w wykazie dostaw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasó Państwowych w Katowicach 40-543 Katowice ul. Św. Huberta 43/45.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, II piętro, pokój nr 308.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, wraz z jego instalacją : - komputery przenośne, typ. I - 3 szt. - komputery przenośne, typ II - 4 szt. - komputery stacjonarne - 5 szt. - monitory LCD - 5 szt. - serwery - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.26.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu biurowego, wraz z instalacją : - telefaksy - 2 szt - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3, 30.19.13.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Czynna ochrona w obszarach Natura 2000 w podziale na 2 części...
- "Świadczenie usług porządkowych w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz w wynajmowanych pomieszczenia ...
- Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego wraz z dostawą części zamiennych.
- Utrzymanie przepompowni wód deszczowych stanowiącej element systemu odwodnienia drogi ekspresowej S-86 - przepompownia automatyczna w km 20+500, jezdnia prawa w Sosnowcu
- Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz wykonanie przeglądów przeciwpożarowych wyłączników prądu w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- "Remont dachu budynku położonego w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 polegający na wykonaniu prac odtworzeniowych".
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego, elektronicznego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń wyposażenia stanowisk roboczych.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I ELEKTRONICZNEGO
- Dostawa sprzętu informatycznego - pomocy dydaktycznych
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami dla Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.