To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Ostróda: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń przygotowujących osoby do pracy w Centrum Innowacyjnych Form Pracy z Klientem oraz prowadzeniu Centrum we współpracy z MOPS i kierownikiem Centrum
Numer ogłoszenia: 49685 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34275 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie, ul. Olsztyńska 2, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6462201, faks 089 6462201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń przygotowujących osoby do pracy w Centrum Innowacyjnych Form Pracy z Klientem oraz prowadzeniu Centrum we współpracy z MOPS i kierownikiem Centrum.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zwiększenie o 3840 godzin czasu pracy streetworkerów. Usługę objętą niniejszym zaproszeniem należy realizować zgodnie z zakresem określonym dla streetworkerów w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz dla zamówienia podstawowego) oraz projektem umowy (zał. nr 2 do siwz).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytet 1: Zatrudnienie i integracja społeczna. Projekt pn. Rewitalizacja Społeczna..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Center Consulting Piotr Piaseczny, al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 11/17 lok. 700, 10-575 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40320,00
Oferta z najniższą ceną: 40320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40320,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 11.02.2014r. Panu Piotrowi Piasecznemu prowadzącemu działalność gospodarczą pod nazwą Center Consulting Piotr Piaseczny, z siedzibą w Olsztynie, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 11/17 lok. 700. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę: 159.600,00 PLN, w tym przewidywana wartość zamówień uzupełniających: 79.800,00 PLN. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków dla zamówienia podstawowego oraz jest zgodne z przedmiotem tego zamówienia, obejmuje zwiększenie o 3840 godzin czasu pracy streetworkerów. Zamówienia uzupełniającego zamierza się udzielić dotychczasowemu Wykonawcy (wybranemu w trybie przetargu nieograniczonego). Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego została ustalona na kwotę: 40.320,00 PLN, co stanowi 25,26% wartości zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Poradnictwo specjalistyczne w zakresie zaburzeń integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży.
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Świadczenie usług schronienia dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.