eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaZamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń przygotowujących osoby do pracy w Centrum Innowacyjnych Form Pracy z Klientem oraz prowadzeniu Centrum we współpracy z MOPS i kierownikiem Centrum

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Ostróda: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń przygotowujących osoby do pracy w Centrum Innowacyjnych Form Pracy z Klientem oraz prowadzeniu Centrum we współpracy z MOPS i kierownikiem Centrum
Numer ogłoszenia: 49685 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34275 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie, ul. Olsztyńska 2, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6462201, faks 089 6462201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń przygotowujących osoby do pracy w Centrum Innowacyjnych Form Pracy z Klientem oraz prowadzeniu Centrum we współpracy z MOPS i kierownikiem Centrum.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zwiększenie o 3840 godzin czasu pracy streetworkerów. Usługę objętą niniejszym zaproszeniem należy realizować zgodnie z zakresem określonym dla streetworkerów w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz dla zamówienia podstawowego) oraz projektem umowy (zał. nr 2 do siwz).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytet 1: Zatrudnienie i integracja społeczna. Projekt pn. Rewitalizacja Społeczna..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Center Consulting Piotr Piaseczny, al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 11/17 lok. 700, 10-575 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40320,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 11.02.2014r. Panu Piotrowi Piasecznemu prowadzącemu działalność gospodarczą pod nazwą Center Consulting Piotr Piaseczny, z siedzibą w Olsztynie, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 11/17 lok. 700. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę: 159.600,00 PLN, w tym przewidywana wartość zamówień uzupełniających: 79.800,00 PLN. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków dla zamówienia podstawowego oraz jest zgodne z przedmiotem tego zamówienia, obejmuje zwiększenie o 3840 godzin czasu pracy streetworkerów. Zamówienia uzupełniającego zamierza się udzielić dotychczasowemu Wykonawcy (wybranemu w trybie przetargu nieograniczonego). Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego została ustalona na kwotę: 40.320,00 PLN, co stanowi 25,26% wartości zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.