eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszynek › usługi geodezyjno-kartograficzne na terenie gminy Zbąszynek.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Zbąszynek: usługi geodezyjno-kartograficzne na terenie gminy Zbąszynek.
Numer ogłoszenia: 49687 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek, Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, fax 068 3849484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi geodezyjno-kartograficzne na terenie gminy Zbąszynek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych na terenie gminy Zbąszynek. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1.DOKUMENTACJA DO CELÓW PRAWNYCH waga 10 % Opis i mapa do kw szt 15 następna działka na tym samym opisie szt 5 następna działka na osobnym opisie szt 5 Wykaz zmian do ewidencji gruntów lub kw szt 10 2.USTALENIE GRANIC waga 3% Ustalenie granic w trybie postępowania rozgraniczeniowego dwa pierwsze punkty graniczne szt 4 każdy następny punkt graniczny szt 5 Ustalenie granic bez postępowania rozgraniczeniowego dwa pierwsze punkty graniczne szt 5 każdy następny punkt graniczny szt 20 Odszukanie znaków granicznych po podziale ( do 6 miesięcy) za punkt graniczny szt 20 3.PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI waga 40% podział obejmuje: ustalenie granic, dokumentację do celów prawnych która obejmuje wypisy i wyrysy, wykazy zmian do ewidencji, wyciągi z wykazu zmian do kw i stabilizację granic Podział z decyzją dwie pierwsze działki szt 10 każda następna wydzielona działka szt 20 każda następna wydzielona pod garaż szt 1 Podział rolny (bez decyzji podziałowej) dwie pierwsze działki szt 3 każda następna wydzielona działka szt 5 4. POMIARY POWYKONAWCZE waga 5% Budynku szt 1 każdego przyłącza związanego z tym budynkiem szt 1 Pomiar powykonawczy pojedynczego przyłącza szt 1 każdego następnego przyłącza szt 1 Pomiar powykonawczy sieci: pierwszy kilometr szt 1 każdy następny kilometr szt 1 Pomiar powykonawczy sieci: pierwszy hektometr szt 1 każdy następny hektometr szt 1 Pomiar powykonawczy studni kanalizacyjnych: pierwsza studnia szt 1 następna studnia szt 1 przykanalik szt 1 5. POMIARY REALIZACYJNE waga 2% Tyczenie budynku wstępne tyczenie pod wykop szt 1 cztery pierwsze osie szt 1 każda następna oś szt 1 Tyczenie siecipierwszy punkt szt 1 każdy następny punkt szt 1 6. MAPY DO CELÓW PROJEKTOWYCH waga 40% mapa do celów projektowych - powierzchnia do 1 ha szt 1 mapa w wersji elektronicznej (wektorowa) szt 1 Mapa do celów projektowych wielkopowierzchniowa >1 ha (cena za 1 ha) pomiar uzupełniający szt 1 nowy pomiar teren zurbanizowany szt 1 nowy pomiar teren niezurbanizowany szt 1 do opracowania planu zagospodarowania szt 1 mapa w wersji elektronicznej (wektorowa) szt 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.50.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne zgodne z art. 43 ustawy prawo geodezyjne 1 i 2 Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), b) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i zawierające przedmiot działalności odpowiadający przedmiotowi zamówienia. d) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego). e) kopia uprawnień geodezyjnych. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: a) dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. b i c składa każdy Wykonawca, b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Oferta składana (na formularzu Zamawiającego) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinna być podpisana przez wszystkich Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbaszynek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zbąszynku ul.Rynek 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zbaszynku ul. Rynek 1, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.