To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Gdańsk: Dostawy materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 496898 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403460 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Podział przedmiotu zamówienia na części (Zadania) jest następujący: Zadanie 1 - Dostawa materiałów biurowych. Zadanie 2 - Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - Dostawa materiałów biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PORTAL Sp. z o.o., ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154353,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192350,84
Oferta z najniższą ceną: 192350,84 / Oferta z najwyższą ceną: 224733,19
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Toris-Papier Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowa 8b, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193206,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 256456,23
Oferta z najniższą ceną: 256456,23 / Oferta z najwyższą ceną: 270311,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Gdańsku, w roku szkolnym 2025
- Świadczenie usług prania
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla ASP w Gdańsku
- "Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych oraz zestawów ćwiczeniowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2025 roku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
- Sukcesywny zakup i dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz tuszów i tonerów do drukarek
- "Doposażenie szkoły w sprzęt w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.