eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przebudowa instalacji centralnego ogrzewania -wymiennikowni co i cw ze względów bezpieczeństwa i remont części instalacji centralnego ogrzewania

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Katowice: przebudowa instalacji centralnego ogrzewania -wymiennikowni co i cw ze względów bezpieczeństwa i remont części instalacji centralnego ogrzewania
Numer ogłoszenia: 49692 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa instalacji centralnego ogrzewania -wymiennikowni co i cw ze względów bezpieczeństwa i remont części instalacji centralnego ogrzewania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) przebudowa instalacji centralnego ogrzewania - wymiennikowni co i cw ze względów bezpieczeństwa i remont części instalacji centralnego ogrzewania, w tym: 1.Wykonanie projektu wykonawczego i powykonawczego 2.Demontaż starych elementów kotłowni gazowej 3.Wykonanie robót budowlanych według wykonanej dokumentacji projektowej 4.Wykonanie instalacji elektrycznej według dokumentacji projektowej 5.Wykonanie nowej kotłowni gazowej wraz z podłączeniem jej do instalacji 6.Wykonanie remontu części instalacji c.o. Opis : 1. Wykonanie projektu wykonawczego i powykonawczego Projektowana kotłownia wodna niskotemperaturowa zasilana gazem ziemnym GZ-50 będzie pracowała dla potrzeb grzewczych i przygotowania ciepłej wody użytkowej dla obiektu SPODEK. Projektowane kotły zostaną zlokalizowane w pomieszczeniu istniejącej kotłowni gazowej. Kubatura kotłowni 42,30 m3 Powierzchnia 13,50 m2 Odprowadzenie spalin do istniejącego komina. Kotły gazowe zostaną zabudowane w istniejącej kotłowni gazowej. Pomieszczenie wydzielone jest przegrodami o odporności ogniowej EI60 oraz trzeba wstawić drzwi EI30. Wysokość pomieszczenia 350cm. 2. Demontaż starych elementów kotłowni gazowej Należy zdemontować 2 stare kotły wodne JUBAM GAZ rok produkcji 1990 o mocy 220 kW wraz z instalacją przyłączeniową. 3. Wykonanie robót budowlanych według wykonanej dokumentacji projektowej Należy wykonać prace w pomieszczeniu kotłowni według dokumentacji projektowej z zachowaniem obowiązujących przepisów. 4. Wykonanie instalacji elektrycznej według dokumentacji projektowej Przed drzwiami kotłowni zainstalować główny wyłącznik p.poż odcinający zasilanie urządzeń kotłowni. Wyłącznik zainstalować w skrzynce IP 65. Instalacja elektryczna Instalację wykonać w korytkach kablowych lub rurkach instalacyjnych z zastosowaniem osprzętu hermetycznego IP65. Obwody jednofazowe wyposażyć w zabezpieczenia nadmiaroworóżnicowe 30mA . Obwody zasilające pompy 3-faz. wyposażyć w rozłączniki bezpiecznikowe, styczniki i termiki. Instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych Instalację połączeń wyrównawczych wykonać przez połączenie urządzeń technologicznych do szyny uziemiającej. Połączenia wykonać linką LY 16mm2 w zielonożółtej izolacji lub bednarką FeZn 25x4mm. Do szyny uziemiających podłączyć wszystkie elementy metalowe tj. rurociągi, kocioł, podgrzewacz, kominy i przewód PE. Szynę uziemiającą podłączyć do istniejącego uziomu otokowego budynku bednarką FeZn 25x4mm. 5. Wykonanie nowej kotłowni gazowej wraz z podłączeniem jej do instalacji W kotłowni zabudowane zostaną dwa kotły o mocy cieplnej 270kW każdy. Kotły pracować będą w kaskadzie. Kotły powinny być sterowane automatycznie z regulatora kotłowego. Wyposażenie kotła w układy kontrolno-pomiarowe powinno pozwolić na pracę bez stałego nadzoru. Należy przewidzieć zabezpieczenie kotła zaworem bezpieczeństwa o ciśnieniu otwarcia 4bar. Kocioł należy wyposażyć w system Therm-Control, dzięki czemu można zrezygnować z układów podwyższania temperatury wody powracającej do kotła. Kocioł powinien być wyposażony w wentylatorowy palnik gazowy. Praca palnika dwustopniowa. Odprowadzenie spalin przewidzieć indywidualnie dla każdego kotła do komina. Przyrost objętości zładu przejmować będzie naczynie wzbiorcze. Wstępne ciśnienie w zbiorniku p=1,5bar. Kotły posadowione będą na fundamencie. Regulacja pogodowa parametrów wody grzewczej realizowana będzie poprzez zawór mieszający 3-drogowy z napędem elektrycznym 230V sterowanym z regulatora. Obieg wody grzewczej wymuszać będzie pompa obiegowa o prametrach: -wydajność 24,0 m3/h -wysokość podnoszenia 8,0m -moc silnika 2x1100W -napięcie 3 x 400V Z kotła, w sezonie grzewczym, zasilany będzie układ przygotowania ciepłej wody uzytkowej. Woda grzewcza 90°C poprzez pompę ładującą PŁ kierowana będzie na wymiennik. Praca pompy sterowana z regulatora w funkcji temperatury c.w.u. za wymiennikiem. Należy zaprojektować wymiennik o wydajności cieplnej oblicz./max - 58kW/81kW Rury cwu za wymiennikiem do pierwszych zaworów wykonać z rur ocynkowanych (przylgowy pomiar temperatury). Ciepła woda kierowana jest dalej na zasobnik. W kotłowni należy zainstalować system bezpieczeństwa gazowego składający się z: -czujników gazu (4 szt.) zabudowanych w najwyższych punktach pomieszczenia kotłowni -modułu alarmowego świetlno-dźwiękowego zabudowanego na ścianie zewnętrznej budynku. Przy przekroczeniu 40% DGW układ wyłączy dopływ gazu poprzez zamknięcie zaworu z głowicą szybkozamykającą. Gazociąg prowadzony będzie naściennie, mocowany za pomocą typowych zawieszeń lub podparć. Gazociąg wykonany będzie z rur stalowych bez szwu, łączonych przez spawanie, armatura gwintowana. Rurociągi prowadzić ze spadkiem 0,4% w kierunku palnika. W przypadku krzyżowania się gazociągu z innymi rurociągami zachować odległość min 2,0 cm między nimi, natomiast poziome równoległe odcinki instalacji gazowej zachować powinny odległość min. 10 cm. Przejścia przez przegrody budowlane wykonać w rurach ochronnych. Gazociąg poddać próbie szczelności przy użyciu powietrza pod ciśnieniem 0,6 MPa przez 0,5 godz. Szczegółowe zasady prowadzenia próby szczelności reguluje norma PN-92/M-34503. Po wykonaniu próby szczelności rurociągi zabezpieczyć antykorozyjnie, a następnie pomalować na kolor żółty. W pomieszczeniu kotłów przewidziano wentylację grawitacyjną (należy wykorzystać istniejącą instalację wentylacji). Nawiew realizowany będzie poprzez otwór wentylacyjny w ścianie zewnętrznej o wymiarach 1000 x 2000mm (dolna krawędź na poz. 10cm nad posadzką). Wywiew realizowany będzie poprzez komin wentylacyjny 3 szt. o sumarycznym przekroju 700/140mm. 6. Wykonanie remontu części instalacji c.o. Podstawowym zadaniem tego remontu będzie poprowadzenie wysokiego parametru czynnika grzewczego od istniejącej głównej wymiennikowni na Obiekcie SPODEK do wymiennika na Basenie oraz umożliwienie również zasilania basenu z kotłowni gazowej w sytuacji gdy zabraknie czynnika grzewczego. Szczegółowy zakres prac określony został w programie funkcjonalno-użytkowym pn. /Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania - wymiennikowni co i cw ze względów bezpieczeństwa i remont części instalacji c.o./ oraz w projekcie umowy które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ i załącznikach wskazane zostały symbole, nazwy producenta, normy i znaki towarowe dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach, niż opisane przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że obiekt Spodek znajduje się w wojewódzkiej ewidencji zabytków, a prace prowadzone będą w czynnym obiekcie. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. Jeśli zamówienie zostanie powierzone podwykonawcom - Wykonawca w swojej ofercie musi wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca oraz może podać nazwę i adres podwykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.2 SIWZ.Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku jeśli Wykonawcy wykażą, że wykonali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy jedno zadanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia oraz podają rodzaj i wartość robót, daty i miejsca wykonania i załączą dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez robotę budowlaną o której mowa wyżej rozumie się wykonanie lub remont kotłowni gazowej. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.2 SIWZ.Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku jeśli Wykonawcy wykażą osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz przedstawią informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożą pisemne oświadczenie, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają niżej określone uprawnienia: Projektant - uprawnienia do projektowania w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz.42 ze zm). Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.2 SIWZ.Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Oferty wspólne: 1.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 18 ppkt 4 litery a-d SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów Konsorcjum lub wspólników spółki osobno. 4.Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy: 1.zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1)konieczności zmiany osób wskazanych jako: kierownik budowy, kierownik robót, projektant i przedstawiciel Zamawiającego, 2)zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany np. koncepcji realizacji inwestycji, dokumentacji, a zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego, 3)ustawowej zmiany przepisów ustalających wysokość stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice sekretariat ośrodka -pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wybrany wykonawca winien w ciągu 5 dni skontaktować się z zamawiającym, w celu dokonania niezbędnych uzgodnień, w tym między innymi: -formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -przedstawienia projektów umów z podwykonawcami, zgodnie z zakresem podanym w formularzu ofertowym wraz częścią dokumentacji dotyczącą robót określonych w projekcie umowy. 2.Wybrany wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia: -poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów, które potwierdzają uprawnienia budowlane osób wskazanych przez niego do wykonania umowy wraz z aktualnymi zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz.42 ze zm) - dotyczy kierownika budowy, robót i projektanta. -poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Suma ubezpieczenia wykazana w polisie nie może być niższa niż wartość brutto złożonej oferty. Polisa stanowić będzie załącznik do umowy. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy muszą dostarczyć: - konsorcja: umowę konsorcjum, określając sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania dla każdego z członków konsorcjum przy realizacji zamówienia, sposób rozliczania się w przypadku wygrania przetargu, czas trwania oraz sposób rozwiązania. - spółka cywilna: kopię umowy spółki cywilnej. 4. Zawarcie umowy, którą przygotuje Zamawiający, nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 Ustawy, po wniesieniu przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a nie później niż przed upływem terminu związania ofertą z zastrzeżeniem art. 94 ust. 5.W przypadku, gdy osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań (podpisania umowy) w imieniu Wykonawcy są ograniczone przepisami prawa, wówczas przed podpisaniem umowy wykonawca winien przedstawić odpowiedni dokument upoważniający te osoby do zaciągania zobowiązań na kwotę co najmniej równą cenie ofertowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.