eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZwierzyniecMonitoring wizyjny ppoż. obszarów leśnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Zwierzyniec: Monitoring wizyjny ppoż. obszarów leśnych.
Numer ogłoszenia: 497006 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zwierzyniec , ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec, woj. lubelskie, tel. 084 6872019, faks 084 6872124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/zwierzyniec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring wizyjny ppoż. obszarów leśnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest instalacja urządzeń multimedialnych i świadczenie na rzecz zamawiającego, usługi multimedialnej polegającej na obserwacji obszarów leśnych pod kątem zabezpieczenia pożarowego na bazie kamery zainstalowanej na stałym maszcie oraz odbioru obrazu na monitorze zlokalizowanym w siedzibie zamawiającego z możliwością zdalnego sterowania parametrami kamery. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) instalację kamery na maszcie wraz z okablowaniem i zasilaniem energetycznym; 2) zestawienie stałego symetrycznego łącza transmisji Ethernet 40 Mb/s w klasie normalnej, zakończonego interfejsem Ethernet; 3) urządzenia stanowiące własność wykonawcy: kamera HD, koder/dekoder, konwerter, monitor, pulpit sterujący, urządzenia transmisji danych (radiolinia, linia kablowa, światłowód). 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie instalacji systemu monitoringu w Nadleśnictwie Zwierzyniec, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W gestii wykonawcy pozostają wszelkie uzgodnienia i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 43.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000 zł (dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP SA O. Zamość 59 1020 5356 0000 1002 0005 7620. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiające-go, dlatego należy wnieść go z takim wyprzedzeniem, aby na koncie zamawiającego znalazło w momencie upływu terminu składania ofert. 4. Zaleca się, aby oryginał dokumentu wniesienia wadium w innej formie niż gotówka był złożony w siedzibie zamawiającego, w kasie (pok. nr 10), zaś kopię takiego dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp., na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą. 5. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp.). Wadliwy dokument wadialny nie podlega uzupełnieniu. 6. Zamawiający zwróci wykonawcom wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Temu wykonawcy wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ponadto zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium, wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzyma wadium, wraz z odsetkami, również wtedy, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu albo pełnomocnictw nie złoży wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 10. W razie wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę transmisji danych za pomocą łączy cyfrowych od 2 do 40 Mbit/s o wartości, w ciągu jednego roku, nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto wraz z potwierdzeniem, że usługa ta wykonana została należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje stałym, stabilnym masztem do zainstalowania na nim kamery, która bezpośrednią widzialnością obejmie, co najmniej, 30% obszaru lasów przewidzianych do monitorowania ppoż., będących w zarządzie zamawiającego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis urządzeń technicznych zastosowanych przez wykonawcę w celu zapewnienia jakości usługi - opis ten należy przedstawić w formie wydruku mapy terenu (w kolorze) oraz warstw wektorowych (na nośniku danych np. na płycie CD) w formacie shp (układ współrzędnych 1992) z zaznaczeniem lokalizacji masztu, na którym ma być zamontowana kamera oraz z oznaczeniem (wizualizacją komputerową) bezpośredniego zasięgu wizyjnego kamery wygenerowanego na podstawie numerycznego modelu terenu, o rozdzielczości nie gorszej niż 50x50 m, dla obszaru objętego monitoringiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - objęcie wizją obszaru do monitorowania od 80 do 100% - 20
  • 3 - objęcie wizją obszaru do monitorowania od 60 do 79% - 15
  • 4 - objęcie wizją obszaru do monitorowania od 40 do 59% - 10
  • 5 - objęcie wizją obszaru do monitorowania od 30 do 39% - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_zwierzyniec/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zwierzyniec, ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Zwierzyniec, ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec, sekretariat (pok. nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.