To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Lublin: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-29/13
Numer ogłoszenia: 497030 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 450696 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-29/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa rotatora - 1 szt. Część 2: Dostawa wytrząsarki (rotatora) - 1 szt. Część 3: Dostawa wytrząsarki orbitalnej z inkubacją z chłodzeniem - 1 szt. Część 4: Dostawa tacek do autosamplera - 10 szt. Część 5: Dostawa pipetora strzykawkowego - 1 szt. Część 6: Dostawa katod do lampy rentgenowskiej - 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji na okres wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 1 Wykonawca: 5.1 przyjmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą serwisową przedmiotu zamówienia, 5.2 usunie niezwłocznie wszelkie wady w przedmiocie zamówienia, we własnym zakresie, 5.3 podejmie naprawę przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez serwis, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego. 7. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu umowy, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 8. W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: obsługą serwisową, naprawami, modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, załadunkiem, transportem, rozładunkiem, dojazdami itp., ponosi Wykonawca. 9. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 10. Postanowienia pkt 3 - 9 nie dotyczą części 6. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamówienia częściowe: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Podział na oferty częściowe został określony w rozdziale IV SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa rotatora - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALCHEM GRUPA SP Z O O ODDZIAŁ RZESZÓW
jakie przetargi wygrała firma
ALCHEM GRUPA SP Z O O ODDZIAŁ RZESZÓW
- Alchem Grupa Oddział Rzeszów, UL. BOYA-ŻELEŃSKIEGO 25E, 35-959 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3572,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3075,00
Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3099,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa wytrząsarki orbitalnej z inkubacją z chłodzeniem - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOSELL Sławomir Opolski, ul. Nowolipie 21/25, 01-002 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18204,00
Oferta z najniższą ceną: 18204,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18204,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa pipetora strzykawkowego - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meranco Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Laboratoryjna Sp. z o.o., ul. Myśliborska 89, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1845,00
Oferta z najniższą ceną: 1845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1845,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa katod do lampy rentgenowskiej - 9 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PB Technik Sp. z o.o., ul. Zwoleńska 45, 04-761 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10177,95
Oferta z najniższą ceną: 10177,95 / Oferta z najwyższą ceną: 10177,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na przebudowie dachu akademika przy ul. Niecałej 8 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
- Remont pomieszczeń po pożarze w budynku placówki opiekuńczo-wychowawczej - Rodzinka IV przy ul. Pogodnej 31 w Lublinie
- RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych
- Zakup sprzętu medycznego. Dozowniki i reduktory tlenowe.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do wykonywania badań laboratoryjnych oraz systemu zamkniętego do pobierania krwi.
- Dostawa referencyjnego zadajnika kalibracyjnego
- ZP/1/2025 dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- Dostawa jednokomorowego analizatora przepuszczalności pary wodnej z wbudowaną kontrolą temperatury i wilgotności względnej
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.